LÄSKIN SULATTAJAT vko 18

Kyy
An-nik-ki........171cm.......LP 126kg......NYT 116,2kg...-1,9kg

Faktum............175cm.......LP 84,1kg....NYT 78,1kg....

Jutt..........................168cm.......LP 88kg.......NYT 78kg..+2,3kg

KerroTokiLisää........165cm......LP 79,9kg....NYT 71,1kg..-1,1kg

Krysanteemi.....165cm.....LP 95,3kg....NYT 90,9kg....-600g

Kylmä nakki.........168cm.......LP 95,2kg......NYT 72,1kg..-500g

Kyy...................162cm......TP 52kg....MATKAA 39,9kg...


LisaMarie............162cm......Lp 78kg......NYT 74,7kg..

Minttu-79.........172cm............LP 126kg.....NYT 110kg..

Musupulla......166cm......LP 87,4kg.......NYT 78,7kg...

Pullunkainen...........169cm......LP 84,0kg.....NYT 73,2kg..-700g

Raffeli...............177cm.......LP 106,2kg...NYT 89,8kg...-600g

Spraitti..........165cm........LP 83kg.........NYT 79,7kg...-400g


Ticky..................175cm........LP 95,9kg...NYT 92,4kg..

Tukka Tötteröllä......157cm....LP 90,1kg....NYT 82,3kg...-1,9kg


Läskin sulattajat on kaikille avoin laihisketju. Jos siis haluat mukaan, niin ilmoittaudu ketjuun. Ilmoita pituutesi ja painosi, niin lisään sinut listalle :). Punnitus on perjantai ja silloin siis jokainen kertoo mikä on sen hetkinen paino ja paljonko paino on laskenut tai noussut.


Tsemppiä taas kaikille uuteen viikkoon =) :flower:
 
hyvää vappua kaikille! mä tulen maanantaina ilmoittamaan sitten painoni, se on junnannut pitkän aikaa :snotty:

MUTTA eilen ostin koon 40 kesähousut, jotka näyttikin päällä hyvältä. elämäntaparemontin alussa vaatekoko oli 52... :D
 
Kyy
Alkuperäinen kirjoittaja kylmä nakki:
hyvää vappua kaikille! mä tulen maanantaina ilmoittamaan sitten painoni, se on junnannut pitkän aikaa :snotty:

MUTTA eilen ostin koon 40 kesähousut, jotka näyttikin päällä hyvältä. elämäntaparemontin alussa vaatekoko oli 52... :D
Hienoa! Onnea! :flower: Hauskaa vappua sinullekin ja kaikille muillekin läskinsulattajille! :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kyy:
Alkuperäinen kirjoittaja kylmä nakki:
hyvää vappua kaikille! mä tulen maanantaina ilmoittamaan sitten painoni, se on junnannut pitkän aikaa :snotty:

MUTTA eilen ostin koon 40 kesähousut, jotka näyttikin päällä hyvältä. elämäntaparemontin alussa vaatekoko oli 52... :D
Hienoa! Onnea! :flower: Hauskaa vappua sinullekin ja kaikille muillekin läskinsulattajille! :D
Hieno suoritus! =) :flower:
 
Mulla menikin viikko sit vaan jännätessä kun keskiviikkona oli vielä siiderin tuomaa turvotusta kropassa +1kg, nyt sit kuitenkin viimeviikosta -1,9kg!!! :D Eli painoni on nyt 82,3kiloa :) Eli tänään voi taas mukavasti muutaman makkaran ja munkin syödä, ilman suurempia huolia.
 
Mä oon plussanu tänä aamuna! :heart: Selvisi mistä tää jatkuva nälkä johtuu (seliseli). Ajattelin että voisin kuitenkin jatkaa painontarkkailua kun ylipainon puolella kuitenkin vielä ollaan. Eli nyt kahen viikon takaseen +2.3kg :| Huolestuttavaa. Mutta eilen tuli herkuteltua oikeen olan takaaa niin laitan sen piikkiin. Toivotaan nyt että saan ton painon pidettyä edes jotenkuten kurissa.
 
Kyy
Alkuperäinen kirjoittaja jutt:
Mä oon plussanu tänä aamuna! :heart: Selvisi mistä tää jatkuva nälkä johtuu (seliseli). Ajattelin että voisin kuitenkin jatkaa painontarkkailua kun ylipainon puolella kuitenkin vielä ollaan. Eli nyt kahen viikon takaseen +2.3kg :| Huolestuttavaa. Mutta eilen tuli herkuteltua oikeen olan takaaa niin laitan sen piikkiin. Toivotaan nyt että saan ton painon pidettyä edes jotenkuten kurissa.
Onnea! :flower: Ja pysy vain pinossa mukana, jos et aktiivisesti pudota, voit koittaa ettei paino nousisi, jolloin raskauden päättyessä olet laihtunut. :D
 
Pullunkainen
Onnea jutt! Nyt unohdat vaan laihdutuksesta stressaamisen ja keskityt tulevaan vauvaan :) Eikä sulla ole mitenkään pahasti ylipainoa!

