Lahden päiväkodeista kyselisin

Tietääkö kukaan, millainen on Palokunnantien päiväkoti Lahdessa? Tai MLL:n Kärpäsen päiväkoti? Millaisia kokemuksia Kanervan päiväkodista?

Ollaan muuttamassa ja pitäisi syksyksi hakea paikkaa mieluiten johonkin noista päiväkodeista. Kokemukset olisi kullanarvoisia,kun tiedän, että kaikki päiväkodit eivät ole hyviä..
 
Sorry, en juuri noista päiväkodeista tiiä mittään.
Mutta sen tiedän että Lahdessa on huutava pula päiväkotipaikoista, joten varaudu siihen että et saa mistään noista päiväkodeista paikkaa...
 
mäkin oon hieman huolissani noista päiväkotipaikkojen saamisista. nimittäin mun poika tulee tarvitsemaan viim. syksyllä erityispäiväkotipaikan, enkä todellakaan luota, että sen saa :(

sitä paitsi ne on kaikki suhteellisen kaukana meidän kodista, eivätkä ole koulumatkankaan varrella, mietin nyt tässä tuleeko muutto eteen.

mut päivä kerrallaan, toivottavasti saatte paikan läheltä!

heli
 
viiden lapseen äiti
Niin, kyselit Lahden alueen päiväkodeista....
Olen itse melko läheltä noita mainittuja päiväkoteja.

Oma lapseni on päiväkodissa Metsäkankaan päiväkodissa, joka on aivan metsäkankaan ostoskeskuksen yhteydessä, jos et tiedä....
ja itse voin suositella sitä, on mielestäni tosi mukava ja hyvä päiväkoti.
Ja hyvä henkilökunta....

Itselläni on kokemusta kolmesta eri päiväkodista aiemmin,tämä päiväkoti on kaikkein paras.!!!

Mutta jos tämä ei käy sinulle, niin sitten on ehkä se Kärpäsen päiväkoti, se on MLL:n ylläpitämä.
Ja sopivan pikkuinen. Kanervan päiväkodissa on enimmäkseen sitten sairaanhoitajien ja lääkärien lapsia, ellet sitten itse kuulu siihen henkilöstöön....(mutta en tarkoita tätä millään pahalla,,,)

toivon, että tästä oli jotain apua sinulle, mutta laita paperit ajoissa vetämään ja laita varapaikka myös!!!
Lykkyä tytkö!! Ja hyvää kevättä!!
 

Suosittelen välttämään Kanervan päiväkotia, koska talossa vuosien homeongelma (remontti tulossa kesällä kuulemma).
Osaa talosta ilmeisesti korjattukin jo.

Tuttavien lapsi on siellä ja sairastaa jatkuvasti....
Mene ja tiedä, mutta itse uskon homeen vaikutukseen tässäkin asiassa.
 
sivusta
jos päivähoitotilanne on noin hyvä, että periaatteessa on valinnan varaa, ole onnellinen.
Homeongelmataloon ei kannata lasta hakea, vaikka miten hyvä muuten olisikin.
Luulen, ettei ne erot kovin isoja ole eri päiväkodeissa.. tai en tiedä.. oma lapseni joutui siihen "huonompaan" päiväkotiin, koska on vanha talo ja vanha piha.
Ja älyttömän hyvä päiväkoti, aktiivinen, järjestää paljon toimintaa lapsille, lapsi on viintynyt hyvin ja paras pihaleikki on kuraleikki: vetää puroja, läträtä veden kanssa, läträtä rännin alla.. mitä niistä hienoista laitteista siinä viereisessä päiväkodissa, tämän päiväkodin pihalla lapsella on mahdollisuus siihen ihanaan,sottaavaan, luovaan leikkiin, mitä itsekin kakarana leikki.. :p ja näin hyväksi aikuiseksi kasvoi.. ;)

Eme asu lahdessa, vaan toisessa isossa isossa kaupungissa..
 
viiden lapsen äiti
enpä tosissaan ole aivan varma siitä Kanervan päiväkodista, onko enää vain henkilökunnalle.... voipi olla ettei...

ja siitä Karpäsen päiväkodista sen verran, että itselläni ei ole kokemusta siitä, mutta monen tuttavaperheen kautta olen saanut kuulla hyvää vain.
Ja kuuluu olevan monipuolista toimintaa ja henkilökuntaakin aivan siedettävä määrä.
Tai ainahan sitä saisi olla lisää--

Toivottavasti tästä oli apua..
 

Yhteistyössä