Lahjoittaisitko ilmaiseksi lastenvaatteita jne?

  • Viestiketjun aloittaja h
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja t88:
Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
Lahjoitan, olen saanut itse valtavan paljon ilmaiseksi lapsilleni vaatteita, joten minusta tuntuisi varsin nurinkuriselta sitten itse pyytää vaatteista rahaa.
Tai ylipäänsä mistään lastentarvikkeista. Kaiken, mille ei ole enää ollut käyttöä olen pyrkinyt kierrätämään.
samaten, vaunut, hoitopöydät, ammeet jne olen aina antanut pois hakijalle
Noi vaunut ym on tosi kalliita. Hakijat on varmasti ollu onnellisia :) Minä ainakin olisin.
mun antamat vaunut ei ole olleet. Mutta ne onkin olleet sellaisia perintönä kulkeneita. Vanhoja ja kulahtanteita Emmaljungia ja Brioja. Toisaalta sellaisia jonkun vaunufriikituunajan unelmia.
 
vv
Alkuperäinen kirjoittaja katmat:
Mä lahjoitin syksyllä KAIKKI, IHAN KAIKKI vauvatarvikkeet pois, vaunuja myöten,kun meidän ei pitänyt niitä enää tarvita.Meni 3 viikkoa ja huomasin olevani raskaana... :headwall: :LOL: Nyt pitää ostaa kaikki uusiksi, vaatteitakaan ei ole vauvalle yhtään jäljellä.
:D
 
Alkuperäinen kirjoittaja vv:
Alkuperäinen kirjoittaja katmat:
Mä lahjoitin syksyllä KAIKKI, IHAN KAIKKI vauvatarvikkeet pois, vaunuja myöten,kun meidän ei pitänyt niitä enää tarvita.Meni 3 viikkoa ja huomasin olevani raskaana... :headwall: :LOL: Nyt pitää ostaa kaikki uusiksi, vaatteitakaan ei ole vauvalle yhtään jäljellä.
:D
mulle moni kaveri nauroi sillon että nyt teet virheen, kohta oot raskaana ja mä nauroin räkäisesti päin naamaa että niinhän te luulette.En oo vielä kertonu raskaudesta kellekkään (viikkoja 15+),mutta siitä tulee seuraavan vuoden puheenaihe kaveripiiriin ku uhosin niin itsevarmana että mä mitään raskaaksi enää tuu :LOL:
 
vieras
Ihan hyvin voisin. Yleensä olen vienyt uffin laatikkoon ne vauvankin vaatteet joilla ei meillä ole ollut tarvetta säästää seuraavaa varten. Olen myös itse saanut paljon vaatteita kavereilta, naapureilta ym.
 
----
mä haluaisin lahjoittaa johonkin, mutten tiedä mihin, uffille en haluu niitä laittaa...
Sillon ku täällä oli viel kirppispuoli niin lahjoitin pk:n hinnalla jollekkin pojan vaatteita.

Olen itse aika köyhä, ja saanut paljon vaatteita, ja minusta se on ihanaa että autetaan, mutta sit oon jumissa noiden vaatteiden kanssa, ovat ehjiä, siistejä, muttei mitään merkkiä...
 
vieras
En oo kauheesti lahjoitellut, kun mä en tohtisi luopua mistään. Tai no joo olen "lahjoittanut", kun rakas sisko aina "lainaa" kaikki multa ja sit ite jakaa ne ilmaiseksi kavereilleen! Vaan sanoppa sille, että en enää "lainaa"...
 
Hei
Jos jollain olisi tytölle 86cm-> tai pojalle 98cm-> niin meillä tulisi todella tarpeeseen ja omaan käyttöön. Kuitenkin vaatimuksena puhdasta ja siistiä ja ehjää, merkillä ei väliä.