Ja musta se on hassua, miten erimallisia ihmiset voi olla :D Mietin vaan kun kylmä nakki sanoi, että hällä housukoko 52->40 ja mä oon laihtunut kohta 15 kiloa ja samat housut ollu kokoajan :D Ei vaan toi perse leviä, vaikka miten lihoisin :(

Ai joo ja se tulos: 73,2 eli -700g!
 
Hauskaa ja iloista vappua kaikille! Mä lähden huomenna ystävättärien kanssa brunssille, ihanata! :heart:

Paino aamulla 116,2kg eli pudotusta viikossa 1,9kg. Tosi kiva tahti, mutta matka on niin mahdottoman pitkä. :ashamed: Yritän mennä päivän ja viikon kerrallaan, pitemmälle en uskalla ajatella. Kylmä nakki, mulla on vaatekoko 52 ja tavoitteena olis sun saavutus, eli vaatekoko 40-44. Tuon koon saavutan kun painan noin 80kg, tai ainakin 10v sitten oli noin. Onnea upeasta saavutuksesta sinulle Kylmä nakki ja tietysti kaikille muillekin, tärkeintä että päätös on tehty ja matka aloitettu! :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja jutt:
Mä oon plussanu tänä aamuna! :heart: Selvisi mistä tää jatkuva nälkä johtuu (seliseli). Ajattelin että voisin kuitenkin jatkaa painontarkkailua kun ylipainon puolella kuitenkin vielä ollaan. Eli nyt kahen viikon takaseen +2.3kg :| Huolestuttavaa. Mutta eilen tuli herkuteltua oikeen olan takaaa niin laitan sen piikkiin. Toivotaan nyt että saan ton painon pidettyä edes jotenkuten kurissa.
Onnea! :flower: Ihania uutisia! Meillä on tarkoitus aloittaa toisen lapsen yritäminen syksyllä. Ja osittain siksi pudotan nyt painoa, olisi "helpompaa" olla raskaana kun olis hieman pienempi. Esikoista odottaessa painoin raskauden alussa 110kg ja viikko synnytyksestä painoin 109kg, eli en voi ainakaan tyttöä syyttää lihavuudestani. :LOL:
 
Pullunkainen
Siis voi apua! Eilinen herkuteltu plus vähän alkoholiakin nautittu. Ja tämäkin päivä tuntuu menevän herkuttelun puolelle :( Ens viikko on sit pidettävä järkkyä kuria, että pysyisi edes samana :(
 
Kiitos paljon kaikille! :heart: ollaan kyllä niin onnemme kukkuloilla. Nyt koitan tosiaan pitää painoa vaan kurissa koska viime raskaus meni vaan herkutellessa ja kyllä se sitte näkyikin.

Pullunkainen mulla sama juttu. Laihtunut nyt noin 10kg ja silti samat housut käytössä. Tietysti alussa puristi hieman ja nyt ei enää että kyllä sen laihtumisen huomaa. Mutta mulla kans perse ja jalat pysyy saman paksusina painoin sitte ton 10 kiloa enemmän tai vähemmän ja mahasta ja muualta yläkropasta on sitte lähteny oikeen tuntuvasti senttejä. :) Ehkä sitte jos joskus pääsen 6lla alkaviin painolukemiin niin voi jalatki alkaa ohentua. Ainakin toivon syvästi niin.
 
Minttu-79 harmaana
Myöhässä taas...mutta ajattelin pitää nyt vaaka taukoa muutaman viikon kun tässä näitä juhlia ollut ja tulossa niin en ajatellut tressiä ottaa asiasta.Käyn täällä pinoutumassa kyllä joka viikonloppu.Upeita suorituksia taas kaikilla ja onnittelut jutt=)
 
72.1 eli -500g parissa viikossa. pitäis ottaa itteä niskasta kiinni mutta ei jaksa :D
senttejä on karissut 90cm sitten tammikuun 2009!

kohta painelen uimahallille uuden uikkarini kanssa, tänään on ruokana aurinkokeittoa :p

ihanaa, keveää viikkoa kaikille!
 
Kyy
Tiedättekö, mä oon nyt ihan sekaisin enkä tiedä mitä mun pitäis tehdä. Luin eilen yhden kirjan, pH tasapaino painonhallintaan (tai jotain vastaavaa) oli kirjan nimi. Siinä kerrottiin hyvinkin paljon ylipainon syistä yms. Sit siinä esiteltiin ruokavalio (elämäntapa), jolla saa elimistön alkalisoitua ja paino asettuu sen ansiosta itsestään ihannelukemiinsa. Kuulostaa helpolta eikös? Ainoa ongelma on, että se ruokavalio kieltää melkein kaiken. Ainoastaan vihreät vihannekset jäi syötävien joukkoon + jotain yksittäisiä aineita.

Nyt pitäisi sitten yrittää löytää tasapaino, sillä eihän kukaan oikeasti voi elää sellaista elämää. Elämään kun kuuluu syntymäpäiviä, valmistujaisit, häitä, bileitä, herkuttelua yms. Kuitenkin uskon asiaan, sillä työskentelen pH-tasapainon kanssa lähes päivittäin.

Tieto lisää tuskaa ja tuon kirjan lukeminen kyllä todellakin teki sen! :headwall: :LOL:
 

Yhteistyössä