Läskin sulattajat viikko 22

AnniHelena71..............162 cm...LP 76 kg.........NYT 71,8 kg... -1,7 kg

Barbapapa...................173 cm...LP 70 kg.....................................UUSI

Elopompelo..................165 cm..... LP 96,0 kg...NYT 88,8 kg... +/-0 g

Endless Sacrifice...........158 cm...LP 71,6 kg.....NYT 72,0 kg.... -200 g


Huvitutti......................170 cm...LP 70,0 kg...UUSI

Häjy Emäntä................175 cm...LP 77,4 kg...NYT 65,0 kg... +/- 0 g


IhanaValo.....................168 cm... LP 73,5 kg... NYT 72,9 kg... -500 g


just just........................159 cm..LP 74 kg...... NYT 75 kg... +1 kg


Lilii lisänimetön............171 cm...LP 67,0 kg...NYT 63,0 kg... -200 g


Mahakas......................152 cm...LP 56,1 kg... NYT 55,6 kg...+300 g

Manta76......................180 cm...LP 103,3 kg...NYT 95,4 kg... -100 g

Meritähti......................173 cm...LP 79,3...NYT 80,3 kg... -900 g


Nanna06......................164 cm...LP 58 kg...............................UUSI


Pienenhetken..............162 cm....kiinteyttämässä...mukana

Piipi Pöppiäinen.........................-20-30kg ...NYT -10,3 kg... -500 g

Pikkasen Pyöree..........157 cm... LP 62,0 NYT -8,5 kg = 53 kg.... -500 g

PipariSuu.....................173 cm...........................................UUSI

pojat03ja08.................175cm....LP 87 kg... NYT 85,1 kg.... -400 g




Räpätäti.......................168 cm...LP 69,7 kg ..NYT 68,7 kg.... -300 g


Saaru...........................160 cm....LP 79,0 kg...NYT 64,8 kg... -600 g

Samperi.......................170 cm.....LP 72,0 kg...NYT 74 kg... +/-0 g

Scarlett O Harava ........168 cm...LP 100 kg... NYT 98 kg... +/-0 g

sef................................163 cm...LP 85 kg......NYT 76,2 kg... -8,8 kg

Stiina...........................170 cm....LP 95,4 kg...NYT 82,8 kg... -1,7 kg


Terapian tarpeessa............................alk. 1.10....NYT -5,0 kg... -200 g

Tinderella81.................160 cm...LP 84,0 kg...................................UUSI

Tunnelma Tuuli............168 cm....LP 87,2 kg...NYT 80,7 kg... TAUOLLA

Turkilmas.....................175 cm....LP 106,9 kg...NYT 103,4 kg ... MUKANA


vaimo-82................................................................... ....................UUSI

Viivi-85.........................165 cm.....LP 76,6 kg...NYT 68,4 kg... +/- 0 g

Åboriginal.....................168 cm...LP 74 kg.....NYT 70,6 kg..... -500 g
 
Hilautuu uutena listalle :wave:

Pituus: 160cm, paino 84kg

Tarkoitus päästä vähintään 70 kg:aan

Huh, huh kauhea urakka edessä.

Jatkan vielä, että 15 kg on tullut ihan lääkityksen takia( masennus, ahdistuneisuushäiriö ja pakko-oireinen häiriö ) suurimmaksi osaksi.
Ja se tässä ärsyttääkin, kun lääkkeet ovat kuitenkin tehneet elämästä siedettävän, mutta painoa on sitten tullut.
Nyt olisi tarkoitus yrittää jaksaa aloittaa ensin kävelyä ja sitten jopa hiihtoa.
 
Kiitos Elopompelo :heart: Vielä jaksetaan jatkaa! 22vko on jo piiiitkä aika, mut parasta on ku tulosta syntyy! Minä ainakin niin onnellinen tästä uudesta minästä ja terveellisestä syömisestä ja liikunnan ilosta :heart: (nyt mulla takana jo yhteensä -18,2kg)

Tinderella,tervetuloa ja tästä se lähtee. Tsemppiä koitokseen! Mulla oli samat lähtömitat kuin sulla (aloitin laihduttamisen hiukan ennen näitä pinoja, niin siksi tuolla listalla lähtönä on 79kg.) Ootko kysynyt lääkäriltä lääkkeiden vaikutuksesta laihduttamiseen? Onko laihtuminen hitaampaa yms. Ja hiljaa hyvää tulee, jaksamisia projektiin :heart:

Ja mun uudet mitat tässä -600g paino nyt 64,8 Mäki oon siirtyny perjantain punnitukseen.
Tulee viikonloppusin hiukan joustettua kalorilaskennasta niin maanantaina saattaa aina hiukan paino pompsahtaa, mut hyvin aina kerkiään perjantaiksi kirimään miinusta. Vielä 5kg suunnitteilla nipistää pois!
 
vieras
Pitäis varmaan itsekin tulla mukaan tähän, mutta tämä on kyllä aika masentava pino. Aika harvalla taitaa onnistua tuo laihdutus ja varsinkaan pysyä se paino joka on vaivalla saatu.
 
