*Läskin sulattajat viikko 29*

Mie oon nyt kahden vaiheilla jättäytyisinkö puis tästä ketjusta. Paino on noussut pari kiloa ja motivaatio on ihan hukassa ja kaiken lisäksi joku saaketin keuhkotauti on iskeny minuun.

Mie voisin tietysti roikkua mukana mut mitään puntarituloksia mie en vähään aikaan tänne varmaan ilmoittele.

Tsemppiä ja kevyempää kevään alkua kaikille!
 
Alkuperäinen kirjoittaja terapian tarpeessa:
Alkuperäinen kirjoittaja Cruella DeVille:
Alkuperäinen kirjoittaja terapian tarpeessa:
Lihas ei kasva nopeasti, saa odottaa parikin vuotta että KOVALLA treenillä saa edes pienet lihakset....ja tämä kova treeni ei ole pari kertaa lenkki viikossa ja kerran jumppaa vaan kuntosalia, pyöräilyä suurilla painoilla ja useasti viikossa...yms...

Huomaan sen itse, sillä nyt reilusti yli 2 vuotta kuntoillut säänöllisesti, ja lihasta on tullut, mutta ei tosiaankaan mitkään muskelit..

Ah, lounaaksi sitten kokeilin punaisia linssejä (kattilassa keitin) ja sitten pannulla rypsiöljyssä kuullotin herkkusieniä ja sipulia mausteineen (välimeren yrtit, mustapippuri,paprikamauste) ja lisäsin linssit sekaan.

Niiden kanssa eilen illalla tehtyä salaattia, jossa oli:


Raastettua omenaa
Porkkanaa
Rucolaa
Auringonkukansiemeniä
Jalapenorouhetta
Oliiviöljyä
Rypsiöljyä
Seesamiöljyä
Seesaminsiemeniä
Vihreitä paprikatäytteisiä oliiveja
Kapriksia
Valkosipulia (sellaisessa "marinaadissa";)
Ananasta
Vesikrassia
Välimeren yrtit maustetta

Maukasta :)
ihan miten vaan mut mulla on ainakin tullu tällä kuntoilulla käsiin lihaksia B) ja miten se selittyy sitte et vaatteet mahtuu paremmin päälle ja peili kertoo et oot hoikistunu mut paino ei välttämättä oo lähteny yhtään jos tää ylimääränen ei oo muuttunu lihakseksi :whistle:
Kauan olet treenannut ja miten intensiivisesti?
no en oo treenannu kauaa tällä määrällä miten nyt eli ton pari kertaa vkossa treeni. ja lenkit on hikilenkkejä kun kävelen vaunujen kanssa ja usein on myös esikko seisomalaudalla eli painoa on runsaasti. mut siis jos treenaisin intensiivisesti niin en tässä pinkassa olis B) mulla siis 2 lasta 3 vuodessa ni jäljet on jääny ja perunasäkki-olo alko tympii ja siks rupesin käymään jumpissa ja salilla. ja kysäsin tänään tosta läskin muuttumisesta lihakseks ja niinhän se menee et muuttuu, ammatti-ihminen selitti sen niin hienosti etten muista puoliakaan mut lyhyesti sanottuna passiivinen läski muuttuu aktiiviseksi lihakseksi tjn. ja muskeleita ei nainen saa kun hormoneilla.
 
Pepsukka81
Paino 83.1. Onko muut huomanneet, että ulostamisen tarve vähentynyt? Minusta tuntuu, että ainakin minulla nykyään olemattomissa (?)....

Tänään kulutettu kaloreita urheilun avulla 1180...ja syönyt olen 2 itsetehtyä korvapuustia ja pitaleivän, jossa oli vihanneksia ja muutama kebablastu...kebablastut tosi pahoja, joten ensi kerralla kyllä kanaa väliin.
 
Googleheimen
Alkuperäinen kirjoittaja Pepsukka81:
Paino 83.1. Onko muut huomanneet, että ulostamisen tarve vähentynyt? Minusta tuntuu, että ainakin minulla nykyään olemattomissa (?)....

