LÄSKIN SULATTAJAT vko 30

Kyy
Kyy.....162cm....LP 95,8kg....NYT 93,3kg...-800g

Lumpeenkukka...167cm....LP 83,7kg...NYT 83,1kg...+400g

LuvLucy...173cm....LP 90,5kg....NYT 89,6kg...+/-0kg

Outius.....171cm... LP 89kg... NYT 73kg...-600g


Parsekki....163cm....LP 85,8kg...NYT 67,8kg...

Piparipurkki...167cm.....LP 75,8kg....NYT 69,7kg..

Pullunkainen...169cm....LP 76,5kg....NYT 75,4kg..


Läskin sulattajat on kaikille avoin laihisketju. Jos siis haluat mukaan, niin ilmoittaudu ketjuun. Ilmoita pituutesi ja painosi, niin lisään sinut listalle. Punnitus on perjantaisin ja silloin siis jokainen kertoo mikä on sen hetkinen paino ja paljonko paino on laskenut tai noussut.

Tsemppiä taas kaikille uuteen viikkoon! :flower:
 
Viimeksi muokattu:
Kyy
Heipä hei vaan kaikille! :D

Täällä on mennyt viikko hyvin, aloitin tiistaina jälleen karppauksen ja hyvin on mennyt! Ainoastaan eilen mies laittoi rahkaan sokeroituja mansikoita ja huomasin sen vasta kun olin rahkaa jo syönyt. :( Mutta onneksi tänään kuitenkin oli miinusta, joten nyt tuntuu siltä että painonpudotus on oikeasti mahdollista. Motivaatio on ainakin kohdallaan kun sisko aloitti kans karppaamaan. :)
 
"Lumpeenkukka"
Hei!

Kyy: Hyvin on sulla paino pudonnut! :)

Mulla ei niinkään hyvin mene. Painoa tänä aamuna 83.1 kg, eli +400g.
Johtunee varmaan siitä että eilen illalla tuli syötyä pitsaa. :/ Muuten kyllä olen pysynyt erossa nuista herkuista, ja joka päivä olen itseni raahannut tunnin lenkille. Ja mies ainakin vakuuttaa että mun jalat ja takapuoli on pienentynyt. Itse en niinkään varma siitä ole kun puntarilla ei mitään näytä tapahtuvan.
 
Mul on pysyny paino samassa. Ärsyttävää et vaikka syö vähemmän ja liikkuu enemmän niin silti ei paino meinaa tippua. >_< Olen nyt aloittanut treenaamisen. Jospa se pikku hiljaa paino tippuu. :)

Hyvä Kyy! :)

Lumpeenkukka: Viikon päästä sitten miinusta kehiin. ;)

Tsemppiä vaan kaikille seuraavaan punnitukseen! : ]
 
Kyy
Kiitokset tsempistä! :D

Paino on siitä ikävä asia, että välistä se junnaa eikä meinaa millään pudota.. Ja sit toisinaan on hyvinkin vauhti päällä! Tsemppiä hirmuisesti teillekin, ens viikolla sit parempia lukuja! :D
 
"Outius"
Heippa kaikki.

Mä pinoudun taas myöhässä. Paino oli tänä aamuna tasan 73 kg.

Tsemppiä kaikille ja taputuksia hienoista pudotuksista.

Olikohan se pullunkainen vai kuka joka hehkutti,kun mahtui pienempii housuihin.Onnea!Onnea!Onnea! Se on mieletön fiilis. Tiedän miltä se tuntuu. Itse kaivoin kaapista n.5 vuotta vanhat farkkuni jotka ostin,kun painoin n. 65-68 kg ja sain ne ängettyä kiinni. Ei ne nätiltä näyttäneet vyötäröstä, mutta kiinni menivät ja se on pääasia. Ihana olo. Kohta mä tepastelen niissä tuolla kaupungilla ja miehet viheltelee perään.
Pakko uskoa näin, vaikka yksi mies juuri heivasikin mut menemään...
 
Pullunkainen
Enpä hehkutellut minä mihinkään housuihin mahtumista :D Taisi olla Parsekki... Onnittelut hänelle :)

Mä jätän tän vkon väliin... Oltiin lomareissussa ja syötiin 3 kertaa päivässä buffa-pöydästä ja se näkyi sitten kyllä vaa'assa :D

No ens vkolla pudotusta sit taas :)
 

Yhteistyössä