Voisi laittaa vaikka ilmoitukseensa merkin niin laittaisin yv:tä. En halua omalla nikillä suoraan tulla koska eräs ihminen käy kyttäilemässä tekstejäni, tai ainakin siltä tuntuu... Eikä kuitenkaan ole mitenkään helppoa / mukavaa myöntää olevansa todellakin köyhä. :(
 
Vieras
Noin 15v sitten sain opiskelijavanhempana ilmaiseksi kaksosten koko vaatevaraston, kun olimme hyvin vähävaraisia. Nyt, kun olemme hyvätuloisia, lahjoitin kaikki yhdellä lapsella olleet pinniksen, syöttötuolin, turvakaukalon, haalarit, vaatteet ym. Ym. kirkon diakoniatyöhön. Oli hauska ilme heillä, kun tulivat kaksi naista pakettiauton kanssa hakemaan ;). Jäi lämmin muisto, kun vakuuttivat, että moni tarvitsija sai apua. Itse aikanaan iloitsin toisen pyyteettömästä avusta. Eipä tullut nyt mieleen edes ryhtyä noita myymään, kun halusin laittaa hyvän kiertämään. Lämminsydämisyys kunniaan - ja kunnon väylät, jotta oikeat tarvitsijat saavat avun. (minua ei haittaa yhtään, jos alkoholistin lapsi saa parempia vaatteita - ei se viinan käyttökään lapsen vika ole ).
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hei:
Jos jollain olisi tytölle 86cm-> tai pojalle 98cm-> niin meillä tulisi todella tarpeeseen ja omaan käyttöön. Kuitenkin vaatimuksena puhdasta ja siistiä ja ehjää, merkillä ei väliä.

Voisi laittaa vaikka ilmoitukseensa merkin niin laittaisin yv:tä. En halua omalla nikillä suoraan tulla koska eräs ihminen käy kyttäilemässä tekstejäni, tai ainakin siltä tuntuu... Eikä kuitenkaan ole mitenkään helppoa / mukavaa myöntää olevansa todellakin köyhä. :(
no meiltä jää kevään tullen 92-100 cm tytön vaatetta tarpeettomiksi, mutta ne ovat enemmänkin sitten kevät/kesä vaatetta, kun juuri ennen joulua heitin syys/talvi vaatteita pois, tosin saattaa olla että kaappejen perukoille on jäänyt jotain muutakin, voin katsastaa huomenissa mitä löytyy...mun sähköposti osoite löytyy profiilista, sinne voi laittaa viestiä.
 
vieras
Kyllä. Ne mitä raaskin, valitettavan monet olen pistänyt säästöön. Itelleni ei ole väliä mihin vaatteet päätyy. Yleensä olen lahjoittanut Venäjälle kun niitä keräyksiä meidän paikkakunnalla on useita.
 
Jotain keksittävä
Mulla on tuolla kaapissa tyttöjen vaatteita vauvasta vähän isompaan,mut en tiiä mitä niillekin tekis. En oikeen viittis lahjottaa jos ei sit menekään tarpeeseen.
 
Hei
Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:
Alkuperäinen kirjoittaja Hei:
Jos jollain olisi tytölle 86cm-> tai pojalle 98cm-> niin meillä tulisi todella tarpeeseen ja omaan käyttöön. Kuitenkin vaatimuksena puhdasta ja siistiä ja ehjää, merkillä ei väliä.

Voisi laittaa vaikka ilmoitukseensa merkin niin laittaisin yv:tä. En halua omalla nikillä suoraan tulla koska eräs ihminen käy kyttäilemässä tekstejäni, tai ainakin siltä tuntuu... Eikä kuitenkaan ole mitenkään helppoa / mukavaa myöntää olevansa todellakin köyhä. :(
no meiltä jää kevään tullen 92-100 cm tytön vaatetta tarpeettomiksi, mutta ne ovat enemmänkin sitten kevät/kesä vaatetta, kun juuri ennen joulua heitin syys/talvi vaatteita pois, tosin saattaa olla että kaappejen perukoille on jäänyt jotain muutakin, voin katsastaa huomenissa mitä löytyy...mun sähköposti osoite löytyy profiilista, sinne voi laittaa viestiä.

Laitoin sulle s.postia :)
 

Yhteistyössä