Lähtiskö reissuun vai laittaisko pihaa? *turhis*

  • Viestiketjun aloittaja Impi
  • Ensimmäinen viesti
Impi
Meillä on nyt mietinnässä, että lähdettäisiinkö Viroon viikonlopuksi vai ei. Kovasti tekisi mieli lähteä, mutta toisaalta meillä on nyt pihan laittaminen just aloitettu.

Pihalle on tarkoitus rakentaa terassi ja terassille tarvii tietty ostaa kalusteet ja grilli, joten rahaa uppoaa siihenkin. En kyllä yhtään tiedä, kumpaa kannattaisi tehdä. Mies ehdotti, että tehdään nyt pihaa ja lähdetään loppukesästä reissuun. Kaveripariskunta vaan on nyt menossa :-/

Mainittakoon vielä, että tää on meidän eka kesä omassa kodissa ja pihanlaittointoa löytyy paljon :D
 
Impi
Omat (ja miehen) sormet syyhyää tuon pihan kimppuun, mutta kun nuo kaverit on nyt lähdössä. Olis niin mahdottoman kiva mennä yhdessä reissuun, mutta he aikovat mennä nyt toukokuun aikana. Eikä meiltä onnistu mitenkään kaikki nyt samaan syssyyn. En kyllä vaan tiedä mitä tehdä..
 
Impi
Alkuperäinen kirjoittaja Äippä x3:
Mä laittaisin pihaa. Tai jos molempiin on varaa, niin sit ehkä menisin viikonlopuksi reissuun rentoutumaan ja aloittaisin pihan laiton ensiviikolla :)
No kun ei ole nyt rahaa molempiin :-/ eikä oikein aikaakaan. Mulla on synttärit kesäkuun alussa ja jos on hieno ilma, niin olis kiva grillata terassilla :D uudella sellaisella ;)

Toisaalta olis kyllä kiva tarjota vieraille juotavaakin ja sitähän taas saa sieltä Virosta vähän halvemmalla kuin täältä..
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Impi:
Alkuperäinen kirjoittaja Äippä x3:
Mä laittaisin pihaa. Tai jos molempiin on varaa, niin sit ehkä menisin viikonlopuksi reissuun rentoutumaan ja aloittaisin pihan laiton ensiviikolla :)
No kun ei ole nyt rahaa molempiin :-/ eikä oikein aikaakaan. Mulla on synttärit kesäkuun alussa ja jos on hieno ilma, niin olis kiva grillata terassilla :D uudella sellaisella ;)

Toisaalta olis kyllä kiva tarjota vieraille juotavaakin ja sitähän taas saa sieltä Virosta vähän halvemmalla kuin täältä..
Viron matkat on todella halpoja!
 
Impi
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Impi:
Alkuperäinen kirjoittaja Äippä x3:
Mä laittaisin pihaa. Tai jos molempiin on varaa, niin sit ehkä menisin viikonlopuksi reissuun rentoutumaan ja aloittaisin pihan laiton ensiviikolla :)
No kun ei ole nyt rahaa molempiin :-/ eikä oikein aikaakaan. Mulla on synttärit kesäkuun alussa ja jos on hieno ilma, niin olis kiva grillata terassilla :D uudella sellaisella ;)

Toisaalta olis kyllä kiva tarjota vieraille juotavaakin ja sitähän taas saa sieltä Virosta vähän halvemmalla kuin täältä..
Viron matkat on todella halpoja!
No on, mutta kyllä mä sillä 200?:lla saisin pihallekin kaikkea kivaa :)
 

Yhteistyössä