LÄSKIN SULATTAJAT vko 33

Kyy
Faktum........175cm......LP 84kg........NYT 71,4kg

Helli-Karamelli....163cm......LP 74kg.....NYT 69,6kg...-300g

KerroTokiLisää........165cm......LP 79,9kg....NYT 68,2kg...+/-0kg

Krysanteemi.....165cm.....LP 95,3kg....NYT 90,4kg....

Kyy...................162cm......LP 94kg....NYT 91,5kg..+1,1kg

Minttu-79.........172cm............LP 126kg.....NYT 108kg..

Mörkö.......163cm........LP 79,2kg.......NYT 78,2kg...-2,6kg

Nassu........168cm........LP 82kg......NYT *UUSI*

Pullunkainen...........169cm......LP 84,0kg.....NYT 68,7kg..

Ticky...........175cm........LP 97,9kg..........NYT

Tukka Tötteröllä......157cm.......LP 90,1kg.....NYT 82,5kg

Äitikarhu vm84..........166cm.......LP90,5kg.......NYT



Läskin sulattajat on kaikille avoin laihisketju. Jos siis haluat mukaan, niin ilmoittaudu ketjuun. Ilmoita pituutesi ja painosi, niin lisään sinut listalle :). Punnitus on perjantai ja silloin siis jokainen kertoo mikä on sen hetkinen paino ja paljonko paino on laskenut tai noussut.


Tsemppiä taas kaikille uuteen viikkoon =) :flower:
 
Kyy
Punnitus jäi aamulla väliin, täytyy katsoa sit maanantaina. :D Lähdetään tästä reissuun miehen kans, ensin yksi yö Helsingissä, sitten yksi yö Tallinnassa. :heart: Tsemppiä kaikille! Päivitän pinon kun palaan kotiin!
 
nassu
Moi!
Pääsisinkö mukaan? Jotain porukkaa olen "etsinyt" ja täällä näyttää olevan ihan sopivaa porukkaa =) Suurinpiirtein samankokoisten kanssa mukavampaa olla. Pituutta on 168 ja painoa noin 82, puntarilla en juuri käynyt, mutta pe sitten, vai oliko pe teidän punnitus päivä?
 
Heips!!
Palailisin porukkaan mukaan jos sopii..
Mulla lopahti laihdutusinto aivan tyystin kun ei tuloksia tullut keväällä yhtään, ja nyt kesänkin olen lyönyt aivan lekkeriksi! Kiloja on tullut useampi lisää, argh!!
Nyt mun on aivan pakko ryhdistäytyä ja saada uutta puhtia ja intoa urakkaan, nykyinen tila alkaa pian olla vaaraksi keholleni! En jaksa lasten kanssakaan touhuta ollenkaan. Mua inhottaa kroppani, inhoan itseäni!
Tänään illalla olen vetänyt napaani 3 suklaapatukkaa, 150 g lakua, 2 siideriä, popcornia, 3 karjalanpiirakkaa.. !!! Juu, ällöttää ja oksettaakin !!!
Puntarissa kävin juuri äsken ja vaaka näytti karmaisevat 97,9 kg !!!! Hyi Helv****!

Nyt tarvitaan apua ja tsemppiä!!

Ticky

Niin ja se pituus oli 175 cm.
 
Pullunkainen
Ah ihana arki alkaa! Esikoinen palaa kouluun ja mies töihin :) Eli taas voi pysyä ruodussa paremmin ja liikuttuakin tulee reilusti enemmän :)

Tällä viikolla täytyy sit tullakin tuloksia. Tai siis ens :D
 
Äitikarhu vm84
Eli tuplat synnytin 10kk sitten, alimmillaan paino tippui jopa 73 kiloon mutta tänään vaaka näytti jopa 90,5kg että herkuteltu on!! :ashamed:

olis kiva kuulla myös teidän liikkumisia ja minkälaisia ruokia syötte. Ja reseptivinkkejä voisimme kanssa jakaa?

Mittani: 166cm ja lähtöpaino 90,5kg. BMI 33; merkittävä lihavuus. :'(
 
Pullunkainen
Plörinäksi menee tääkin viikko :( Motivaatio totaalisen hukassa :( Syön ja syön ja syön enkä saa taas millään katkaistua sitä kierrettä. APUUVA!!!! Nyt tuun pe kyllä ilmoittamaan rehellisesti painoni! Ikäväkseni...
 
Olen ollut pari viikkoa sairaalassa keuhkokuumeen vuoksi. Paino on tippunut kahdeksan kiloa joten paino nyt 70,2kg. Mutta tuskin tulee pysymään tuossa. Nyt pitäis taas alkaa syödä ja liikkua kunhan saa vähän elinvoimaa takaisin.
Syksyä odotellessa :)
 
Mörkö
+/- 0 eli 78.2 edelleen

Olis varmaan tullu miinusta, mutta kun oon syöny, kun syöttöpossu koko viikon :ashamed:
Heikko luonne, huono ihminen, minkäs teet :'(

Ens viikolle lupaan miinusta!
 

Yhteistyössä