Lättänä peppu pyöreäksi-miten?

Viestiketju alueella 'Mitäs nyt? Aihe vapaa' , aloittaja "Elliina", 02.03.2012.

1. "Elliina"

"Elliina" Vieras

Millaisella treenillä voi saada lättänäpepusta pyöreämmän? Vai voiko?
    Olisin hyvin kiitollinen jos joku osais vastata..
    itselläni on niin lättänä peppu kuin vaan voi olla ja se harmittaa kun housujen ostaminenkin on vaikeaa, ei istu ollenkaa Varsinkaa farkut
    Ja mieski varmaan tykkäis jos olis vähän pyöreämpi peppu..
    itselläni rasva ei kerry takapuoleen vaan vatsaan.. :(

2. Harmaa koira

Harmaa koira Jäsen

Rekisteröitynyt:
    09.09.2011
    Saadut tykkäykset:
    0
    Askelkyykyillä.

3. Katja87

Katja87 Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    07.05.2007
    Saadut tykkäykset:
    0
    Lähtökohta tietenkin olisi, että sinne peppuun saataisi lihasta, eikä rasvaa! Lihasta ei oikein saa muulla keinolla muokattua/kasvatettua tehokkaasti kuin kuntosalitreenillä. Kunnon painot kehiin, jalkakyykkyä, askelkyykkyjä, jalkaprässiä yms.. kuntosalilta saat kyllä ammattitaitoista opastusta kun kerrot tavoitteistasi. Ja ruokavalioon täytyy myös kiinnittää huomiota, että saa proteiinia tarpeeksi.

4. "..."

"..." Vieras

Juoksu. Itselläni on normaalisti (anteeksi omahyväisyys ja kielenkäyttö) aivan helvetin hyvännäköinen perse, kun juoksen kunnon lenkkejä 4 kertaa viikossa. Nyt synnytyksestä sen verran vähän aikaa, että ei paljon vielä juoksennella, ja perse on kuin levinnyt leipätaikina.

5. "vieras"

"vieras" Vieras

Ei mitenkään. Sama asia, kun kysyisi "Miten saada vatsaan jenkkakahvat, kun läski kertyy reisiin ja perseeseen."

6. Katja87

Katja87 Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    07.05.2007
    Saadut tykkäykset:
    0
    [QUOTE="vieras";25787460]Ei mitenkään. Sama asia, kun kysyisi "Miten saada vatsaan jenkkakahvat, kun läski kertyy reisiin ja perseeseen."[/QUOTE]

Höpöhöpö! Ei se pepun pyöreys koostu läskistä vaan lihaksesta, ja kyllä lihasta saa kasvatettua oikeanlaisella kuntosalitreenillä!

7. "minttu"

"minttu" Vieras

[QUOTE="vieras";25787460]Ei mitenkään. Sama asia, kun kysyisi "Miten saada vatsaan jenkkakahvat, kun läski kertyy reisiin ja perseeseen."[/QUOTE]

Älähän nyt höpise. Pakaralihas on helpoiten muokattava lihas ihmiskehossa. Toiseen ketjuun kirjoitinkin jo treenivinkit. Kuka tahansa saa pyllynsä pyöreämmäksi jos vain haluaa.

• Tykkään Tykkään x 1
  8. fortunate

fortunate Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    07.11.2010
    Saadut tykkäykset:
    0
    Tämä on totta. Pakara on LIHAS.

9. Beep

Beep Vieras

[QUOTE="Elliina";25787369]Millaisella treenillä voi saada lättänäpepusta pyöreämmän? Vai voiko?
    Olisin hyvin kiitollinen jos joku osais vastata..
    itselläni on niin lättänä peppu kuin vaan voi olla ja se harmittaa kun housujen ostaminenkin on vaikeaa, ei istu ollenkaa Varsinkaa farkut
    Ja mieski varmaan tykkäis jos olis vähän pyöreämpi peppu..
    itselläni rasva ei kerry takapuoleen vaan vatsaan.. :([/QUOTE]

Implanteilla.

10. Beep

Beep Vieras

Miksi Madonna sitten ei oo saanut pyöreää persettä vaikka treenannut ihan helvetisti? Lättä on ja pysyy.

11. Beep

Beep Vieras

Plastiikkakirurgia on ihmeellinen asia. ;)

12. Katja87

Katja87 Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    07.05.2007
    Saadut tykkäykset:
    0
    En tiedä minkalaista salitreeniä madonna on tehnyt, joten vähän vaikeaa vastata..ehkäpä hällä ei ole edes ollut tavoitteena pyöreä takapuoli,mene ja tiedä.

13. "minä"

"minä" Vieras

Uskon myös että pyöreät pakarat osittain ovat luojan luomat. Treenillä toki jotain saa aikaiseksi, mutta lättäpeppu-geenin omaavasta pakarasta ei välttämättä saa mitään hyppyripeppua.

14. "jooo"

"jooo" Vieras

15. "joo"

"joo" Vieras

Mutta tuleeko pelkällä lihastreenillä peppu pyöreäksi? Eikö se vaan pysy saman muotoisena mutta lihaksikkaampana?

16. "aloittaja"

"aloittaja" Vieras

kiitos vastauksista :) Mä oon samaa mieltä kuin joku ylempänä että jos on perinyt lättäpeppugeenit (niinkuin minä) niin ei tästä varmaan saa mitään muhkeaa tekemälläkään, mut varmaan jonkinlaista pyöreyttä sais treeneillä..

17. "minttu"

"minttu" Vieras

[QUOTE="joo";25787756]Mutta tuleeko pelkällä lihastreenillä peppu pyöreäksi? Eikö se vaan pysy saman muotoisena mutta lihaksikkaampana?[/QUOTE]

Tulee. Niin sanotut roikkupyllyt johtuvat huonoista lihaksista, niin pepussa kuin vatsassa. Lantio on retkahtanut treenaamattomilla naisilla ja pylly näyttää roikkuvan.

18. "joo"

"joo" Vieras

[QUOTE="aloittaja";25787766]kiitos vastauksista :) Mä oon samaa mieltä kuin joku ylempänä että jos on perinyt lättäpeppugeenit (niinkuin minä) niin ei tästä varmaan saa mitään muhkeaa tekemälläkään, mut varmaan jonkinlaista pyöreyttä sais treeneillä..[/QUOTE]

Eiköhän tämä ole ainakin 80 % geenejä:

19. "joo"

"joo" Vieras

20. Beep

Beep Vieras

[QUOTE="aloittaja";25787766]kiitos vastauksista :) Mä oon samaa mieltä kuin joku ylempänä että jos on perinyt lättäpeppugeenit (niinkuin minä) niin ei tästä varmaan saa mitään muhkeaa tekemälläkään, mut varmaan jonkinlaista pyöreyttä sais treeneillä..[/QUOTE]

No tietenkin, ihmiset on eri mallisia. Hassua ettei joku sitä tajua vaikka on näkevä ihminen. Oikeesti, erittäin huvittavaa ellei jopa pelottavan tyhmää. :D

21. "minttu"

"minttu" Vieras

Kyllä kaikkiin pyllyihin saa pyöreyttä treenillä.

22. HelgaP

HelgaP Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    29.03.2004
    Saadut tykkäykset:
    0
    No, hevosen selkään ja kunnon koulutreeniä, toimii :)

23. "mie"

"mie" Vieras

Joku muukin vastasi, että juoksu on kova sana tai siis ihan hölkkä käy. Vielä parempi on hiihto. Ne on mun lajit ja pylly on ihan ok :)

Jaa tämä sivu