LÄSKIN SULATTAJAT vko 37

Kyy
Chef....163cm....LP 85kg....NYT 75,1kg...-900g

Kyy....162cm.....LP 98,8kg....NYT 94,4kg....-100g

Lumpeenkukka...167cm....LP 83,7kg...NYT 78,84g...-1,4kg

LuvLucy...173cm....LP 90,5kg....NYT 86,5kg...

NirppaII.....168cm....LP 83kg....NYT 80,4kg

Outius.....171cm... LP 89kg... NYT 68kg...-200g

Parus Montanus....162cm....LP 81kg....72,4kg

Piparipurkki...167cm.....LP 75,8kg....NYT 68,8kg...-200g

Pullunkainen...169cm....LP 77kg....NYT


:).....166cm....LP 89kg......NYT 88,4kg....


Läskin sulattajat on kaikille avoin laihisketju. Jos siis haluat mukaan, niin ilmoittaudu ketjuun. Ilmoita pituutesi ja painosi, niin lisään sinut listalle. Punnitus on perjantaisin ja silloin siis jokainen kertoo mikä on sen hetkinen paino ja paljonko paino on laskenut tai noussut.

Tsemppiä taas kaikille uuteen viikkoon! :flower:
 
Viimeksi muokattu:
Kyy
Heips! Tälle viikolla oletettavasti vähän pienempi pudotus kuin viime viikolle. :D Tosin se harmittaa, että eilen oli niin kauhea himotus kaikkeen ja säännöllinen syöminen jäi vähän taka-alalle, niin annoin itseni napsia hieman herkkuja. Muuten ok, mut tulos tietenkin näkyi tänään sit vaa'assa. :/ No mutta on kuitenkin miinusta viime perjantaihin, että olen siihen ihan tyytyväinen. Siten pitää elää, että plussaa ei tartte enää pinoon ilmoitella. :D

Chef pohdiskeli viime pinon viimeisessä postauksessa tavoitehousuja. Itselläkin on kaappi täynnä tavoitehousuja, paljon eri kokoisia, mut järjestään liian pieniä kaikki. Mulla on tällä hetkellä ehkä 5 housut jotka mahtuu päälle, jos mukaan lasketaan urheiluvaatteet. :D Että tavoitetta löytyy! Toisaalta nyt mua itseäni on taas alkanu kiehtoa hameet, niitä ois niin kiva käyttää just nyt, mutta ei mulla niitäkään montaa ole. Ja hameiden kanssa on aina ongelmaa löytää hyvää paitaa.. Minäkin odotan sitä päivää kun saa nakata vesilintua ensimmäisillä kunnolla isoilla housuilla. Toivottavasti siihen ei mene kauaa. :D
 
"Outius"
Heippa,

En ehtinyt päivitellä painoa pariin viikkoon, kun olin lomalla ennen koulun alkua ja sitten pitikin muuttaa takaisin toiselle paikkakunnalle, jossa opiskelen. Koulun alkaminen on ollut ihan kivaa ja tyttökin viihtyy vanhassa pk:ssa.
Ruokahalu on palannut ja nyt voisin syödä koko ajan jotain ja mielitekoja on ihan hirveästi. Mitä ihmettä!?

Noh, tänään paino oli 68,0 kg. Pitää ottaa itseään taas niskasta kiinni, että pääsen siihen 65 kg.

Kävin eilen ostoksilla ja sain osaa 38 koon farkut. Ihmeellistä! Koskakohan viimeksi olen ollut näin pieni. Huh. Silti peilikuva näyttää isolta. Koska se minäkuva oikein muuttuu? Toisaalta jos jatkan tätä herkuttelua niin kohta saan taas käyttää koon 44 farkkuja.

Viikko ja ruokailu kerrallaan mennään eteenpäin kohti uutta elämää. Tsemppiä teille naiset!
 
Kävin ne kaappini housut läpi ja totesin, ettei niitä ole. Siis yksiäkään sen lisäksi, mitä on jalassa. Eli olen joskus nekin sinne laatikkoon sitten siirtänyt, kun niihin n aikoinaan ollut niin pitkä matka mahtua.

Tänään kiskon laatikon auki ja nautin. Siis toivottavasti. En sitten, jos mikään ei menekkään vielä päälle :O :D

Minäkuvan muuttuminen vienee kauan. Kuten olen jo vissiin maininnut, en koe koskaan oleeni niin lihava, kuin mitä olin vielä sen 10 kg sitten. Mulla on itsestäni kuvia (ihan tarkoituksella otettuja) missä painan muistaakseni 83 kiloa, enkä mielestäni koskaan, ikinä, milloinkaan ole kyllä ollut niin iso. Valitettavasti kuitenkin olen ollut ja vielä isompikin.

Kun nyt katson peiliin, niin siellä on iso ja lihava ämmä. Tiedän, että se olen minä, mutta en mielestäni niin iso kyllä ole. Vaikka siis olen. Olen ns. aina ennen ollut 62 kiloinen ja jos nyt joutuisin piirtämään itsestäni kuvan siten, etten saa katsoa peilistä, piirtäisin itseni ehkä noin 70 kiloiseksi, sillä en vaan jotenkaan tajua kokoani. Tietyllä tapaa tilanne on melko ärsyttävä, sillä koen olevani "pieni ihminen" väärässä kropassa...en OIKEASTI ole lihava. Vaikka sitä kyllä juuri tällä hetkellä olen.

