Lähihoitsut hoi!!!

siis jos kotipalvelusta puhutaan, niin ite olin ainakin sellasessa, missä avustettiin ikäihmisiä kotonaan jokapäiväisissä toiminnoissa- siivouksessa, pesemisessä, ruoan laitossa, kaupassa käynnissä. Myös lääkkeen jakoa oli ja vietiin ruokahuollosta ruokapakkeja. Kotisairaanhoidossa työnkuva parempi... saa tehä paljon enemmän, eikä tarvii tehä siivous-ym hommia...
 
vieras
Mä oon nyt 2 vuotta työskennelly koihoidossa. Kivaa itsenäistä työtä, saat itse suunnitella työtahtisi ym. Mä tykkään, ennemmin oon työskennelly sairaalassa ja palvelutalossa ja tää kotihoito on noista kaikista paras, ja fyysisesti helpoin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Valeria:
Joo, siis tuota kotisairaanhoitoa tarkotinkin, meni käsitteet sekasin :D
no mä ainakin ku olin ksh:ssa töissä, ni otin suoniverinäytteitä, jaoin lääkkeitä, tein haavahoitoja, hoidin apteekkiasioita ja kaikkee mahdollista hoidollista hommaa. =)
Kotipalvelussas taas oli ihan eri hommat, kuten aikasemmin jo kerroinkin. Eli ksh palvelee paremmin sun ammattia ja työtaitoa! =)
 
meillä ei edes kotipalvelussa jaeta ruokapakkeja, sitä varten on iha oma henkilö.... eikä siivoilla, nykyään se on ulkoistettu... samoin on tuon ruoanlaiton kanssa, eli ei kokata... Peseytyminen, näytteenotto, haavanhoito, lääkkeet..siinä ne tärkeimmät...
 

Yhteistyössä