Laitoin kokeilun vuoksi :D

yhdelle nettitreffipalstalle 2 eri ilmoitusta. Siis toisessa haen seuraa "tositarkoituksella" ja toisessa haen seksiseuraa. Ikä, mitat, koulutus kaikki molemmissa samat, 3 päivän saldo : ekaan ilmoitukseen tullut 2 vastausta 3 päiväs ja toiseen on tullut 60 viestiä :whistle: oli ihan pakko jakaa tämä tutkimustulos teidän kanssanne :xmas:
 
Ja mä laitoin yhdelle nettipalstalle ilmoituksen reilun 9 vuotta sitten. Olin tuolloin yhden lapsen yh. Hain seuraa leffaan, lenkille jne. jne. En missään nimessä seksiseuraa. Yhden vuorokauden aikana sain ilmoitukseeni 30 vastausta, ja minun oli pakko vetästä ilmoitus pois, koska en ehtinyt enää niihin vastaamaan - en olisi mitenkään selvinnyt viestien määrästä. Hurjaa. Ja yhden ilmoitukseen vastanneen miehen kanssa, olen nykyään naimisissa. :D
 
Rukoilijasirkka
Jännää. Mä haluisin joskus tehdä valeilmoituksen, jossa mulla ois ensinnäkin ihan karsea profiilikuva ja kummalliset harrastukset. Ihan ilman sen kummempaa syytä.
 
vieras
Niinpä niin. Aika odotettua, kuitenkin huima ero vastausten määrässä. MUTTA: teitkö molemmat ihan pilana? Nyt siellä 2 kumppania on ihan tosissaan vastannut ja halukas sua tapaamaan.
 
empiiristä tutkimusta
kuvia et varmaan laittanut kuitekaan ? tommoi on musta aika julmaa siis että sit jos paat sen kunnon ilmon niin pari ok tyyppiä vastaa ja taas pettyy mutta kaippa ne on tottuneet jo pettymään.. :|
 
Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:
Mä laitoin kerran, että etin hyvin toimeentulevaa miestä elättämään mua ja mun lapsia ja sieltä tärppäs tähän mennessä paras netistä löytyny mies :LOL:
Mun ilmoon muuten vastas yks Nokian johtajiin kuulunut mies, jolla oli kaikkea omakotitalosta, mökkiin ja veneeseen. Mut empä innostunut hänestä, jokin särmä siitä tyypistä puuttui ja hänkin oli tuoreesti eronnut, niin kuin minäkin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja v:
Aika ikävää tuollainen pelleily, lapsellista sanoisin. Toiset kun voi olla liikkeellä tosi tarkoituksella. :(
En mä mitää pelleile, mulla on tosiaan siellä profiili missä haen ihan oikeasti seuraa, mutta laitoin samoilla tiedoilla tuon toisen profiilin koska haluan kokeilla saako siihe enemmän vastauksia, ja kyllä sai. Asun tälläses käpykylässä ja täällä nyt ei oo ehdokkaita tosiaan niink jossai pääkaupunkiseudulla :whistle:
Mut ihme kyl tuohon toisee prof. joku olis ollu valmis tulee jopa 300km päästä :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja empiiristä tutkimusta:
kuvia et varmaan laittanut kuitekaan ? tommoi on musta aika julmaa siis että sit jos paat sen kunnon ilmon niin pari ok tyyppiä vastaa ja taas pettyy mutta kaippa ne on tottuneet jo pettymään.. :|

:eek: siis häh? miten joku voi pettyä jos laittaa mulle viestin vaan enkä vastaa :eek:
sulla ei taida olla iha pallo hallussa mite tääl netis ihmisiä tapaillaa :eek:
eikai nyt kaikkii voi vastata edes herratähden!
 
Alkuperäinen kirjoittaja v:
Aika ikävää tuollainen pelleily, lapsellista sanoisin. Toiset kun voi olla liikkeellä tosi tarkoituksella. :(
Ei kai ne miehet oikeasti voi olettaa, että kaikille ehtis vastata? Suomi24 pistin ilmon tossa pari kuukautta sitten taas, ja ekana päivänä tuli 120 vastausta.
 
entinen aviomies
Jääprinsessat just ei ikinä vastaa kunnollisille miehille ja me sitten joudutaan pettymään kun kylmäsydämisten naisten syli lämpenee vain idiooteille, tatskaisille renttumiehille. Jäämme vallan ilman ja joudumme tumputtamaan lähes taukoamatta. Ihmekö tuo sitten, että naiset saavat ilmoituksiinsa satoja vastauksia.
 
