LAHTELAISET! Milloin ootte saanu päätökset päivähoitopaikoista?

ku mä soitin sillo et tarttee äkkiä paikan niin taisin saada jopa samana pvänä pph:lle. ja sit tein heti sen hakemuksen päiväkotiin, koska pph jäi varhaiseläkkeelle. Sain sen tietoon noin kk ennen alkua et pääs päiväkotiin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja tennari:
Kiva kun ens viikon jälkeen pitäis jo päästä tutustuu paikkaan eikä edes tietoa minne :( Tiesin tän tilanteen kyllä jo etukäteen, et en oo kovin yllättynyt, mut kyl vähä ressaa...
Uskon :hug: kyllä muakin stressaisi. Mihin ootte hakeneet? Meillä oli ykkösenä Tietotie, sitten pari keskustan paikkaa.
 
aikanaan pari vuotta sitten kun laitoin esikoisen hakemukset sisään ei kuulunut mitään päätöstä ikipäivänä kotiin. soitin itse kesäkuussa lähimpään päiväkotiin ja sieltä kerrottiin että paikka on meille varattu elokuusta alkaen kauemmasta pk:sta.. onneks kuiteski soitin niin sain siitä lähemmästä paikan kun heiltä just vapautui yksi.
ja ikipäivänä ei tullut mitään päätöstä meille mistään ...
eli soitelkaa reippaasti haluamiinne pk:hin!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Alkuperäinen kirjoittaja tennari:
Kiva kun ens viikon jälkeen pitäis jo päästä tutustuu paikkaan eikä edes tietoa minne :( Tiesin tän tilanteen kyllä jo etukäteen, et en oo kovin yllättynyt, mut kyl vähä ressaa...
Uskon :hug: kyllä muakin stressaisi. Mihin ootte hakeneet? Meillä oli ykkösenä Tietotie, sitten pari keskustan paikkaa.
Meillä oli Kilpiäistentien päiväkoti ykkösenä, juuri avattu ja paikkoja tuli lisää (mut eipä vissii meille :kieh: ) sit oli timonkatu ja kolmatta en sitte edes muistakaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja endie:
aikanaan pari vuotta sitten kun laitoin esikoisen hakemukset sisään ei kuulunut mitään päätöstä ikipäivänä kotiin. soitin itse kesäkuussa lähimpään päiväkotiin ja sieltä kerrottiin että paikka on meille varattu elokuusta alkaen kauemmasta pk:sta.. onneks kuiteski soitin niin sain siitä lähemmästä paikan kun heiltä just vapautui yksi.
ja ikipäivänä ei tullut mitään päätöstä meille mistään ...
eli soitelkaa reippaasti haluamiinne pk:hin!
Ok, siis parempi soittaa päiväkoteihin suoraan. Tosin, oon mä niihin lähettäny sähköpostia jo viime kuussa mut eipä ole kukaan vaivautunu vastaamaan mitään. En uskaltanu enää soittaa ku soitin jo sinne toimistoo ja sieltä painotettiin, että kyllä me sitten teille ilmotellaan..
 
mj
Jos ei kunnalta ala kuulua, niin tiedän että yksityisillä Lahdessa on melko paljon vapaita paikkoja! Lahdessa on hyvä kuntalisä, että voi olla jopa edullisempaa viedä yksityiselle!
 
Tarpeeks ressaava tilanne muutenkin ku yhtäaikaa ajoittuu töihin paluu, muutto ja miehen lomautus ni onnistuis nyt sitte edes yks juttu hyvin. Onneks ton muuton kautta helpottaa yks ressi kun muutetaan ihan koulun viereen niin ei tarvi sitte enää ressata miten toi pieni ekaluokkalainen selviää koulumatkat yksin. =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja mj:
Jos ei kunnalta ala kuulua, niin tiedän että yksityisillä Lahdessa on melko paljon vapaita paikkoja! Lahdessa on hyvä kuntalisä, että voi olla jopa edullisempaa viedä yksityiselle!
Joo oon ollu jo sinne suuntaan yhteydessä. Siinä vaan mättää se, että kun ei meillä ole mitään varahoitajia hoitajan sairastumisen varalle. Niin ja kun tarvimme kaksi paikkaa ja tuntuu et tosi monella on vaan yksi paikka vapaana. Toki voihan niitä sitten vaihtaa kun tilaa tulee samaan paikkaan.
 
:hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:

jaahas. lapset kävi tässä asialla kun olin puhelimessa :D
 
Meillä tyttö aloitti tammikuussa päiväkodissa. Soittelin joulukuun alussa päivähoitotoimistoon ja ne ei osanneet sanoa siellä yhtään mitään. Sitten soitin suoraan päiväkotiin johon tytön halusin ja seuraavana päivänä johtaja soitti minulle uudestaan että ottaa meidän neidin sinne.
 
Alkuperäinen kirjoittaja endie:
mitään edistymistä ap:lla asiassa ?
Juu, asia edistyi kun otin kaupungin hallituksen edustajaan yhteyttä. saimme väliaikaisen paikan, joka ei nyt ihan lähellä ole, mutta kuitenkin parempi että edes tietää mihin lapset menee. tämä paikka suljetaan kesäkuun lopussa ja siihen mennessä pitäisi sitten päästä lähemmäs.
 
Alkuperäinen kirjoittaja mj:
Jos ei kunnalta ala kuulua, niin tiedän että yksityisillä Lahdessa on melko paljon vapaita paikkoja! Lahdessa on hyvä kuntalisä, että voi olla jopa edullisempaa viedä yksityiselle!
Mitä kuntalisää tarkoitat? :xmas: ei kotihoidontukeen ainakaan mitään kuntalisää saa..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Alkuperäinen kirjoittaja mj:
Jos ei kunnalta ala kuulua, niin tiedän että yksityisillä Lahdessa on melko paljon vapaita paikkoja! Lahdessa on hyvä kuntalisä, että voi olla jopa edullisempaa viedä yksityiselle!
Mitä kuntalisää tarkoitat? :xmas: ei kotihoidontukeen ainakaan mitään kuntalisää saa..
kotihoidontukeen ei saa mut yksityisen hoidon tukeen saa. eli jos vie yksityiselle pph:lle tai yksityiseen päiväkotiin saa sitä.
 

Yhteistyössä