LÄSKIN SULATTAJAT vko 41

Kyy
Kyy....162cm.....LP 98,8kg....NYT 94,1kg...-400g

Lumpeenkukka...167cm....LP 83,7kg...NYT 77,6kg...+300g

Outius.....171cm... LP 89kg... NYT 67kg...+/-0kg

Parsekki....163cm....LP 85,8kg....NYT 65,7kg...-500g


Pullunkainen...169cm....LP 77kg....NYT 76,3kg...

Pulteri....170cm....LP 96kg....NYT 76kg...*UUSI

Läskin sulattajat on kaikille avoin laihisketju. Jos siis haluat mukaan, niin ilmoittaudu ketjuun. Ilmoita pituutesi ja painosi, niin lisään sinut listalle. Punnitus on perjantaisin ja silloin siis jokainen kertoo mikä on sen hetkinen paino ja paljonko paino on laskenut tai noussut.

Tsemppiä taas kaikille uuteen viikkoon! :flower:
 
Viimeksi muokattu:
Kyy
Nyt onneksi miinusta, mutta ei ihan niin paljoa kuin eilen.. Taas unohdin et on torstai ja söin kaksi kertaa suklaakakkua.. :kieh: Muuten olikin syömiset vähissä, joten onneksi sentään sain miinusta tälle päivälle. Ensi viikolla sit alle 94kg! Se on tavoitteeni, toki toivon olevani siinä jo huomenn. Eilen siis paino oli jo 93,8kg, mut noi suklaakakut nosti sitä vähän ja nyt näissä lukemissa.. Se on kumma kuinka sitä voikin olla niin päivistä sekaisin kun mä nykyisin oon. Viikot menee äkkiä kun ikinä ei tiedä mikä päivä on kyseessä. :D
 
Parsekki
Huomenta!

Tuli mussutettua koko viikko kaikenlaista enemmän ja vähemmän epäterveellistä, paino kuitenkin tullut vähän alaspäin eli paino nyt 65,7kg.

Mulla on tuo torstai kans sellainen mussuttelupäivä ettei ole tosikaan :D Ja eipä taida mun jouluinen tavoite toteutua. Kovasti toivon, että saisin saavutettua tavoitepainon pikaisesti. Haluan nimittäin lopettaa tupakoinnin heti kun tavoitepaino on saavutettu. Enää seitsemansataa grammaa alkuperäiseen tavoitepainoon, nälkä näköjään kasvaa syödessä ja kyllä tässä varressa vielä on varaa laihdutella :D Jalkoihin olen hyvin tyytyväinen, kiitos ahkeran pyöräilyn ja ruumiinrakenteen, mutta tuo maha... voi hyvää päivää :/

Tsempit kaikille!
 
"Lumpeenkukka"
Huomenia!

Meinasin ensin että skippaan tämän viikon, koska menkat on meneillään, mutta tuntuu oudolta olla ilmottelematta painoaan tänne. :D

Elikkäs paino tänään 77,6 kg, joten +300 g lisää viime viikkoon.

Odotan kyllä että nämä naistenvaivat on ohi kun se paino humpsahtaa sitten alaspäin reilustikkin. Ja sitten on taas hyvä jatkaa laihduttelua. :)
 
Pulteri
Olen vajaa kolmikymppinen äiti-ihminen ja jotain pitäisi keksi, että saisin laihduttamismotivaationi takaisin. Olen pudottanut alkuvuoden 96kg:n lähtöpainosta "jo" 76 kiloon. Alimmillaan paino kävi 71kg:ssa, mutta sitten iski syksy ja syöminen muutamaksi viikoksi. Nyt minun täytyisi taas saada itseä niskasta kiinni! Eikä meinaa onnistua. Ajattelin, että jos tänne kirjoittelu toisi hiukan paineita onnistumiseen ;) Elikkäs mittani ovat 170cm, LP 96kg NYT 76kg. Tavoitteena oli ensin 7 alkava paino, mutta nälkä todellakin kasvaa syödessä ja nyt toivoisin, että ennen joulua olisi painoni enintään 69kg ja mielellään lähempänä 65kg :) Todennäköisesti tuosta 65kg pienempipainoiseksi en pyri, koska rakenteeni on erittäin harteikas, leveä luusto ja voimakkaat lihakset muualla, paitsi keskivartalossa, niin tuo 65 on varmaankin sopivin paino minulle. Toivottavasti tämä sopii tarkoitukseen ja saamme tsempattua toisiamme onnistumaan terveemmän tulevaisuuden tavoittelussa! :)
 
