*Läskin sulattajat viikko 28*

Pepsukka81
Alkuperäinen kirjoittaja terapian tarpeessa:
Alkuperäinen kirjoittaja Pepsukka81:
No minulla ainakin vielä hyvä olo, joten en ala jarruttamaan nyt! Minulla ei kertakaikkiaan tee mieli ruokaa. Ja minulla kyllä anoreksiaan vielä pitkä, pitkä matka :)...

Olisi kiva, jos tämä ketju olisi aktiivisempi. Itse ainakin tarvitsen tukea, tukea, tukea...

No niin, tänään käyty jo kuntosalilla n.1 1/2tuntia. Kuntopyörää ja crosstrainerilla poljin: yhteensä lukemat mittarien mukaan n.600kaloria kulutusta.

kertokaa kuinka paljon te muut harrastatte liikuntaa viikossa? Kauhean vaikea arvioida oma tarve, kun mikään ei tunnu riittävän? Niin ja kuinka usein juoksette puntarilla?[/quote

Jos tukea kaipaat, niin osaltani en ainakaan voi tsempata sua NOIN epäterveellisessä laihdutuksessa. Ei siis millään pahalla, mutta ainakin minun osalta laihdutus perustuu terveelliseen ruokavalioon ja myös liikuntaan.

Mutta liikunnasta vielä, että itse liikun viikossa vaihtelevasti, liikuntakertoja tulee 5---> joskus 11 kertaa viikossa. Eli tunteina noin 5, joskus jopa 10, mutta tuo 10 tuntia on kyllä maksimi, eikä sitä ole usein.

Tuo kuntopyörä on kyllä tehokas kapine, sillä kylllä helposti pääsee yli 600 Kcal kulutukseen tunnissa, tosin laihdutuksen kannalta on parempi ottaa rennommin.

Käytkö lenkeillä ollenkaan?
Nyt ne ihan ymmärtänyt? Siis mielestäni liikun LIIKAA? Itse en oikein usko, että koskaan voi liikkua liikaa, niin kauan siis kuin itsellä on hyvä olla. Ja kuntopyörällä jos polkee, niin voi reippaasti polkea sen verran kuin tuntuu, eihän siinä ole mitään pahaa. Lenkillä en käy juosten, mutta kävellen kyllä :). Juokse en vielä, koska sain kunto-ohjaajalta tiedotteen, että ensin kannattaa ensin nostaa peruskuntoa kävelemällä ja sitten vasta alkaa pikku hiljaa juoksemaan.

Tänään aamulla käyty salilla (tunti kuntopyörää sillain, että ensin 1/2tuntia, vähän taukoa ja toinen 1/2tuntia + pikaista kävelyä juoksumatolla puoli tuntia= kalorin kulutus 500 kaloria). Syöty nyt kaksi riisipiirakkaa ja juotuna lasi appelsiinituoremehua. Kuntosalin aloitan ensi viikolla, kun minulle laaditaan siihen treeniohjelma. Nykyään noi kuntosalilaitteet näyttää ihan omituisilta ;). Niin ja vettä, vettä juon koko ajan!

Puntarilla juoksemisesta, minä yritän malttaa käydä vain kerran viikossa korkeintaan, ettei mene ihan hupsuksi :)! Tsemppiä edelleen kaikille ja olisi kiva kuulla muidenkin menetelmistä!

Syötiin muuten eilen illalla ihanaa ruokaa. Broilerinsuikaleita ja siihen texmex-valmiskastike. Nam,nam...

Niin ja illalla olisi tarkoitus mennä bodypumpiin vielä. Siihen olen jäänyt totaalisen koukkuun. Hirveän nopsaan kehittyy voimat siinä, että saa pikku hiljaa painoja nostella!
 
Pepsukka:
Mun mielestä toki jokainen saa harrastaa liikuntaa niin paljon kuin ite tykkää ja keho jaksaa. Mut täytyy muistaa keho ja lihakset yms tarvii myös lepopäiviä. Niitä kannattaa pitää vaikka mieli jaksaiskin liikkua.
Mutta mulla ainaki pisti silmää enemmän nuo sun syömiset verrattunua tuollaiseen kulutukseen. Syö liian vähä ja se ei oo terveellistä, eikä pitemmän päälle kyllä tee hyvää ja laihduta oikealla tavalla. Tuollainen kuntoilu tarvii myös energiaa ja esim. lihakset paljon proteiinia.
 
Pepsukka81
Kohta ruoanlaittoon: ainakin viljapossun kyljyksiä ja ehkä makaroonia. Paljonkohan muuten makarooni sisältää kaloreita? Pitänee tutkia pussin kyljestä. Vähän alussa minulla nämä kaloreiden laskennat.

