LÄSKIN SULATTAJAT vko 27

Kyy
Kyy.....162cm....LP 95,8kg....NYT 95,8kg...+/-0kg

LuvLucy...173cm....LP 90,5kg....NYT *UUSI*

Outius.....171cm... LP 89kg... NYT 75,5kg...-1,1kg

Parsekki....163cm....LP 85,8kg...NYT 70,4kg...-1,2kg

Piparipurkki...167cm.....LP 75,8kg....NYT 70,2kg..+200g


Pirreee....153cm....LP 75,2kg....NYT

Pullunkainen...169cm....LP 76,5kg....NYT 76,5kg..+/-0kg

Pätkä....154cm....LP 53,2kg....NYT


Läskin sulattajat on kaikille avoin laihisketju. Jos siis haluat mukaan, niin ilmoittaudu ketjuun. Ilmoita pituutesi ja painosi, niin lisään sinut listalle. Punnitus on perjantai ja silloin siis jokainen kertoo mikä on sen hetkinen paino ja paljonko paino on laskenut tai noussut.

Tsemppiä taas kaikille uuteen viikkoon! :flower:
 
Viimeksi muokattu:
Kyy
Heippa taas kaikki!

En tajua mun painoo enää ollenkaan, eilen vielä näytti 93,7kg, mut tänään olikin sit taas ton 95,8kg! :O Mulla kyllä pitäis menkat alkaa ihan justiinsa, et oisko se sit osasyynä tohon äkilliseen turvotukseen..? Toivottavasti muut ootte saanu miinusta aikaan! :D
 
Piparipurkki
Moikka! :)
Täällä turvotusta löytyy, nilkat ja kädet mm. Tullut kyllä liikuttua mutta samalla kitattua vettä litra tolkulla! Paino siis plussalla, 70,2kg.
Ensi viikolla näkee että nouseeko edelleen vai pääsisinkö vihdoin alle 70kg! Huh, olisi kyllä hieno luku jos alkaisi 6!! :)
Tsemppiviikkoa kaikille, nautitaan helteistä!
 
Kyy
Tsemppiä Piparipurkki ja Parsekki! Toivottavasti saan perjantaina päivittää molemmille kuutosella alkavan luvun! :D Tosi hienot pudotukset molemmilla takana! Ja eteenpäin mennään! :D Itellä on tavoite saada vain miinusta tuohon aivan liian korkeaan vaakalukemaan! :D
 
Piparipurkki
Ja Parsekki,- me pystytään siihen!
Mutta jos perjantaina ei päästä 6-alkavaan asti niin ei masennuta silti vaan jatketaan yrittämistä edelleen :)
Lähtökohta kuitenkin päästä 6-alkavaan lukuun!!!! =)
 
Pullunkainen
Apuuva! Mä oon taas unohtanut! Terveys taas oikutellut ja pitänyt TAAS harjoitella uusia ruokailutottumuksia (kivasesti lisää ei-sopivia ruoka-aineita). Mutta paino samassa siis. Nyt mä oikeesti lupaan tsempata! PRKL!

Huomen aamuste heti lenkille (ihana loma ja aikaa liikkua!).
 
Parempi paikka mulle, kerta en ole enään pussi kuurilla niin miut voi lisätä. (Olin ennen toisessa topicissa, kunnes hiljeni)
Lähtöpainoks voi pistää 90,5kg. Vielä 3vkoa sitten se oli 94,5kg et ihan ok pudotus tähän saakka.
Pituus siis 173cm. Tavoite paino 60-65kg.
 
Kyy
Parempi paikka mulle, kerta en ole enään pussi kuurilla niin miut voi lisätä. (Olin ennen toisessa topicissa, kunnes hiljeni)
Lähtöpainoks voi pistää 90,5kg. Vielä 3vkoa sitten se oli 94,5kg et ihan ok pudotus tähän saakka.
Pituus siis 173cm. Tavoite paino 60-65kg.
Tervetuloa mukaan! :D Kivasti oot saanu pudotuksen vauhtiin, toivottavasti jatkuu samaa rataa. :D

Ja Pullunkainen: Kiva kun sinäkin käyt pinoutumassa :D Koita muistaa myös perjantaina pinoutua uuteen pinoon! :D
 
Pullunkainen
[QUOTE="Kyy";24116282]Samaa oon ihmetellyt! Peilistä katsoo vielä jotenkin siedettävä nainen, mutta kuvissa on aina ihan hirveä valas! Ja silti se ei auta tsemppaamaan, en tajua miksi??[/QUOTE]

Pistä kuva jääkaapin oveen, auttaisko se? :)

Nyt on tällä hetkellä mulla kova motivaatio ja oikeasti mä aion pudottaa nää taas jälleen kerran lihotut kilot!!!! Vaaka nimittäin on jo näyttänyt reilusti isompaa lukua kuin tuo tänne ilmoittamani... Masentavaa!

Ja sit mä lupaan ja vannon kautta kiven ja kannon, että ikinä ikinä ikinä enää en päästä itteäni repsahtamaan!
 

Yhteistyössä