lähteekö teillä miehet/isät mukaan esim...

...tivoliin, huvipuistoon, ymm lasten/perhetapahtumaan?

meillä ei oikeestaan koskaan! meillä nyt ollut viikon tivoli kaupungissa ja oli puhe että isi lähtee mukaan, no pitihän se arvata että tyhjiä lupauksia taas niin minulle kuin pojallekkin, kotona on liikaa puuhaa ei ole aikaa lapselle/perheelle! pahoittipa taas parina päivänä poikansa mielen eikä ole moksiskaan! niin eihän sen tarvitse sitä itkua kuunnella ettei isi tullutkaan mukaan vaikka lupasi! :snotty:

se mitä on sitten lomareissuilla oltu ja huvipuistoissa käyty niin kiire on ollut eikä saanut käydä kuin parissa laitteessa! mun kans kun poika on kahestaan niin pääsee kaikkiin mihin haluaa! (me saadaan pappalta lippuja laitteisiin tivolissa kun pappa on ollut aikoinaan siellä töissä).

no tulipa vuodatettua samalla mutta kun ottaa päähän kun ei ikään voi mihinkään lähtee perheenä! kerran on lasten konserttiin lähteny,silloinkin vain siitä syystä kun olin eroamassa niin oli konsti että saisi "imarreltua" meidät... \|O ei oo sen jälkeen lähteny!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.05.2007 klo 21:30 illuusia kirjoitti:
Mielellään lähtee. :) Me käydään oikeastaan aina yhdessä kaikissa tapahtumissa tai sitten mies menee pojan kanssa kaksin jos mä en pääse mukaan.
näin meilläkin ja kiitollinen siitä! =)
tosin meillä pojan lisäksi kaksi tyttöä ;) :wave:
 
Sunnuntaina oltiin lasten tapahtumassa ja oli mies mukana, ja viime kesänä oli mukana särkänniemessä. Harvassa nuo tosin on noi yhteiset tekemiset kun mies on päivät töissä mutta sitäkin hauskempaa on sitten kun yhessä johonkin päästään
 
Lähtee ns omaehtoisiin menoihin mieluusti ja esim koulun tapahtumiinkin vaikkei aina niin mieluusti, mutta kun se on lapsille tärkeää niin mennään porukalla. Tosin sitten on niitä tilaisuuksia joihin lähtee vaan jompikumpi, mutta este on toiselle yleensä aina työeste, ei se ettei huvita.
 
Lähtee mielellään mukaan noihin, samoin kaikkiin vanhempainiltoihin jne. Ensinnäkin häntä kiinnostaa ja toisekseen ei halua lapselleen samaa kohtaloa kuin itsellään (vanhemmat eivät koskaan olleet mukana missään tapahtumista tai koulun juhlissa).
 
Ei lähde kuin pakolla ja sittenkin on kauhea kiire pois.
Meillä on paljon hauskempaa jos jätetään isi suosiolla kotiin ja minä menen lasten kanssa yksin tai jonkun muun kanssa.
Mies kun ei tykkää isoista ihmismääristä, kaupassakaan ei varmaan kävisi jos ei olisi pakko.
 
Lähtee mielellään, käydään enemmäkseen koko perhe yhdessä ellei tapahtuma ajoitu niin, että mies on töissä.
Mies ja esikoinen käyvät paljon kaksistaan sellaisissa jutuissa, jotka ei tuolle 1veelle vielä sovi.
 
Ollaan tivolissa tai huvipuistossa koko perhe.

Suoraan sanoen EN lähtis noitten kaa kolmestaan... :whistle:


Lastenriehaan ym lähtee myös.

Toiseen lapsiperhe kylään EI kyllä lähde ellei synttärit tai jotain; muut suht yh, joten ahdistuu KAI kun ei mehiä ja "akat" vaan juoruaa. :D
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.05.2007 klo 21:31 MissLEHMÄ kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.05.2007 klo 21:30 illuusia kirjoitti:
Mielellään lähtee. :) Me käydään oikeastaan aina yhdessä kaikissa tapahtumissa tai sitten mies menee pojan kanssa kaksin jos mä en pääse mukaan.
näin meilläkin ja kiitollinen siitä! =)
tosin meillä pojan lisäksi kaksi tyttöä ;) :wave:
Juuri näin meilläkin. =)
 
Ei lähtenyt aina, mutta eihän tivolissa voi käydä esim. kahden lapsen kanssa yksin. Jos toinen on alle 3-vuotias tai vauva eikä pääse mihinkään isompaan laitteeseen vielä ja isompikaan ei halua tai uskalla tai saa vielä yksin mennä (onko se raja 120 cm) niin ei voi yksi ihminen olla pienemmän kanssa ja toisaalta istua isomman kanssa vempeleessä. Joten pakkohan hänen on lähteä.

Ei kyllä käyty oikeastaan noissa ollenkaan, kun oli vaan yksi lapsi.
 

Yhteistyössä