LÄSKIN SULATTAJAT vko 33

Kyy
Juudith...168cm.....LP 88,1kg....NYT

Kyy....162cm.....LP 95,8kg....NYT 93,7kg....+700g

Lumpeenkukka...167cm....LP 83,7kg...NYT 81,9kg...-300g

LuvLucy...173cm....LP 90,5kg....NYT 88,1kg...+/-0kg

Mörkö....163cm....LP 96,7kg....NYT 71,9kg...-3,1kg

NirppaII....168cm....LP 82kg....NYT *UUSI*

Outius.....171cm... LP 89kg... NYT 69,6kg...-800g

Parsekki....163cm....LP 85,8kg...NYT 67,5kg...


Parus....162cm....LP 80kg....NYT 74,6kg....

Piparipurkki...167cm.....LP 75,8kg....NYT 69,2kg...-600g

Pullunkainen...169cm....LP 76,5kg....NYT 75,4kg..

Pupeltaja.....173,5cm.....LP 98,5kg....NYT *UUSI*



Läskin sulattajat on kaikille avoin laihisketju. Jos siis haluat mukaan, niin ilmoittaudu ketjuun. Ilmoita pituutesi ja painosi, niin lisään sinut listalle. Punnitus on perjantaisin ja silloin siis jokainen kertoo mikä on sen hetkinen paino ja paljonko paino on laskenut tai noussut.

Tsemppiä taas kaikille uuteen viikkoon! :flower:
 
Viimeksi muokattu:
"Lumpeenkukka"
Huomenia!

Paino tänään 81.9 kg, elikkäs -300g. :)

Miten tää paino voi pudota näin hitaasti?? Tai no parempihan se onkin laihduttaa hitaasti, mutta silti välillä turhauttaa.

Kuntopyöränkin olen hankkinut. :) Eilen poljin aamupäivästä 30 minuuttia ja illalla kävin vielä 40 minuutin lenkillä. Pyrin kyllä oikeasti siihen että lenkkeilen vaan sen 30 min, mutta jotenki vaan venähti.
 
"Mörkö"
71,9kg[b/]

Tää ei ole aamupaino, kun vaakasta oli patterit loppu. Punnittu siis aamupalan jälkeen, vaatteet päällä. Eli kyllä tuo sairaaladieetti toimii, kun vaan malttaa pysyä ruodussa. Vaikka melkosta kituutteluahan se on. Ja ei kun eteen päin sano mummo lumessa. 5. päivä (vasta) menossa...
 
34/34
Voinko tulla mukaan ilman painoa ja pituutta? Mä haluaisin pudottaa ehkä 5kg tai sen verran et vaatteet istuu paremmin ja vaatteet olis se mun mittari. :D

Pudotin jo kerran 10kg helposti, mut tuli vuodessa takaisin. Olin jotenkin riutuneen näköinen ja vaakaan tuijottaminen oli pakkomielle ja jos tulos ei tyydyttänyt olin syömättä.

Mä lopettaisin karkin ja herkkujen liiallisen pupeltamisen ja liikkuisin enemmän. Viimeksi kun liikuin paljon, paino ei tahtonut tippua mut tulokset näkyi vaatteissa.

Nyt farkkujen tuumakoko on 34 ja sinne entiseen 31 pitäis päästä.
 
Piparipurkki
Paino 69,2kg eli -600g.
Uutta viikkoa aloitellessa ja tsemppiä kaikille tasapuolisesti! =)

Outius onnittelut pääsystä 6-alkaviin!! :)

Muilta olisi mukava kuulla mihin painoihin ihmiset tähtäävät?
 
"Outius"
Piparipurkki kysyi tavoitepainosta. Mä haluaisin siihen 65 ja se on jo aika pirun lähellä. Siistiä! Enpä olisi uskonut alkuvuodesta, että loppukesästä olen laihtunut 20 kiloa.

Mitenhän saisi talvella pidettyä painon kurissa? Nyt kesällä kun olen pyöräillyt työmatkoja ja vähän muutakin n.10 kilsaa päivässä,niin se on tiputtanut painoa kuin itsestään. Talvella liikkuminen jää tietysti vähemmälle. En missään nimessä halua olla ensi vuoden tammikuussa taas melkein 90 kiloinen ja aloittaa urakkaa alusta! Mulla kun on taipumusta jojoiluun...
 
"Lumpeenkukka"
Paino 69,2kg eli -600g.
Uutta viikkoa aloitellessa ja tsemppiä kaikille tasapuolisesti! =)

Outius onnittelut pääsystä 6-alkaviin!! :)

Muilta olisi mukava kuulla mihin painoihin ihmiset tähtäävät?
Tosi hyvin pudonnut sulla paino! Onnea! :)

Mulla nyt aluksi tavoitteena päästä 75 kiloon. Ja siitä sitten 70 kiloon. Hirveästi on pudotettavaa, mutta nyt olen päättänyt ottaa tämän laihdutuksen tosissaan ja uskon myös pääseväni tuohon tavoitteeseen. :)
 
"Outius"
Muistatteko kun kerroin ottaneeni mittoja itsestäni ennen kesätyön ja 3 kk pyöräilyn aloittamista?

Noh, tässä olisi tuloksia..

