Lähikaupassa (K) oli äsken myynnissä

  • Viestiketjun aloittaja aasiakasko
  • Ensimmäinen viesti
aasiakasko
jauhelihaa jossa oli tänään viimeinen käyttöpäivä, -30 %. Niitä oli siellä vaikka kuinka paljon. Kuka ostaa tuollasella alennuksella jo vanhaa jauhelihaa :O
 
"Vieras"
No eihän se ollut vanhaa, onhan tässä vielä monta tuntia aikaa. Jauhikset pakkaseen tai tehokas vääntää kiistä soossit valmiiksi ja pistää sitten pakkaseen tai syö huomenna tai tai tai...
 
ap.
Mutta eikö olis kannattanut laittaa isompi alennus, kun ne mitä kukaan ei osta menee kuitenkin roskiin? Ja ei, minä en olisi niitä ostanut sittenkään, kun sitähän kohta joku tulee kuitenkin sanomaan.

Ja monta tuntia aikaa? Kauppa on auki täällä yhdeksään...
 
pihikinttu
Mä en ymmärrä noita 20%-30% yms. aleja siinä vaiheessa kun käyttö aikaa on enää muutama tunti.Laittasivat puoleen hintaan tai vaikka 70 % alet että saisivat lihat käyttöön eikä roskiiin.Mä henk.koht.voisin ostaa noita vaikka vielä huomennakin hyvällä alella,ne ei miksikään mene sillä kellonlyömällä kun vuorokausi vaihtuu ;)
 
"Vieras"
Nii, mutta tätä päivää on vielä jäljellä monta tuntia :) eli ei ole jo vanhaa, kuten sanoit.
Eiköhän niillä ole syynsä miksi noin tekevät. Saavat paremmat "hävikki" korvaukset kun suuren aleprossan kate on.
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja KääKKä de la KääKKä;27484532:
Meillä oli ensi alkuun täällä niin että S-ketjun kaupast möivät noita tuotteita -50%, mutta sitten kun K-ketjun kaupat ei tähän alkaneet, niin sitten S-ketjussakin tuli tuo -30% :kieh:
IDIOOTTI!

Ei S-kauppa päätä miten sitä myydään, tai edes K-ryhmä. LAKI sen kielsi!!!
 
ap.
Alkuperäinen kirjoittaja KääKKä de la KääKKä;27484532:
Meillä oli ensi alkuun täällä niin että S-ketjun kaupast möivät noita tuotteita -50%, mutta sitten kun K-ketjun kaupat ei tähän alkaneet, niin sitten S-ketjussakin tuli tuo -30% :kieh:
K-kauppiaat on kyllä niin ahnetta sakkia että en oikeasti tiedä ahneempaa : /
 
"vieras"
Mitä ihmettä? Koska on muka -50% alennuksella myynti kielletty lailla?

Ostin juuri pari päivää sitten -50% lihaa. :O
Ja olen ostanut parin vuoden ajan samasta kaupasta.

Mitä hittoa, rikkooko meidän kauppa muka lakia?
 
hopopoop
[QUOTE="vieras";27484545]IDIOOTTI!

Ei S-kauppa päätä miten sitä myydään, tai edes K-ryhmä. LAKI sen kielsi!!![/QUOTE]

Ei mikään laki ole määrämässä millä alennusprosentilla kauppa saa myydä. Laki, johon ehkä sekoitat koskee sitä, että kaupassa pitää olla alennettujen tuotteiden hinta esillä, niin että sitä ei saa jättää vain asiakkaan itse laskettavaksi.
 

Yhteistyössä