Kyy
Olen vajaa kolmikymppinen äiti-ihminen ja jotain pitäisi keksi, että saisin laihduttamismotivaationi takaisin. Olen pudottanut alkuvuoden 96kg:n lähtöpainosta "jo" 76 kiloon. Alimmillaan paino kävi 71kg:ssa, mutta sitten iski syksy ja syöminen muutamaksi viikoksi. Nyt minun täytyisi taas saada itseä niskasta kiinni! Eikä meinaa onnistua. Ajattelin, että jos tänne kirjoittelu toisi hiukan paineita onnistumiseen ;) Elikkäs mittani ovat 170cm, LP 96kg NYT 76kg. Tavoitteena oli ensin 7 alkava paino, mutta nälkä todellakin kasvaa syödessä ja nyt toivoisin, että ennen joulua olisi painoni enintään 69kg ja mielellään lähempänä 65kg :) Todennäköisesti tuosta 65kg pienempipainoiseksi en pyri, koska rakenteeni on erittäin harteikas, leveä luusto ja voimakkaat lihakset muualla, paitsi keskivartalossa, niin tuo 65 on varmaankin sopivin paino minulle. Toivottavasti tämä sopii tarkoitukseen ja saamme tsempattua toisiamme onnistumaan terveemmän tulevaisuuden tavoittelussa! :)
Tervetuloa mukaan! Toivottavasti tosiaan saat täältä tarvittavaa tsemppiä eikä sinulle käy kuten minulle aikoinaan, että kaikki laihdutetut kilot tulivat takaisin. :/
 
Parsekki
On ollut muuten jännä huomata, miten tuo vatsalaukkukin on kutistunut tämän projektin aikana. Lihavimmillani popsin napaani kevyesti neljäkin leipää päälisineen, mutta nyykyään yhden leivän ja kahvikupillisen jälkeen vatsa ilmoittaa olevansa kylläinen. En sitten tiedä onko nälän- ja kylläisyyden tunteet normalisoituneet vai onko kyse vain siitä että pötsi vetää aiempaa vähemmän. Musta ainakin tuntuu siltä, että kylläisyyssignaali toimii nyt kuten kuuluukin, ei sellaista signaalia tullut lihavana, söin kunnes olin ähky... Mites teillä muilla tuon kylläisyyssignaalin kanssa? Onko se herkempi, kun paino on pudonnut ja ruokailutavat normalisoituneet?

Mä oon niin iloinen, että oon onnistunut tässä. Kun aloitin tän silloin kesällä 2010, tuntui kuin hommasta ei koskaan tulis mitään. Oma nuppi oli onnistumisen tiellä. Mä en oikein vieläkään tajua laihduttaneeni kolkyt kiloa, siis mä en vaan tajua. Pää ei pysy näköjään perässä :D
 
"Kyy"
On ollut muuten jännä huomata, miten tuo vatsalaukkukin on kutistunut tämän projektin aikana. Lihavimmillani popsin napaani kevyesti neljäkin leipää päälisineen, mutta nyykyään yhden leivän ja kahvikupillisen jälkeen vatsa ilmoittaa olevansa kylläinen. En sitten tiedä onko nälän- ja kylläisyyden tunteet normalisoituneet vai onko kyse vain siitä että pötsi vetää aiempaa vähemmän. Musta ainakin tuntuu siltä, että kylläisyyssignaali toimii nyt kuten kuuluukin, ei sellaista signaalia tullut lihavana, söin kunnes olin ähky... Mites teillä muilla tuon kylläisyyssignaalin kanssa? Onko se herkempi, kun paino on pudonnut ja ruokailutavat normalisoituneet?

Mä oon niin iloinen, että oon onnistunut tässä. Kun aloitin tän silloin kesällä 2010, tuntui kuin hommasta ei koskaan tulis mitään. Oma nuppi oli onnistumisen tiellä. Mä en oikein vieläkään tajua laihduttaneeni kolkyt kiloa, siis mä en vaan tajua. Pää ei pysy näköjään perässä :D
Mulla ainakin on vielä ihan hakusessa se näläntunne. Mutta sinnillä eteenpäin ja toivottavasti pääsen itsekin nauttimaan vastaavasta tunteesta kuin sinulla on nyt. Pari kertaa olen onnistunut painoa pudottamaan reilu 10kg ja se fiilis oli ainakin ihan mahtava vaikka kilot sittemmin ovatkin tulleet takaisin.
 
Parsekki
[QUOTE="Kyy";24814390]Tänään on torstai! :D Tulin vain sen tänne ketjuun kertomaan, etten unohda taas! Huomenna sit uusi pino ja punnitus, tsemppiä kaikille! ;)[/QUOTE]

Plussaa tulee mulle niin että pamahtaa :D
 

Yhteistyössä