*Läskin sulattajat viikko 28*

AnniHelena71..............162 cm...LP 76 kg.........NYT 68,4 kg... -1 kg

Barbapapa..................173 cm...LP 70 kg..................................UUSI

Bad Virgin.....................164cm......LP 92kg.......NYT 91,6kg......-300g


Elopompelo.................165 cm..... LP 96,0kg...NYT 85 kg... -200g

Endless Sacrifice..........158 cm...LP 71,6 kg.....NYT 72,0 kg.... -200 g


Huvitutti.......................170 cm...LP 70,0 kg...UUSI

Häjy Emäntä................175 cm...LP 77,4 kg...NYT 64 kg... -300 g

Mahakas......................152 cm...LP 56,1 kg... NYT 55,6 kg...+300 g

Manta76......................180 cm...LP 103,3 kg..NYT 93,6kg... +100 g

Meritähti......................173 cm...LP 79,3... NYT 80,2 kg... -100 g

Nanna06......................164 cm...LP 58 kg...............................UUSI

Pepsukka81.................170kg.....LP 86kg...-15-20kg..alk.9.3.UUSI

Pienenhetken..............162 cm....kiinteyttämässä...mukana

Piipi Pöppiäinen.........................-20-30kg ...NYT -9,9 kg... -400 g

Pikkasen Pyöree..........157 cm... LP 62,0 NYT -8,5 kg = 53 kg.... -500 g

PipariSuu.....................173 cm...........................................UUSI

pojat03ja08.................175cm....LP 87 kg... NYT 85,1 kg.... -400 g


Räpätäti.......................168 cm...LP 69,7 kg ..NYT 68kg.... +700g


Saaru...........................160 cm....LP 79,0 kg...NYT 62,8kg... -700 g

Samperi.......................170 cm.....LP 72,0 kg...NYT 74 kg... +/-0 g

Scarlett O Harava ........168 cm...LP 100 kg... NYT 96 kg... -1 kg

sef................................163 cm...LP 85 kg......NYT 76,2 kg... -8,8 kg

terapian tarpeessa............................alk. 1.10....NYT -6,8 kg... -500 g

Tinderella81.................160 cm...LP 84,0 kg...................................UUSI

Tunnelma Tuuli............168 cm....LP 87,2 kg...NYT 79,7 kg... -1kg

Turkilmas.....................175 cm....LP 106,9 kg...NYT 101,9 kg ... -200g

vaimo-82....................................................................................UUSI

Viivi-85.........................165 cm.....LP 76,6 kg...NYT 68,4 kg... +/- 0 g

Vinku-iita..........................................................-15kg.................UUSI

Åboriginal.....................168 cm...LP 74 kg.....NYT 69 kg.... -1,6 kg

Öökkänä........................170 cm....LP 95,4 kg...NYT 80,6 kg... -800g


Punnituspäivä on maanantai
 
Kaikille tietämättömille tiedoksi,että päivittelen tästä lähtien läskin sulattajia,kiitos edelliselle päivittäjälle :flower:

Mä laitoin itseni tohon listoille,painonkin voi toki jossain vaiheessa laittaa,mutta varsinainen urakka alkaa vasta myöhemmin =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Elopompelo:
Uskallankohan mä käydä huomenna moikkaamassa vaakaa... keskiviikko - la meni iloisesti oksennellessa (vatsatauti), mut tänää (ja jo eilen illalla) on otettu iloisesti takaisin - synttärit, nääs :whistle:.
Tottakai uskallat,sä olet niin hyvin edistynyt ja jos sattuu et on vähän tullut takaisin,niin ei maailma siihen kaadu. =)
 
Huomenta!

Kooste viikon ajalta ja tällä kertaa vain liikunnan osalta:

Liikuntasuorituksia 6 kpl (3 liikuntapäivää, 4 väliä)
Liikuntaminuutteja 200
Kaloreita paloi n. 1450

Päätin tehdä näin, että en laske ainakaan viikkoon kaloreita ruuista, vaan koitan, miten sujuu ilman laskemista. Nouseeko paino, vai mitä.

Huomenna ilmoitan uuden painon. Luulen, että on hieman noussut, joten en usko, että lupaamani 3 kiloa lähtee tässä kuussa.
 
Pepsukka81
Heippa! Saanko liittyä tähän! Minulla tavoitteena -15-20kg kesään mennessä, huh....

Liikunnan harrastuksen olen aloittanut viime viikolla. Eli tavoitteena käydä jumpassa/+ salilla 6-7xviikossa.

 
Alkuperäinen kirjoittaja Pepsukka81 :
Heippa! Saanko liittyä tähän! Minulla tavoitteena -15-20kg kesään mennessä, huh....

Liikunnan harrastuksen olen aloittanut viime viikolla. Eli tavoitteena käydä jumpassa/+ salilla 6-7xviikossa.
Tervetuloa mukaan :wave:
Ja suosittelen ettet ala nälkäkuurille saadaksesi painon nopeasti alas,kokemusta löytyy multa ja takashan ne sitten tulee :snotty:
 
Pepsukka81
Niin siis pituus 170cm ja paino nyt 86kg (tavoite siis n.70kg-66kg, riippuen miltä sitä näyttää)! Juu, olen ennenkin laihduttanut, mutta kilot tuli takaisin vasta raskauden aikana. Silloinkin vedin nälkäkuuria ja hyvin pysyi poissa, kun elimistö ei kaivannut enää ruokaa ja säilytti liikunnan...:)...nyt olen koukussa urheiluun :). Toki syön ruoan päivässä ja juon mehua ja jogurttia saatan syödä. Niin kovia noi jumpat kuitenkin, että energiaa on oltava. Niin ja vesi, vesi, vesi...sitä tarvitaan, kun kiloja halutaan pois :)...

