LÄSKIN SULATTAJAT vko 14

Kyy
Aurora78........170cm.......LP 82kg.....NYT 76,2kg...-6kg *UUSI*

Faktum............175cm.......LP 84,1kg....NYT 80,2kg....-900g


Jutt..........................168cm.......LP 88kg.......NYT 75,9kg..

KerroTokiLisää........165cm......LP 79,9kg....NYT 73,2kg...-800g

KesääOdotellessa......169cm....LP 78,7kg...NYT 78,5kg..

Kylmä nakki.........168cm.......LP 95,2kg......NYT 71,6kg...-500g

Kyy...................162cm......LP 90,8kg....NYT 89,2kg...-400g

LisaMarie............162cm......Lp 78kg......NYT 74,5kg..-900g


Maatuska........176cm......LP 99,8kg.......NYT 89,2kg..

Matamimimmi78...167cm....LP 86kg....NYT 85kg...

Miia82.........161cm.........LP 94,4kg......NYT 91,9kg....

Minttu-79.........172cm............LP 126kg.....NYT 112kg..

Musupulla......166cm......LP 87,4kg.......NYT 79,8kg...-7,6kg

Pullunkainen...........169cm......LP 84,0kg.....NYT 75,6kg..+400g

Raffeli...............177cm.......LP 106,2kg...NYT 92,5kg...-1kg


Sane..............160cm........LP 93kg........NYT 92,5kg....

Spraitti..........165cm........LP 83kg.........NYT 81,4kg...-100g

Ticky..................175cm........LP 95,9kg...NYT 92,4kg..+100g

Tinnitys...........160cm.........LP 69,6kg.....NYT 65,3kg...



Läskin sulattajat on kaikille avoin laihisketju. Jos siis haluat mukaan, niin ilmoittaudu ketjuun. Ilmoita pituutesi ja painosi, niin lisään sinut listalle :). Punnitus on perjantai ja silloin siis jokainen kertoo mikä on sen hetkinen paino ja paljonko paino on laskenut tai noussut.


Tsemppiä taas kaikille uuteen viikkoon =) :flower:
 
Kyy
Alkuperäinen kirjoittaja Aurora78:
Voiko liittyä joukkoon? :attn: Olen laihduttanut vuoden alusta 6 kiloa, vielä muutama kilo matkaa.. Pituus 170 cm ja paino nyt 76,2 :)
Tervetuloa! Eli punnituspäivä on meillä perjantai, tein vain pinon nyt etukäteen, jos en ehdi huomenna palstalle. Joka viikko pitää pinoon ilmoittautua (painoa ei ole pakko joka kerta sanoa), paitsi jos tietää ettei kerkeä esim. loman vuoksi, voi sanoa siitä edellisessä pinossa etukäteen.
 
spraitti
No niin eilisen illan määsäilyt kostautui. :( Olisihan se pitänyt tietää. :headwall:

Eli paino aamulla 81,4kg pudotusta siis -100g
Aaargh pakkoko on aina jotain mässyttää, mulla on kyllä niin heikko itsekuri ettei mitään tolkkua. Perskeles... menen hakkaamaan päätä seinään. :D
 
Ilmoittaudun taas, vaikka en ole punnituksessa käyny. Eilen ei edes ollu. Oma vaaka on näyttäny nyt 74,5 aamuisin, mikä on inan enemmän kun parhaimmillaan, mutta alle 74 se ei ole näyttäny kertaakaan.
Kauhean hyvin ei oo menny, motivaatiopula, josta kokoajan valitan, vaivaa vaan.
Ja menkatkin oli ja niihin kuuluu mulla mässytys :/
JOten nyt pitäs palata ruotuun...
 
Pullunkainen
Täällä +400g eli 75.6, mutta eipä haittaa, kun viime viikolla tuli niin kova pudotus. Tasaa vaan sitä :)

Hyvää Pääsiäistä kaikille ja munaa suuhun sitten kohtuudella :D
 
Faktum
Paino aamulla 80,2kg eli -0,9kg. Runsas pääsiäismuna tarjoilu näkyy huonona tuloksena, mutta ensi viikolla paino alkaakin jo eri numerolla! :) Ei enää munauksia, lupaan.
Hyvää Pääsiäistä. :D
 
Minulla oli illalla sellaiset mässyttelyt että :ashamed: .. Sipsiä ja karkkia kului. Harmittaa kun olen ollut flunssassa, tekisi mieli kuntoilemaan (tilasin uuden jumppa-dvd:nkin =) ) mutta ei vielä oikein uskalla.. Miten te muut olette muuten laihduttaneet, omin neuvoin vai oletteko käyttäneet Keventäjiä/Kiloklubia tms?
 
Painoa nyt 92,5. Eli -1kg sitten viime punnituksen. Punnitsin jo pari päivää sitten ja tuskin pitää enää paikkaansa. Nyt pääsiäisenä taas mussutettu suklaata niin paljon, että varmasti vaaka natisee ensi viikolla :ashamed: Ihan heti en uskalla uutta punnitusta suorittaa ettei itku tule.

Ens viikolla olis tarkotus ottaa itseäni niskasta kiinni ja terästäytyä tän painonpudotus projektin suhteen. Kuukauden verran nyt paino seilannu samoissa. Välillä vähän noussu ja sitten taas vähän laskenut ja taas noussut..

Nyt en enää nousuja suvaitse.
 
Kesää Odotellessa
Ilmoittaudun loman keskeltä, punnituksiin palaan taas ensi viikolla. Pääsiäisenä olen herkutellut kohtuudella, mutta huonoja hiilareita olen pystynyt edelleen vähentämään.
 
Tämä hyppää mukaan joukkoon taas! Olen pitänyt punnitustaukoa muutamia kertoja lukuun ottamatta. Tänään VIHDOINKIN paino oli alle 80kg, vaaka näytti 79,8kg. Olen aivan hyper-onnellinen, varsinkin kun on vielä pääsiäisen aikaan tullut syötyä suklaata ja muuta hyvää.

Viime heinäkuussa paino oli 87,4kg, sen voi laittaa mulle lähtöpainoksi. Pituutta 166cm. :)
 
Myöhässä ilmottaudun.
Reissusta kotiuduttu ja punnituksen jätän tällä kertaa väliin,ihan luvalla annoin itseni herkutella ja kylässä hiukan vaikeampaa katsoa mitä syö eli hiilareita mennyt kyllä ja eilen vatsakin vähän kapinoi :x
 

Yhteistyössä