LÄSKIN SULATTAJAT vko 12

Kyy
Faktum............175cm.......LP 84,1kg....NYT 82,4kg....-1,6kg

Jutt..........................168cm.......LP 88kg.......NYT 75,7kg..-100g

KerroTokiLisää........165cm......LP 79,9kg....NYT 74kg...+800g

KesääOdotellessa......169cm....LP 78,7kg...NYT 78,5kg..-200g

Kylmä nakki.........168cm.......LP 95,2kg......NYT 72kg...-400g

Kyy...................162cm......LP 90,8kg....NYT 90,8kg....

LisaMarie............162cm......Lp 78kg......NYT 75,4kg...-800g


Maatuska........176cm......LP 99,8kg.......NYT 90,5kg..

Miia82.........161cm.........LP 94,4kg......NYT 91,9kg....-600g

Minttu-79.........172cm............LP 126kg.....NYT 114kg..+/-0kg

Pullunkainen...........169cm......LP 84,0kg.....NYT 76,5kg..-500g

Raffeli...............177cm.......LP 106,2kg...NYT 93,5kg... +800g

Sane..............160cm........LP 93kg........NYT 92,5kg....-400g

Ticky..................175cm........LP 95,9kg...NYT 92,8kg..

Tinnitys...........160cm.........LP 69,6kg.....NYT 65,5kg...-600g



Läskin sulattajat on kaikille avoin laihisketju. Jos siis haluat mukaan, niin ilmoittaudu ketjuun. Ilmoita pituutesi ja painosi, niin lisään sinut listalle :). Punnitus on perjantai ja silloin siis jokainen kertoo mikä on sen hetkinen paino ja paljonko paino on laskenut tai noussut.


Tsemppiä taas kaikille uuteen viikkoon =) :flower:
 
Faktum
Heiii. Jos teillä on pikkuniksejä joilla korvata herkut niin laittaisitteko tänne ketjuun! Tämä auttaa minulla pahimpaan suklaan himoon.

1 pieneksi kuutioitu omena
1/3 tl sokeria
kanelia

sekoitetaan hyvin kulhossa. Kun hitaasti syö niin on riittoisaa. :D
 
-100g viime viikkosesta. Tyytyväinen olen koska viime viikko meni niin lepsuillessa että pelkäsin jo suunnan muuttuneen. Onneksi kuitenkin alaspäin ollaan vielä menossa, ens viikko taas skarpimmin!
 
Tinnitys
No kuka helkatti tässä nyt mistään tavoitteista on puhunut?? Jos ei Jaanan järki kyennyt tajuamaan, niin tässähän me olemme pudottamassa painoa ja samalla tähtäämässä kohti terveellisempään elämää. Mene rauhassa muualle haaveilemaan muskeleista, tuskin sinulla itselläsikään tuollaista kroppaa on.
 
KesääOdotellessa
Alkuperäinen kirjoittaja Faktum:
pikkuniksejä joilla korvata herkut
Syön herkkunälkään Sun myslin hedelmämysliä, pikkukulhon rasvattoman maidon kanssa. Tai verigreipin puolitettuna, hedelmäveitsellä palasia hieman irti ja lusikalla syöden (kestää se syöminen, ehtii pikkunälkä hävitä). Tuoreita vihanneksia ja hedelmiä pilkon lapsillekin aterioilla, porkkanaa pureskellessa makeannälkä helpottaa.

Jos on paha suklaanhimo, teen kaakaota pelkästä kaakaojauheesta (vanhoutenit tai vastaavat), kuumaa vettä päälle, makeutusaineeksi hunajaa ja tilkka rasvatonta maitoa.
 
Kyy
Alkuperäinen kirjoittaja kylmä nakki:
72 eli -400g. tosi tyytyväinen oon että viimein menee vähän alaspäin vaikka oon herkutellut (ja kyllä liikkunutkin joka päivä).

tänään on vaihteeksi Aurinkokeittopäivä :p
Hienosti pudonnut sinullakin! :D

Nostellaas samalla vähän ketjua, että viimeisetkin muistaa pinoutua. :D
 
Pullunkainen
Alkuperäinen kirjoittaja Faktum:
Heiii. Jos teillä on pikkuniksejä joilla korvata herkut niin laittaisitteko tänne ketjuun! Tämä auttaa minulla pahimpaan suklaan himoon.

1 pieneksi kuutioitu omena
1/3 tl sokeria
kanelia

sekoitetaan hyvin kulhossa. Kun hitaasti syö niin on riittoisaa. :D
Minä syön suklaan himoon pienen patukan suklaata (esim Ahaa patukassa alle 100 kcal). Jos tekee mieli sipsejä, ostan sellaisen pienen 60g pussin. Syön siis mitä mieli tekee, mutta pienissä määrin :)
 
Mulla jäi viikonlopun punnitus tekemättä reissussa olon takia, joten skippaan...
Ens perjantaina seuraava punnitus.
Viikonlopun aikana tuli kyllä syötyä ähkysti joten tosi tiukka viikko pitäis varmaan vetää että miinusta saan perjantaiksi..

Hyviä tuloksia olette saaneet aikaan, Onnea!

Tsemppiä ja auringonpaistetta!!

ticky
 

Yhteistyössä