laitatteko aina huutiskohteisiinne otsakkeisiin paikkakunnan perään?

  • Viestiketjun aloittaja vieras2
  • Ensimmäinen viesti
"maikki"
En laita, kun se tosiaan näkyy jo kohteessaki ja jos ostaja haluaa joltain tietyltä alueelta hakea jotain tuotetta, niin sen voi laittaa siihen hakuun erikseen ja sitten listalle tulee vain kohteet siltä halutulta alueelta.
 
"VIERAS"
Mun mielestä se paikkakunta otsikon perässä on TOSI kiva jos etsin jotain semmoista minkä haluaisin syystä tai toisesta noutaa. Eli tuskin tavalliseen t-paitaan tms, tarvii laittaa jonka postarit on ehkä sen max. 2e. :)
 
"mä"
Ostajana katson ensimmäisenä ne, joissa on paikkakunta näkyvillä otsakkeessa. Jos aikaa ja energiaa on niin sitten vasta vilasen ne, joissa ei ole, mutta yleensä ne jää sitten katsomatta.
 
nooo
Mutta mutta, siinä mielessä tuo paikkakunnan laittaminen otsakkeeseen on hyvä juttu, että hakeahan voi vain yhdellä paikkakunnalla, mutta ostajalle saattaa käydä silti nouto useammalta naapuripaikkakunnalta. Esim. jos etsin huonekalua jonka aion noutaa pääkaupunkiseudulta, niin ihan sama minulle onko se mööpeli Helsingissä, Espoossa vai Vantaalla. Siksi en käytä paikkakuntakohtaista hakua, ja jos otsikossa olisi aina paikkakunta se helpottaisi asiaa :)
 
"vieras"
Mutta mutta, siinä mielessä tuo paikkakunnan laittaminen otsakkeeseen on hyvä juttu, että hakeahan voi vain yhdellä paikkakunnalla, mutta ostajalle saattaa käydä silti nouto useammalta naapuripaikkakunnalta. Esim. jos etsin huonekalua jonka aion noutaa pääkaupunkiseudulta, niin ihan sama minulle onko se mööpeli Helsingissä, Espoossa vai Vantaalla. Siksi en käytä paikkakuntakohtaista hakua, ja jos otsikossa olisi aina paikkakunta se helpottaisi asiaa :)
Ei tossa ollu päätä eikä häntää.
 

Yhteistyössä