Luulisin, että kun pääsen takaisin sinne kuutosella alkaviin lukuihin, koen taas olevani enempi oma itseni. Sellainen, kuin mun kuuluukin olla. Toki voin olla ihan totaali väärässäkin. Saatan silloinkin nähdä itseni ihan yhtä läskinä, kuin mitä nyt, kun tuijotan peiliin...mistäs sen tietää.

Onneksi mulla on kuvat. Yhdessä olen 83 kg, toisessa 74 kg ja kolmannessa 62 kg...voin sitten hoikempana ottaa kuvan ja verrata sitä niihin kuviin...ehkä sitä kautta näen, etten enää ole se sama läski, vaikka sitä ylimääräistä vielä vähän olisikin :) Tarkoitukseni ei ole laihduttaa normaalipainon alarajoille, vaan niihin entisiin mittoihin, mikä on jotakin 57 ja 65 kg välillä. Aika näyttää :)

Viikon tuloksena -900g, eli vaaka näyttää nyt 75,1 kg. Kokonaispudotusta 9,9 kg, eli huomenna (jos kaikki menee kuvitelmieni mukaan) paukkuu 10 kg rikki!!! Huisia :D :D

Ja äärimmäisen tsemppaavaa kuulla Outiuksen pudotuksesta 44 ---> 38 housujen koko. Wow :)
 
Jees, nyt on herkuttelu viikko meneillään niin katellaan uusiks sitten viikon kuluttua. :D

Tavoite vaatteista...
Ootan sitä päivää, kun mahdun "cooleihin",
ja seksikkäisiin teinix farkkuihini.
Ostin ne jo vuosia sitten ja meni päälle,
mutta puristi jo silloin aikaslailla..
Tavoitteena oli, että laihdutan etteivät farkut purista,
niin nykyään olen jo niin lihava etteivät nämä ko. farkut mene polvia ylemmäks.....................

Käytin niitä vain KERRAN, joten ovat kuin uudet.
Odottamassa sitä päivää, kun niihin taas mahtuisin,
mutta eka pitää laihduttää väh. 20kg...

Ehkä joku kaunis pv ne viel mahtuu. :heart:
 
Nirppa II harmaana
NirppaII ei oo myöskään muistanut ilmoitella painoaan.
Mutta tänään 80,4kg. Ihan on jämähtänyt paino jumiin, vaikka kuinka oon tarkkailut syömisiäni. Pitäis vissiin sit liikkua enemmän :(
 
parus montanus..162cm.....LP 81kg....NYT 72,4kg...

Hyvin on mennyt ja tuloksia on syntynyt! Olen jatkanut uimista. Nyt uin 4-5 kertaa viikossa n. tunnin ajan eri tyyleillä, myös vesijuoksua. Laihtumista olen mitannut myös kuvia ottamalla, joista eron entiseen huomaa selvästi. Silti läski olo edelleen. Pudotettavaa siis vielä löytyy. Kunto on kohentunut ja ruokavalion noudattaminen on ollut helppoa. Jännää että voi syödä useamman kerran viikossa jäätelöä ja silti laihtuu!
 
"Lumpeenkukka"
Heissan!

Pääsin vasta tänään päivittelemään painoani kun perjantaina en ollut puntarin, enkä netin lähellä. :)

Onneksi menkat on ohi ja paino sen mukainen. 78.4 kg, eli viime viikkoon pudotusta 1,4 kg! :) Tästä on taas hyvä jatkaa.

Tsemppiä muillekkin kovasti!
 
Piparipurkki
Perjantain paino 68.8kg eli -200g..

Tavoitehousut täällä olisivat sellaiset (koko 28-30 tuumaa,riippuen merkistä) mitkä istuisivat päälle "kuin toinen iho" ja olisivat ihanat miellellään farkut! <3

Syyskiireet ja touhut jatkuvat joten ei pidempiä tällä kertaa :)
Tsemppiä uuteen viikkoon ja nauttikaahan syysilmoista =)
 
Parsekki
Ilmoitan nyt painoni tähän ketjuun. Kahden kuukauden mässäilyistä huolimatta painoni on pudonnut eli paino on nyt 66,9. (Aloituspaino 85,8, edellinen ilmoitettu paino 67,5, pituus 163cm)

Pelotti ihan kamalasti mennä vaa'alle :D Tiesin ettei paino ole voinut nousta kovin paljon, koska osa 38 pöksyistä mahtuu kyllä päälle, mutta että laskenut?? Tällä ruokavaliolla?? :D

Oliskohan liian kova haaste, jos asettaisin tuolle lopulliselle painotavoitteelleni eli 55 kg:lle, jouluviikon? Eli että silloin olis tavoite saavutettu... Iiiks! Kolmisen kuukautta olis vielä aikaa :)

Tsemppiä kaikille, ja hienoja tuloksia moni jo saavuttanut, onnittelut jokaisesta pudotetusta kilosta =)
 

Yhteistyössä