Bodypump tunnin tunti takana. Jaksoin nostaa painoja taas. Tosin näillä painoilla mennäänkin sitten jonkin aikaa. Kävin vielä tunnin jälkeen polkemassa pyörällä 20min ja juoksumatolla hurjaa kävelyvauhtia 10 min eli n.150 kaloria ja tunti kuulemma kuluttaa arviolta 400-500 kaloria, riippuen yksilöstä.

Hienoa Tunnelma Tuuli!!!!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
mä luulin ettei tällä viikolla oo lähtenyt mitään kun ollaan oltu kotona. nyt kuitenkin -7,6kiloa. jospa saisin vielä sen 400g karistettua loppu viikon aikana. uudelle kymmenelle jo siirryin.. :D
Hyvä hyvä :D
Onkos muilla joku herkuttelukausi menossa,kun ei ole tultu tuloksia kertomaan :whistle: :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vinku-iita:
Heippa!

Mä voisin lähtee mukaan, 15kg ois vielä saatava pois ennen kesän puoltaväliä.. Huh huh, tuntuu karmivalle!

Vaikka 10kg jo lähteny, jippii..=)
Tervetuloa vaan mukaan,kiva saada uutta porukkaa mukaan,kun tuntuu että täällä saa yksin höpistä :whistle: :D
 
Pepsukka81
Käytiin tuossa neidin kanssa vaunukävelyllä n.puoli tuntia. Jalat tuntui aika jäykältä, mutta kyllä ne siitä tokeni :). Kaksi näkkäriä syöty ja vettä juotuna. Ei tunnu nälkä nyt.

Illalla olisi cyclingtunti 1/2tuntia ja bodypump 55minuuttia :).

Illan ruoasta en vielä tiedä. Kaappi tyhjänä, joten saapi nähdä, mitäs tänään syödään.

Hienoa Nöppönen !!!

Minua jännittää onko paino lähtenyt ollenkaan tippumaan. Jotenkin välillä tuntuu kauhean turhauttavalta.

 
Mie oon edelleen mukana, vaikkakin tän viikon painoilmoituksen jätänkin väliin.
Täl viikol on vaan yksinkertaisesti niin paljon kaikkea muuta. Merkkaan kyllä syömiset ylös yms laskuriin, mut en ota stressiä jos paino nousee....mitä se muuten on tehnytkin. Pientä lipsumista ja stressiä ollut havaittavissa. Josko tän viikon jälkeen alkais helpottamaan. :)

Tsemppiä kuitenkin kaikille muille! :)
 
Pepsukka81
Mihin laskuriin merkaatte syömisiänne? *sisäinen blondi jyrää*

Tänään aamulla kulutettuna n.700kaloria urheilun avulla. Vettä juotuna. En ole ehtinyt vielä syömään, mutta syön kyllä myöhemmin. Jääkaappi ammottaa tyhjyyttään. Eilen haettiin ruokaa ja minä söin tonnikalasalaatin ja leipää. Ja päivällä muistaakseni söin kaksi näkkäriä.

Illalla ei taida ehtiä edes jumppaan tänään, kun kauppa-asiat pitää hoitaa...

 
Alkuperäinen kirjoittaja Pepsukka81:
Mihin laskuriin merkaatte syömisiänne? *sisäinen blondi jyrää*

Tänään aamulla kulutettuna n.700kaloria urheilun avulla. Vettä juotuna. En ole ehtinyt vielä syömään, mutta syön kyllä myöhemmin. Jääkaappi ammottaa tyhjyyttään. Eilen haettiin ruokaa ja minä söin tonnikalasalaatin ja leipää. Ja päivällä muistaakseni söin kaksi näkkäriä.

Illalla ei taida ehtiä edes jumppaan tänään, kun kauppa-asiat pitää hoitaa...
http://kalorilaskuri.fi/ Suosittelen!
 
Pepsukka81
Kiitos laskurivinkistä :). On tullut vähän herkuteltua: syötiin perjantaina itsetehtyä pizzaa. Ja kauhea massukipu seuraavana päivänä. No en minä sitä kauheasti syönyt, mutta kuitenkin.

Joka päivä urheiltu ja kulutettu n.500-900kaloria ainakin päivässä. Tänään en ole vielä syönyt mitään, kun ei ole nälkä. Menkat vaivaa ja massu kipeänä. Illalla tehdään ruokaa.

Tänään kulutettuna aamu-urheilun avulla n.700kaloria ja illalla menen vielä ainakin tanssimaan :).

Huh...masentavaa, kun tuntuu, ettei missään näy, vaikka kuinka hikoilee...
 
Pepsukka81
Niin ja kysymys: missä pidätte kalorirajaa päivän aikana? Siis paljonko vuorokaudessa sallitte itsellenne syödä kaloreita? Eihän ole jo ollut juttua...en jaksa nyt selata taaksepäin :)...
 

Yhteistyössä