Alkuperäinen kirjoittaja "entinen aviomies":
Jääprinsessat just ei ikinä vastaa kunnollisille miehille ja me sitten joudutaan pettymään kun kylmäsydämisten naisten syli lämpenee vain idiooteille, tatskaisille renttumiehille. Jäämme vallan ilman ja joudumme tumputtamaan lähes taukoamatta. Ihmekö tuo sitten, että naiset saavat ilmoituksiinsa satoja vastauksia.

:LOL: otan osaa :hug:
 
nyt tipahin
Alkuperäinen kirjoittaja JääPrinsessa:
Alkuperäinen kirjoittaja empiiristä tutkimusta:
kuvia et varmaan laittanut kuitekaan ? tommoi on musta aika julmaa siis että sit jos paat sen kunnon ilmon niin pari ok tyyppiä vastaa ja taas pettyy mutta kaippa ne on tottuneet jo pettymään.. :|

:eek: siis häh? miten joku voi pettyä jos laittaa mulle viestin vaan enkä vastaa :eek:
sulla ei taida olla iha pallo hallussa mite tääl netis ihmisiä tapaillaa :eek:
eikai nyt kaikkii voi vastata edes herratähden!
Miten niin et voi vastata kaikille kahdelle?

t. itsekin miehensä netistä löytänyt
 
Alkuperäinen kirjoittaja öö:
Mitä te niihin ilmoituksiin oikein kirjoitatte, että vastauksia tulee tuollaisia määriä?
Viimeisin ilmo: (johon tuli siis ekana päivänä se 120)

Hei! Olen 20-vuotias nuori nainen Espoosta.

Etsin elämääni rakkautta, mutta en välttämättä sitoutumista. Etsin kohtaamisia, monella eri tasolla olevia tunteita ja tekoja. Haluan tavata ihmisiä ja tuntea jotain ilman sen kummempia ennakko-odotuksia tulevasta.

Lempikirjoihin i kuuluu mm A Short History of Nearly Everything, fantasia sarja A Song of Ice and Fire, Ajan lyhyt historia ja Richard Feynmanin tuotokset vaikka niistä en puoltakaan (vielä) ymmärrä. Musiikkia kuuntelen välillä, mutta elämälläni on syvempikin tarkoitus kun jatkuva taustamusiikki ja siitä jauhaminen. TVtä ei tule paljoa nykyään katseltua, mutta CSI ja sairaalasarjat ovat ihan hyviä. How I Met Your Mother on aivan loistava. Tykkään ruoanlaitosta ja sitäkin enemmän sen syömisestä.

Tällä hetkellä elämäni keskipisteenä on tyttäreni joka syntyi viime vuoden kesäkuussa, joten ethän pelkää lapsia.

Selvennän vielä, että en etsi "pelkkää seksiä" vaan erilaisia suhteita, erilaisia tunteita ja ihmisiä. Tunteet etusijalla vaikka niitä tekojakin voi olla.

Älä vaivaudu lähettämään viestiä jos et kirjoita muuta kun ikäsi ja musiikkimakusi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja nyt tipahin:
Alkuperäinen kirjoittaja JääPrinsessa:
Alkuperäinen kirjoittaja empiiristä tutkimusta:
kuvia et varmaan laittanut kuitekaan ? tommoi on musta aika julmaa siis että sit jos paat sen kunnon ilmon niin pari ok tyyppiä vastaa ja taas pettyy mutta kaippa ne on tottuneet jo pettymään.. :|

:eek: siis häh? miten joku voi pettyä jos laittaa mulle viestin vaan enkä vastaa :eek:
sulla ei taida olla iha pallo hallussa mite tääl netis ihmisiä tapaillaa :eek:
eikai nyt kaikkii voi vastata edes herratähden!
Miten niin et voi vastata kaikille kahdelle?

t. itsekin miehensä netistä löytänyt
Niin? Mistä ne tietää että olen saanut vaan 2 viestiä
:'( :D
Toista oli ku asuin isossa kaupungissa.
Täällä noita miehiä mitk sopii mun vaatimattomiin hakukriteereihin on tosiaan 10-15kpl :snotty:
Siis jos näen heti toisen prof. että mua ei kiinnosta niin eikai mun säälistä pid' vastata? :eek:
Tottakai vastaan jos toinen vähääkään kiinnostaa..
 

Yhteistyössä