Laihdutusryhmään normaalipainoisena???

Mitä mieltä ootte? Minulle on jäänyt 8 kiloa ekstraa ja ne pitäisi pois saada, että vanhat vaatteet sopisi. Tämän 8kilon kannssa BMI on 25-26 joten en ole "virallisesti" ylipainoinen. Tuntuu, että mua voisi tsempata joku ryhmä vaikka netti sellainen. MUTTA tuntuu höperöltä mennä johonkin ryhmään, kun jotkut on pudottamassa 20-40 kiloa niin jos katsoo että mitä ihmettä toi täällä tekee.

Itse vaan tiedän, että jos sukuuni on yhtään tullut niin paino jymähtää tähän tai sitten alkaa noustaja sitä en haluaisi, kun tämäkin painonnousu jo tuntuu päkiöissä.

 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.08.2006 klo 18:15 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.08.2006 klo 15:26 HäntäluuHellänä kirjoitti:
no mä ainakin olen tuolla hyppää remmiin-ketjussa/ryhmässä vaikka bmi on 23 ja risat. tervetuloa mukaan!!
Ja mitähän teet siellä? :eek:
Niin, mitähän mä teen siellä. Mä painan nyt 63kg ja voisin painaa normaalipainon rajoissa vaikka 52 kg. Muutaman kilon haluaisin vielä tiputella, mutta jos se ei sulle sovi niin ehkä mun pitää sit vaan tyytyä tähän vaikka en vielä ookaan ihan tyytyväinen. Anteeksi vaan harmailija.

Niin ja aloittaessani siellä bmi oli 26, joten hiukan ylipainoakin oli silloin. Pidähän sinä vaan huoli omista asioistasi ja anna toisten elää.<br><br>
 
Gerbeera
Kiitos HäntäLuuHellänä (ihana nimimerkki) kannustuksesta.
Pitää kyllä katsoa jos hyvä tsemppiryhmä osuisi kohdalle niin saisi ennen talvihousu kautta takamusta pienemmäksi. Olin keväällä mammadieetti ryhmässä mutta se ei ollut ihan mun juttu. Ruokavinkit oli sellaisia jotka ei meidän perheelle käy. En jaksa kaksia sapuskoita ruveta vääntämään, vaikka ruokaa rakastankin.
 

Yhteistyössä