Laitetaan kroppakuvia

  • Viestiketjun aloittaja Hugabuga
  • Ensimmäinen viesti
Hehhee
Onko tässä ketjussa viä sellasia jotka esim 175 cm ja 65 kg, pitäis laihduttaa ainakin 5 kg, iiikk, iik, tässä ketjussa paljon tuollaisia suoraansanottuna ei minkään näköisiä laihoja naisia, ei mitään lihaksia, ei mitään. Tissit AA, ei oikein mitään muotoja.
 
Taisi kuvani innoittaa sinua, se vaan on sääli, kun kaikille vaan ei millään kasva ne tissit, vaikka kuinka toivoisi. En minäkään haluaisi, että vartaloni näyttäisi tältä, lihavuudelle/laihuudelle sekä lihaksille sentään voi jotain tehdä kotikonstein, mutte ei sille, että on lauta! Mua vaan niin ottaa aivoon nuo kommentit, jotka viittaa siihen, että ihan kuin se olisi joku oma valinta!! :mad:
 
Onko tässä ketjussa viä sellasia jotka esim 175 cm ja 65 kg, pitäis laihduttaa ainakin 5 kg, iiikk, iik, tässä ketjussa paljon tuollaisia suoraansanottuna ei minkään näköisiä laihoja naisia, ei mitään lihaksia, ei mitään. Tissit AA, ei oikein mitään muotoja.
:D Tunnustan, lihaksia ei ole nimeksikään mutta niistä AA-kupin tisseistä voin vain unelmoida.
 
"tyytyväinen"
Taisi kuvani innoittaa sinua, se vaan on sääli, kun kaikille vaan ei millään kasva ne tissit, vaikka kuinka toivoisi. En minäkään haluaisi, että vartaloni näyttäisi tältä, lihavuudelle/laihuudelle sekä lihaksille sentään voi jotain tehdä kotikonstein, mutte ei sille, että on lauta! Mua vaan niin ottaa aivoon nuo kommentit, jotka viittaa siihen, että ihan kuin se olisi joku oma valinta!! :mad:
Peesi. Vaikka itse kylläkin olen ihan tyytyväinenkin lautamaisuuteeni. :) En kumminkaan aina ole sitä ollut ja edelleen silti ärsyttää tuo syyllistäminen. Ja sittenhän sitä vasta haukuttaisiinkin jos lauta ottaisi tekotissit, kun nekin on niin luonnottomat kumipallot. Teit niin tai näin niin aina väärinpäin!
 
Onko tässä ketjussa viä sellasia jotka esim 175 cm ja 65 kg, pitäis laihduttaa ainakin 5 kg, iiikk, iik, tässä ketjussa paljon tuollaisia suoraansanottuna ei minkään näköisiä laihoja naisia, ei mitään lihaksia, ei mitään. Tissit AA, ei oikein mitään muotoja.
Heh, lihaksettomuuden tunnustan, laihuutta en. Eikä tää etuvarustus mahtunu AA-kuppiin edes 10 vuotta sitten.
 
Karju
Ei ne isot tissit teitä hyvännäköisiksi tee, eikä pienet tissit tee teistä rumia. Suomi on täynnä kauniita naisia, teidän vaan täytyy hyväksyä itsenne sellaisena kuin olette. Vääristyneet kauneusihanteet, kuten monesti silikonitissit sitä on, kannattaa tyystin unohtaa.
 
Ei ne isot tissit teitä hyvännäköisiksi tee, eikä pienet tissit tee teistä rumia. Suomi on täynnä kauniita naisia, teidän vaan täytyy hyväksyä itsenne sellaisena kuin olette. Vääristyneet kauneusihanteet, kuten monesti silikonitissit sitä on, kannattaa tyystin unohtaa.
Juuri näin. Eihän kaikki miehetkään ole täydellisiä, esim. mulla on semmonen vaiva että multa puuttuu nuo heikkoudet.
 
"Anne"
Helposti voin tunnustaa, että olen ihan normaalipainoinen. En haaveile enää laihtumisesta. Lopetin sen heti kun alkoi vaikuttaa tisseihin.
Joillakin vaan ei ole varaa valita, jos niitä rintoja ei ole koskaan kummemmin ollutkaan, ei niitä voi kasvattaa syömällä porkkanaa ja hokemalla peilin edessä että "kasva, kasva".
Vähän isommat tai vähän pienemmät, kun on luonnolliset, niin on minusta koosta riippumatta ihan kauniit.
 
"Neith"
Onko tässä ketjussa viä sellasia jotka esim 175 cm ja 65 kg, pitäis laihduttaa ainakin 5 kg, iiikk, iik, tässä ketjussa paljon tuollaisia suoraansanottuna ei minkään näköisiä laihoja naisia, ei mitään lihaksia, ei mitään. Tissit AA, ei oikein mitään muotoja.
no mä mielestäni sanoin että pitäisi lihoa.. ja kyllä niitä lihaksia on vaikka hoikka olenkin, ja tissien kokooon en voi vaikuttaa, ei ne vieläkään ole aa kupit mutta laihtumisen myötä ne ei ole enää myöskään c kupit.. asia mille ei vain voi mitään
 
Onko tässä ketjussa viä sellasia jotka esim 175 cm ja 65 kg, pitäis laihduttaa ainakin 5 kg, iiikk, iik, tässä ketjussa paljon tuollaisia suoraansanottuna ei minkään näköisiä laihoja naisia, ei mitään lihaksia, ei mitään. Tissit AA, ei oikein mitään muotoja.
No jos mulla ei ole lihaksia tossa hanurissa ja reisissä, niin mitä ne sitten on? Ei laardia ainakaan näin näppituntuman perusteella. Ja kuppikoko AA:kin lienee aika paljonkin pieni tähän runkoon.
 

Yhteistyössä