LÄSKIN SULATTAJAT vko 35

Kyy
Faktum........175cm......LP 84kg........NYT 71,4kg

Helli-Karamelli....163cm......LP 74kg.....NYT 69,6kg...

KerroTokiLisää.....165cm......LP 79,9kg....NYT 66,9kg...-500g

Krysanteemi.....165cm.....LP 95,3kg....NYT 90,4kg....

Kyy........162cm......LP 94kg....NYT 89,2kg..-2,5kg

Leana......176c.......LP 90kg.....NYT 81kg..*UUSI*

Minttu-79.........172cm............LP 126kg.....NYT 104kg...-1,5kg

Mörkö.......163cm........LP 79,2kg.......NYT 78,2kg...

Pullunkainen...........169cm......LP 88,0kg.....NYT 67,7kg..-900g

Pumpuli84......167cm.....LP 86kg.......NYT 79,7kg...*UUSI*

Salainen numero.....170cm....LP 78,8kg.....NYT 72kg..+1,8kg

Ticky...........175cm........LP 97,9kg..........NYT 95,5kg.....-700g


True Nakki....165cm.......LP 80kg........NYT 68,8kg

Tukka Tötteröllä......157cm.......LP 90,1kg.....NYT 81kg

Äitikarhu vm84......166cm.....LP90,5kg.....NYT 89,2kg...


Läskin sulattajat on kaikille avoin laihisketju. Jos siis haluat mukaan, niin ilmoittaudu ketjuun. Ilmoita pituutesi ja painosi, niin lisään sinut listalle. Punnitus on perjantai ja silloin siis jokainen kertoo mikä on sen hetkinen paino ja paljonko paino on laskenut tai noussut.


Tsemppiä taas kaikille uuteen viikkoon! :flower:
 
Viimeksi muokattu:
Mahtava löytö! Saanhan liittyä joukkoon? Kuukauden päivät olen terveellistänyt rajusti ruokatottumuksia ja sen seurauksena saanut painon kivasti laskusuuntaan. Kiloklubin ruokalaskuria olen käyttänyt suuntaa antamaan, mutta muuten en ole sieltä foorumilta löytänyt "sitä omaa" vertaistukiryhmää.

Mun mitat on 176cm, lähtöpaino 90kg, paino tänään 81kg. Tavoite olis jotain 65-69kg, ehdottomasti alle 70kg, jonka olen viimeksi painanut vuonna 2005.
 
Pullunkainen
Onneksi olkoon Kyy! Onko toi Gofatgo sama dieetti kun se Jutta-dieetti? Eikös siinä syöty lounalla ja päivälliselläkin vaan 100g lihaa? Mun mielestä se on tosi vähän...

Itsellä paino tänä aamuna 67,7 eli -900g ja 20 kg meni rikki!!!! Ihanaa! Voisko ton mun alkupainon vaihtaa tonne siihen oikeeseen eli 88 kiloon, kun näyttäis sit kivemmalta :D
 
"Mörkö"
Mulla on yövuorot ollu, niin kerron painon huomenna kun pääsen aamulla puntariin. Mutta huonolta näyttää :headwall:

Mulla on aineenvaihdunta ihan jumissa (ja koko kroppa) ja paino junnannut samoissa lukemissa (no joo, kilo alas, kaksi ylös) vaikka kuinka koitan syömiseni vahtia :'(

Vinkkejä, miten pääsis tästä alkuun taas? Harkitsin jo "Nutrilett-kuuria" (pari viikkoa niillä pelkästään), josko sillä saisi hommaa käyntiin taas. Inhottavaa.
Mutta onnittelut Kyylle :flower: Varmaan mahtava tunne!
 
