Läskin sulattajat viikko 27

Alkuperäinen kirjoittaja Saaru:
ÄÄÄÄH!! Mä luovutan tälle viikkoo! Eilinen meni sitten ihan överiksi ja muutenki ressaapi. Jotennin ei millää jaksa koko ajan ressata. Aattelinkin hetken olla lunkimmin. Ja katella kui hyvin on oikeesti jääny päähän ruokatapamuutokset yms. Liikunnat jatkuu samaan malliin yms.
Lähinnä tarkoitus nyt pitää paino samassa ja sitten keväällä aloittaa kunnon loppurutistus jahka pyöräilykelitkin alkaa yms.

Mukana hengailen kuitenni :D

Ihanaa mies tulee tänään aikasemmin töistä niin pääsen käymään lenkillä :)

Tsemppiä muille!!
Ja Nöppösella näyttää oleva tosi hyvä draivi päällä! Millä "tyylillä" laihdutat? Onnea matkaan!
nokun mä en edes varsinaisesti ole "laihduttanut". työt aloitin ja samalla alkoi tippua paino. syömisiä en ole sen kummemmmin muuttanut, annoskokoja vain pienentänyt. on ollut kiva huomata että paino tippuu vaikkei mitään kitumista ole tarvinnut harrastaa :D eli millään kuurilla en ole. elämäntapa muutosta haen, pikkuhiljaa. herkkujakaan en ole jättänyt, mutta tän seitsemän viikon aikana oon huomannut ettei niitä namujakaan tarvii syödä kuin muutama ja sit ei tee enää mieli. ennen oli toisin. vettä juon paljon ja kahvinjuonnin aloitin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Jee, painoa nyt 100,9 kg. Enää vaivaiset 900g ja sitten paukkuu vihdoin satanen rikki =) .

Terapian tarpeessa: miksi moinen vaihdos?
BV kysyi asiasta, että josko hän voisi ryhtyä päivittelemään ketjua, joten annoin sitten suostumukseni :)

Ei minulla mitään tätä ketjunpäivittämistä vastaan ole tietenkään, olisin voinut hyvin itsekin jatkaa .)
 
Täällä on tullu otettuu rennosti, mut on tehnyt vaihteeksi hyvää. Vaikka varmasti takapakia nyt tulluki vähän. Mutta nyt on Parempi mieli ja uus draivi nousussa. Nyt taas maanantaina alkaa ja sitten lähtee se vimonen 5kg son varma!!
Suunnitteilla ois myös nyt muutamana iltana vko kävellä töihin (7km) ja kotiin sitten kuiten kyydillä. Iltavuorosta ei oikee tohi kävellen tulla takasi. Mutta et ois nyt hiukan lisätty liikuntaakin uuteen suunnitelmaan :D

Mutta et näin täällä :D
 
Täällä oltu ketogeenisellä (max 20g per päivä) kohta 2 vkoa ja paino ei vain tipu. Masennun vaan koko pinosta, kun kaikki muut laihtuvat ja ite en laihdu, vaikka mitä tekisin. Yritin välillä laskea kaloreita alle 1000 per päivä, josko kuitenkin syön liikaa (1500+liikunnat), mutta ei auta.

Eli mut saa poistaa pinosta! Tsemppiä vaan kaikille muille. En tule kattelemaan enää muiden tuloksia :D
 

Yhteistyössä