Laitettaisiinko ketjullinen kuvia palstalaisten tisseistä?

  • Viestiketjun aloittaja :)
  • Ensimmäinen viesti
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja PauhaavaSydän:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Nyt herääkin kysymys, miksi niin paljon valitetaan tisseistä, kun nyt kaikki tässäkin ketjussa on oikein kivoja tissejä ollut?
Niinpä, ja aina joku tykkää kuitenkin. Kaikkia nyt on mahdoton miellyttää muutenkin, joten samantien voi haistattaa pitkät ja olla tyytyväinen siihen mitä on :)
Oikeesti, itsehän siitä eniten kärsii, jos ei pidä jostain kohdasta itsessään.
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja .:
Kohta nämäkin kuvat pyörii pitkin nettiä kaikenmaailman amatöörigallerioissa ja itsetyydytyspalstoilla :(
:LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:

Minusta nämä on aika ei-eroottisia kuvia. Hassua jos joku tämmösillä vemppis, kun on sitävarten ihan vartavasten tehtyjä kuvia.
 
vieras
Noi a shadieeydahin tissit on kyllä valtavat (jos siis on oma kuvansa). Mä katoin sen kuvan kolme kertaa ja edelleen mä ihmettelen niitä! Miten voi olla noin isot, siis varmaan w-kuppi? Hienot joka tapauksessa! *lähtee taas kattomaan NIITÄ*
 
"Miksi tissit on sullottu noin. nännit on ihan vastakkain??? että näyttäisi isommilta?" Jos kädet ojentaa eteenpäin vaikkapa valokuvan ottamista varten, kääntyy tissitkin tolleen. Kokeile vaikka ite. Ja jos katot tarkasti, niin eihän tuolla sivuilla kuitenkaan ole tyhjää, eli ei noita ole tarvinnut paljon sulloa, ne vaan on tollaset. :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:
"Miksi tissit on sullottu noin. nännit on ihan vastakkain??? että näyttäisi isommilta?" Jos kädet ojentaa eteenpäin vaikkapa valokuvan ottamista varten, kääntyy tissitkin tolleen. Kokeile vaikka ite. Ja jos katot tarkasti, niin eihän tuolla sivuilla kuitenkaan ole tyhjää, eli ei noita ole tarvinnut paljon sulloa, ne vaan on tollaset. :whistle:
Nännit vastakkain??? Missä kohtaa vai enkö mä vain näe? :eek:
 
minna
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-:
Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:
"Miksi tissit on sullottu noin. nännit on ihan vastakkain??? että näyttäisi isommilta?" Jos kädet ojentaa eteenpäin vaikkapa valokuvan ottamista varten, kääntyy tissitkin tolleen. Kokeile vaikka ite. Ja jos katot tarkasti, niin eihän tuolla sivuilla kuitenkaan ole tyhjää, eli ei noita ole tarvinnut paljon sulloa, ne vaan on tollaset. :whistle:
Nännit vastakkain??? Missä kohtaa vai enkö mä vain näe? :eek:
siinähän ne on heti liivien yläosassa keskellä, näkyvillä
 

Yhteistyössä