Vieras: onhan tuolla monella hienojakin tuloksia.

Mulla on pahana tapana hypätä vaalla joka aamu :saint: Flunssan takia ei ollut tällä viikolla ruokahalua ja paino pudonnut edelleen reipasta vauhtia, tänään vaaka näytti 71,8kg. Jospa salille pääsisi tulevalla viikolla kun en enää huku tähän räkään niin pahasti.
 
Barbapapa
Suosittelen kaikille laihduttajille osotetta kalorilaskuri.fi (siellä on myös se ilmainen kokeilu-osio). Mä liityin 2vko sit sinne ja oon syönyt 1200kcal päivässä ja nyt -1kg :) Tavoite on just tuo -500g viikossa! Ilman tota mä en onnistuis ku mun on tosi tarkasti merkattava syömiset muuten menee aina yli sallitun ja ei onnistu laihtuminen.

ps. mut vois kans lisätä listaan jos harmaana saa tulla? Lp 70kg ja tavoite olis 60kg :)
 
Uusin tulos 72kg.

Eli jos otetaan huomioon merkitsemättä jäänyt viime viikkoinen pudotus niin viikko pudotus on -200g.

Ehdin/uskaltauduin sitten toisenkin kerran urheilemaan viime viikolla, eikä ole polvi nyt yhtään kipeä (ehkä sekin vaati vain hiukan totuttelua). Viime viikon liikuintoihini tuli siis 100% lisäys verrattuna edelliseen viikkoon. Pikkuhiljaa siis yritän lisätä liikunta kertoja viikossa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Elopompelo:
Nostetaan... mä itse "unohdin" aamulla käydä vaa'alla. Ärsytti niin, kun viikonloppuna tuli juhlittua pojan 3-vuotispäivää oikein urakalla itsekin :(.
Onnea pojalle!
Ja kyllä sitä voi väliviikkoja pitää (kunhan ei montaa peräkkäin eikä muutenkaan liian usein), varsinkin jos kyseessä on uusi elämäntapa eikä mikään pikadietti. :hug:
 
Vauvan vuokrasopimus päättyi masussa joten nyt saatiin aika kivasti miinusta aikaiseksi :)

Tuloksena -8,8 kg, eli paino nyt 76,2 kg :D Ennen raskautta painoni oli 78 kg, joten sikäli ihan kiva juttu tuo uusi painoni.

Tavoitteena on nyt ensin saavuttaa alle 70 kilon paino, jonka jälkeen seuraava etappi on olla normaalipainoinen joka muistaakseni tarkoittaa 67 kilon painoa. Tästä sitten haluan takaisin siihen painoon, mitä olen ns. aina painanut, eli 62 kiloa.
 
Onnea Sef!! :flower: Muistathan olla maltillinen vielä, ettei maidontuotanto kärsi!

Oma tulos 68,7kg eli -300g. Hmm. Pitäsköhän näitä pieniä painonmuutoksia edes huomioida? Noh, jokatapauksessa alaspäin mennään taas, mikä on vain ja ainoastaan hyvä. Rintamaito alkaa ehtyä, joten imetyksen osaltakin vedellään viimeisiä, ja laihis pääsee kunnolla vauhtiin! Saas vaan nähdä miten käy kun maidoton dieetti loppuu imetyksen myötä, saanko siitä lisäkiloja taas kun alan syödä juustoja ym.
 
Kooste 19.1-25.1:

Ruokailut +654 Kcal

Liikuntaa ajalla 19.1-25.1 (4liikuntapäivää,3 väliä;) :

Kävelylenkit 2h 45min / 800Kcal
Kuntopyörä 1 x 35 min/ 11,5 km / 320 Kcal

Yhteensä liikuntaa 3h20min

Yhteensä vajetta siis -467 Kcal,

Eipä siis pudotusta tiedossa, huomenna ilmoitan tuloksen.

Persiilleen männöö....


 
Minä päätin nyt pistää tän laihdutuksen jäähylle siihen asti, että saan noi kouluhommat tehtyä. Liikaa stressiä yhdellä kertaa, enkä nyt vaan pysty keskittymään tähän.

Katsotaan sitten löytyykö näitä sulattajia vielä kuukauden päästä :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Pitäis varmaan itsekin tulla mukaan tähän, mutta tämä on kyllä aika masentava pino. Aika harvalla taitaa onnistua tuo laihdutus ja varsinkaan pysyä se paino joka on vaivalla saatu.
Mistäs sä nyt tollasta päättelet?

Useampi meistä on aloittanut jo aiemmin, ennen tämän "Läskien sulattajat"-ryhmän aloittamista. Myös allekirjoittanut.
 

Yhteistyössä