Tänään kulutettu kaloreita urheilun avulla 1180...ja syönyt olen 2 itsetehtyä korvapuustia ja pitaleivän, jossa oli vihanneksia ja muutama kebablastu...kebablastut tosi pahoja, joten ensi kerralla kyllä kanaa väliin.
Siis vain noi koko päivän aikana? Korvapuusteja ja kebabia? huh..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pepsukka81:
Paino 83.1. Onko muut huomanneet, että ulostamisen tarve vähentynyt? Minusta tuntuu, että ainakin minulla nykyään olemattomissa (?)....

Tänään kulutettu kaloreita urheilun avulla 1180...ja syönyt olen 2 itsetehtyä korvapuustia ja pitaleivän, jossa oli vihanneksia ja muutama kebablastu...kebablastut tosi pahoja, joten ensi kerralla kyllä kanaa väliin.
Ei ole, nimenomaan lisääntynyt, koska syön terveellisesti, kuitupitoisesti.

P.s.Kannattaisko oikeasti laihduttaa terveellisesti? Tuollainen väärällä tavoin laihduttaminen kostautuu sinulle jossain vaiheessa...
 
Lista päivitetty,huomauttakaa jos jotain on jäänyt väliin :wave:

Manta ja muut tuskailijat,ette luovuta,jos tulee takapakkia,niin ei se maailmaa kaada,jatketaan siitä sitten pikku hiljaa eteenpäin :hug:

Ja noista lihaksista..kyllä niitä voi tulla nopeastikin,kun tein tehdastöitä,niin yhden työpäivän aikana nostelin yhteensä öö... ainakin 5000kg painoja,niin kyllä niitä lihaksia vaan tuli,sanokaa mitä sanotte B)
Parhaimpina päivinä sellaiset 8000kg,kyllä ne nyt yhden kuppasen salitunnin korvasi:whistle:
Ja sitä kun tuli "harrastettua" 5 päivää viikossa..

Tosin ei niistä ole kyllä enää tietoakaan,kun työt lopetin :headwall:
 
mullakin toi paino junnaa mut en ota siitä nyt hirveetä stressiä ku vaatteet kuitenki sopii paremmin päälle. ja eilen just puhuttiin tästä mun kuntosaliohjaajan kanssa ja se sano et vaatekoko voi pienentyä kahdellaki ilman et paino putoo just ollenkaan et älkää tytöt lannistuko vaikkei se paino putoiskaan, kattokaa ennemmin peiliin kun vaakaan ja just niistä vaatteista myös huomaa sen et olemus on kaventunu.
 
Ex-sulattaja kommentoi: mulla on ihan näkyvät lihakset tulleet vatsaan. Aloitin pilatekesen kerran viikossa viime elokuussa (08) ja joulun aikaan huomasin, että osittainen sixpakki näkyy :eek: Onneksi ei ole sellainen ruma äijäpakki. Mutta lihaksia nuo mun mielestäni on :snotty:
Siis sitä ennen en liikkunut ja tuon pilateksen lisäksi olen käynyt ehkä kerran kuussa :ashamed: salilla.

Tämä vaan tsemppinä muille, jotka toivoo tuloksia liikunnastaan! Kyllä niitä voi tula suht nopeastikin - riippuu toki millaisia patteja haluaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
Ex-sulattaja kommentoi: mulla on ihan näkyvät lihakset tulleet vatsaan. Aloitin pilatekesen kerran viikossa viime elokuussa (08) ja joulun aikaan huomasin, että osittainen sixpakki näkyy :eek: Onneksi ei ole sellainen ruma äijäpakki. Mutta lihaksia nuo mun mielestäni on. :snotty: Siis sitä ennen en liikkunut ja tuon pilateksen lisäksi olen käynyt ehkä kerran kuussa :ashamed: salilla.

Tämä vaan tsemppinä muille jotka toivoo tuloksia liikunnastaan! Kyllä niitä voi tula suht nopeastikin - riippuu toki millaisia patteja haluaa.
Hyvä hyvä :D

Mä itse joskus sitten tulevaisuudessa haluan sopusuhtaisen vartalon,missä myös kurveja mukana :p
 

Yhteistyössä