Salainen numero harmaana
[QUOTE="Mörkö";21904473]
Vinkkejä, miten pääsis tästä alkuun taas? Harkitsin jo "Nutrilett-kuuria" (pari viikkoa niillä pelkästään), josko sillä saisi hommaa käyntiin taas. Inhottavaa.
[/QUOTE]

Pidä sellanen päivä jossa syöt määrällisesti enemmän kuin normaalisti. Kroppa huomaa että ravintoa tulee ja jumi menee ohi. Testattu :)
 
Kyy
Ensiksikin uusille tervetuloa mukaan! :D

Pullunkainen: Siis joo, 100g lihaa/kalaa/kanaa per ateria + sit 200g kasviksia ja lisäksi joko perunaa/pastaa/riisiä tai raejuusto/kananmunan valkuainen. Mun mielestä tässä dieetissä syödään todella paljon ja koko ajan. Millään ei meinaa jaksaa syödä niin paljoa ja oonkin sit korvannu parina päivänä päivällisen tai lounaan ateriankorvikkeilla. Ja juu, on sama kuin se Jutta-dietti. :)

Mörkö: Jos haluat, niin voin kyllä laittaa sinulle ohjeet tähän ruokavalioon. On paljon helpompi ja järkevämpi kuin joku Nutrilett. Ja minulta tosiaan lähtenyt 2,5kg alle viikossa, että vamasti auttaa hyvin jumeihin. :D
 
"Mörkö"
Ensiksikin uusille tervetuloa mukaan! :D

Pullunkainen: Siis joo, 100g lihaa/kalaa/kanaa per ateria + sit 200g kasviksia ja lisäksi joko perunaa/pastaa/riisiä tai raejuusto/kananmunan valkuainen. Mun mielestä tässä dieetissä syödään todella paljon ja koko ajan. Millään ei meinaa jaksaa syödä niin paljoa ja oonkin sit korvannu parina päivänä päivällisen tai lounaan ateriankorvikkeilla. Ja juu, on sama kuin se Jutta-dietti. :)

Mörkö: Jos haluat, niin voin kyllä laittaa sinulle ohjeet tähän ruokavalioon. On paljon helpompi ja järkevämpi kuin joku Nutrilett. Ja minulta tosiaan lähtenyt 2,5kg alle viikossa, että vamasti auttaa hyvin jumeihin. :D
Joo, kiitos mielellään :p
 
"Minttu-79"
Painoa tänään 104kg,ei oo koko viikkoon juuri ruoka pysynyt sisällä kunnolla.Pirtelöä olen saanut menee alas ja tänään sain syötyä jauheliha tomaattikastiketta kiinankaali lisukkeena pikkasen.
Uuden lääkkeen siis aloittanut ja kestää kropan tottua siihen,siitä tuo oksettava olo.
 
Kyy
Tässä tämä ruokavalio, Mie sen olikin jo tänne plussalle aiemmin kopioinut:

Aamiainen

* 45 g kaurahiutale
* 100 g raejuusto, rasvaton
* 1,5 dl mehukeitto, sokeroimaton
* + Omega 3 2 kpl

Lounas

* 100 g kana / 100 g naudanliha / 100 g kala
* 1 kpl kananmunanvalkuainen / 25 g raejuusto, rasvaton
* 200 g vihanneksia vapaa valintaisesti
* 5 g oliiviöljy

Välipala

* maitorahka 250 g
* 100 g pakastemarjoja
* tai 1 kpl Pro-Fx lo-carp bar -proteiinipatukka / 40g Fast Dietmix

Päivällinen

* 100 g kana / 100 g naudanliha / 100 g kala
* 40 g riisi / 40 g pasta / 170 g peruna
* 200 g vihanneksia vapaa valintaisesti
* 5 g oliiviöljy

Iltapala

* 250 g maitorahka / 150 g raejuusto, rasvaton
* 1 dl mehukeitto, sokeroimaton
* 10 g vehnäleseitä
* + Omega 3 2kpl

Palautusjuoma (heti välittömästi treenin jälkeen, vain treenipäivinä)

* 40 g Fast Dietmix (kovaa treenaavat voivat käyttää tuhdimpaa palautusjuomaa esim. Fast Reco 2)
 
Viimeksi muokattu:
"Mörkö"
Aamupaino 78.5kg eli plussaa, muttei onneksi tuon enempää. Pelkäsin pahempaa.