14.5 mitattu

Rinnanympärys 95
Rinnan päältä 108
Vyötärö kapeimmasta kohdasta 91
Vyötärö leveimmästä kohdasta 108
Lantio 110
Reiden alaosa 49
Reiden yläosa 60

12.8 mitattu

Rinnanympärys 90
Rinnan päältä 101
Vyötärö kapeimmasta kohdasta 82!
Vyötärö leveimmästä kohdasta 97
Lantio 99
Reiden alaosa 43
Reiden ylöosa 52

Ihan mukavasti siis lähtenyt senttejä, vaikka mittavirheitä voi olla. Painoa taisi olla tuolloin 83-84kg.
Muistaako joku mikä oli naiselle se terveellinen vyötärön mitta? Alle 90 cm?
 
Pullunkainen
Saanko mä olla näin tyhmä, että mä laitan tonne tavoitteen -15 kg ja sit ilmoitan aina viikkopudotuksen ja minkä verran sitä tavoitetta on jäljellä? Mä en edes kehtaa sanoa mitä toi vaaka näytti tänä aamuna :(
 
Saanko mä olla näin tyhmä, että mä laitan tonne tavoitteen -15 kg ja sit ilmoitan aina viikkopudotuksen ja minkä verran sitä tavoitetta on jäljellä? Mä en edes kehtaa sanoa mitä toi vaaka näytti tänä aamuna :(
Mitä sillä on merkitystä paljonko vaaka näyttää näin anomyynina.
En kauhistuis jos sulla ois paino 200kg, mut jos olisi lähemmäs 400kg niin sit kyl alkaisin huolestua..
 
:D no 58kin käy :)
Muistatko sen ajan kun olit esim. 65-70kg?
Meinaan tuntuks sust sillo et olit hyvis mitois vai et vähä pitäis viel tiputtaa? Ku toi on nii yksilöllistä, et kelle 173 pituselle sopii 60kg ja kelle ei. Toinen näyttää liian hoikalt ja toinen taas ei.
Mä itse muistan vain, kun olin n. 70kg ja oli vähä pömppöä ja mua nii otti se päähän. >< Nyt pyrin 60kg, mut jos näytän liian hoikalta eli luut paistaa kunnolla niin sit varmaa 65kg ois hyvä.
Mut ois aika jees painaa 58kg, silloin tosiaan ois tod. hoikka. :D
Itteäni vaa mietityttää, et oisinkohan silloin jo liian laiha...

Mut hei mä tuun nii kannustaa sua ku meil on sama pituus ja tavoitekki melkee sama niin saat miun tuen heh. :D Vaikka kylhä mie kaikkii kannustan. :)
 
  • Tykkää
Reactions: pupeltaja
Pullunkainen
mäkään en kyllä tajuu sitä et jos omaa painoa ei voi sanoa, ei se kenenkä ulkomuotoa muuta millään lailla vaikka porukka luulis sua 10 tai 20 kiloa kevyemmäks tai painavammaks :)
No ei mua hävettänyt kun painoin 90 kiloa, mutta mua hävettää se, että mä oon lihonut viime vuoden marraskuusta yli 12 kiloa :( Sitä laihduttaa suurella vaivalla ja on sit vaan niin helvetin tyhmä, että lihoo lähes kaikki kilot takaisin :( Lihavuus ei hävetä, mutta tyhmyys kyllä :( Siksi mä sitä painoa häpeän :(
 
Parsekki
Mukana roikun. Ilmoittelen tuloksista ens perjantaina, nyt en kärsi mennä vaa'alle, on tullut syötyä pari viikkoa silmät kiinni ja järki hävinneenä :D Saa nähdä onko plussaa tullut!

Tsempit kaikille, niin vanhoille kuin uusillekin =)
 
"Mörkö"
No ei mua hävettänyt kun painoin 90 kiloa, mutta mua hävettää se, että mä oon lihonut viime vuoden marraskuusta yli 12 kiloa :( Sitä laihduttaa suurella vaivalla ja on sit vaan niin helvetin tyhmä, että lihoo lähes kaikki kilot takaisin :( Lihavuus ei hävetä, mutta tyhmyys kyllä :( Siksi mä sitä painoa häpeän :(
Mutta Sä et ole ainoa, lohduttaako se yhtään? Täällä jojoilee muutkin.
 
Kyy
No niin! Pino päivitetty! :D

Lumpeenkukka: Iloitaan jokaisesta grammasta, minkä paino putoaa! Tapahtui se sitten hitaasti tai nopeasti. :D Ja liikunta on hyväksi, jos lenkki venähtää, niin eihän siitä mitään haittaa ole!

Outius: Onnittelut uudesta kymmenluvusta! :flower:

Mörkö: Tsemppiä sairaaladiettiin! Toivottavasti paino ei pomppaa takaisin ylös sen jälkeen!

Pupeltaja: Tervetuloa mukaan! :D

Piparipurkki: Minulla on tähtäimessä 55kg eli aika iso urakka! Aikarajaa ei ole.. Ja olen oikeasti tyytyväinen, jos pääsen edes 62 kiloon, se on paino missä olen hoikimmillani ollut näin aikuisiällä. :D

Pulluinkainen & 34/34: En haluaisi olla ilkeä tai ahdasmielinen, mutta pidetään tämä sama malli kaikilla, eli pituus&paino ja sit tulokset. Menee hirveän hankalaksi, jos jokainen pinoutuu eri tavalla. Mutta jos ei näitä halua ilmoittaa, niin saahan pinossa olla mukana myös vain juttelemassa ja silloin voi ilmoittaa pelkän tuloksensa. En siinä tapauksessa lisää listoille, mutta juttukavereita täältä varmasti löytyy! :D
 

Yhteistyössä