Tsemppiä muillekin laihduttajille, toivottavasti saa kesällä pitää bikinejä ;)...tai edes toppia!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tunnelma Tuuli:
Mut saa poistaa. Ei tuo vaa'an lukema vaihdu miksikään, vaikka mitä tekisin :'( Masentaa niin pirusti ja toisten laihtumisen kattominen ei asiaa todellakaan auta :(
No mutta voisithan sä mun kaverina täällä olla? =)
Kun mullakaan ei olisi tarkoitus pahemmin laihtua ennen kesäkuuta :hug:
 
Pepsukka81
Niin juuri bad virgin, ihan oikein! Kun en tiedä milloin kukanenkin aloittanut. Minun kohdalle saa sitten laittaa päivämäärän, milloin aloitin tämän projektin. Katselinkin tuossa, että Tunnelma Tuuli hienosti pudottanut painoa ! Ja aluksihan se lähtee nopeampaan ja sitten hidastuu eli lähtee tasaisemmin. Se on se ikävä tosiasia ;)..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pepsukka81:
Tunnelma Tuuli: mitä syöt päivän aikana? Miten paljon liikut? Juothan vettä tarpeeksi=paljon? Älä anna periksi!!!
Oon kyllä yrittänyt kaikkeni. Ja vaikka mä tekisin mitä niin ehkä ehkä kitudieetillä saan lähtemään 500g viikossa. Millään poppaskonstilla en pääse johonkin kilo per viikko tuloksiin :( Olen aloittanut jo syyskuussa ja painoa on nyt tosiaan tippunut ton 8 kg... Onhan tässä välissä ollut toki lipsumisia, mutta ilman lipsumisiakaan se paino ei vaan tipu. Eipä ole ikinä ennen tässä elämässä ollut tällaisia ongelmia... Ehkä se on tää ikä :D

Liikuin vielä jokunen aika sitten 2-3 tuntia per päivä. Ajattelin sen vaikuttavan jumitukseen ja vähensin. Kalorivajeen olen pitänyt 1000 kalorissa kalorilaskurin avulla ja ollut tarkka, että kaikki määrät tulee oikein (proteiinit, kuidut, vedet jne.). Ja ei mitään tapahdu.

Nyt sit epätoivoissani päätin kokeilla karppausta. Ketogeenisellä tiputin 100 g viikossa!!!!!! Huoh. Kyllä tosiaan pistää masentamaan. Enkä aio "luovuttaa", koska kyse tosiaan on mun kohdalla elämänmuutoksesta. Mut en vaan halua nähdä toisten "jee -1,5kg tällä vkolla" hehkutuksia :(
 
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:
Tunnelma Tuuli jos mä pitäisin sut kuitenkin vielä listalla,tuut sitten mukaan kun siltä tuntuu? =)
Mulla on vaan kaverin pippalot huhtikuussa ja yritän parhaani mukaan pitää oikeen tehokuuria, että pääsis alle 75 siihen mennessä, mutta ei tunnu onnistuvan millään :( Kesäksi olisin halunnut alle 70, mutta toiveajattelua on sekin 1,5 kilon kk-vauhdilla :D

Ehkä tämä tästä. Ja kun kyse kuitenkin on elämäntapojen muutoksesta niin sinällään kai sama se, vaikka laihtuukin vaan ton hikiset 1,5 kg kuussa :D

No jos mä nyt sit hengailen mukana ja tuun vaan ilmoittaan, josko jotain positiivista tapahtuu :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
mä pyörin mukana vaikken listaan haluakkaan. tää viikko alkaa nyt siis -7kilosta, toivottavasti sais viikon aikana kilon taas poies.
Pienikin pudotus on parempi kuin mitään eikös vain? ;)

Tunnelma Tuuli kiva kun pysyttelet mun kaverina täällä :hug:
Sanokaa sitten vaan muut,jos oon liian kova höpöttelemään ja se teitä häiritsee,musta on vaan kiva että tää ketju pysyisi aktiivisena :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
mä pyörin mukana vaikken listaan haluakkaan. tää viikko alkaa nyt siis -7kilosta, toivottavasti sais viikon aikana kilon taas poies.
Pienikin pudotus on parempi kuin mitään eikös vain? ;)

Tunnelma Tuuli kiva kun pysyttelet mun kaverina täällä :hug:
Sanokaa sitten vaan muut,jos oon liian kova höpöttelemään ja se teitä häiritsee,musta on vaan kiva että tää ketju pysyisi aktiivisena :D
Mitä enemmän höpötät, sitä parempi :) tosiaan, tämä ketju on ollut aika hiljainen koko ajan, mutta toivotaan, että nyt tulisi muutos:)

Tsemppahan se aivan eri tavoin, kun saa vaihdella kuulumisia vaikka päivittäinkin toisten kanssa, kun että vain kerran viikossa...

Tein tänään pitkästä aikaa ihan salaattia kulhoon asti :D yleensä laitan vain lautasen reunalle.

Salaattiohje tulee tässä:

Raastettua omenaa
Porkkanaa
Rucolaa
Auringonkukansiemeniä
Jalapenorouhetta
Oliiviöljyä
Seesaminsiemeniä
Vihreitä paprikatäytteisiä oliiveja
Valkosipulia (sellaisessa "marinaadissa")
Ananasta

Saas nähdä miltä maistuu.

Olisi voinut paahtaa nuo siemenet ensin pannulla, mutta tajusin vasta liian myöhään.

 

Yhteistyössä