Kiitokset Kyylle tuosta ohjeesta. Se taitaa olla melko ehdoton, eli sitä ei juuri sovelleta?
Sen verran olisin kysynyt, et ilmeisesti kaurahiutaleista voi vaik puuron keittää? Ettei tarvii kuiviltaan puputtaa?? Ja eiks niin, että nuo / tarkottaa sitä, että jompaa kumpaa syödään, rahkaa tai raejuustoa?
Joo, sori... Mä olen puolet iästäni viettänyt koulun penkillä ja siellä mulle on hokemasta päästyään hoettu, että tyhmiä kysymyksiä ei olekaan. Siksipä siis kyselen.
 
"Mörkö"
[QUOTE="Mörkö";21910107]Aamupaino 78.5kg eli plussaa, muttei onneksi tuon enempää. Pelkäsin pahempaa.

Kiitokset Kyylle tuosta ohjeesta. Se taitaa olla melko ehdoton, eli sitä ei juuri sovelleta?
Sen verran olisin kysynyt, et ilmeisesti kaurahiutaleista voi vaik puuron keittää? Ettei tarvii kuiviltaan puputtaa?? Ja eiks niin, että nuo / tarkottaa sitä, että jompaa kumpaa syödään, rahkaa tai raejuustoa?
Joo, sori... Mä olen puolet iästäni viettänyt koulun penkillä ja siellä mulle on hokemasta päästyään hoettu, että tyhmiä kysymyksiä ei olekaan. Siksipä siis kyselen.[/QUOTE]

Jatkan vielä. Sianliha on ilmeisesti pannassa tyystin? Mahtaisko riista käydä? Hirven tai peuran liha? Tai sorsan? Niitä kun meiltä löytyy oikein valittavaks asti, kiitos tuon miehen harrastuksen...
 
"Mörkö"
Vielä jatkan itsekseni höpöttelyä ja kysyn muilta että onko teillä kuinka tarkat/ säännölliset ruoka-ajat? Ja muuten säännölliset rytmit? Kun omaa painonhallintaa tuntuu tekevän haasteellisemmaksi kolmivuorotyö, kun välillä pakon sanelemana tulee syötyä kummallisiin aikoihin ja yövuorot sotkee pakan aina hetkeksi aikaa. Onko täällä muita vuorotyöläisiä?
 
Kyy
Mörkö: Tuo ohje on ehdoton, mitään mitä siinä ei mainita ei saa syödä. Mutta tehokas se on, eikä nälkää tarvii nähdä, joten suosittelen ainakin kokeilemaan sitä tiukkaa linjaa. Ja jos siltä tuntuu, niin voihan sitä sitten soveltaa. Tulos ei ole yhtä taattu, mutta eikös tässä ole tarkoitus, että paino saadaa pysyvästi alas sellaisilla keinoilla, mitä voi noudattaa jatkossakin. Itse ajattelin mennä tuolla tiukalla linjalla sen 4 vkoa ja sitten alkaa soveltamaan. :D Ja ne säännölliset ruoka-ajat ovat ainakin minun pudotukseni a ja o. Ilman niitä ei hommasta tule mitään, sen olen itsestäni huomannut.

Pumpuli: Tervetuloa mukaan! :D
 
ticky harmaana
mä en pääse kirjautumaan tänne ollenkaan, en vaikka mitä tekisin..
La-aamun punnituksessa vaaka näytti lukemaa 95,5 kg eli -700 g eli ihan hyvin siihen nähden etten päässyt koko viikolla kuin yhden kerran kuntoilemaan.. ens viikko on samanlainen paitsi että on vielä kahdet synttärit juhlittavana... Joopa jooo..
No, murehditaan sitä tulosta vasta sitten kun sen aika on..

Tsemppiä muille !!
 
Pullunkainen
Mä päätin nyt lopettaa kaikki epätoivoiset viritelmät laihtuakseni :( 5 ateriaa päivässä, paljon kasviksia ja vettä ja paljon liikuntaa. Tippuu sit loput sitä tahtia kun tippuu. Ainakin kiinteytyy :) Toivottavasti :D
 

Yhteistyössä