Laitoin raksun tänään sit kiertoon ja peruin kesähäät

Et sellasta pikkusta tapahtumaa ollut tänään. Oli raksulle kyl tosi kova paikka, siis ex-raksulle, ja tuntu itestäkin vaikeelta hylätä, mut se oli tässä tilanteessa ainoo vaihtoehto. Koska en oikeesti vaan tunne yhtään mitään (siis sellasta mitä haluisin tuntee) mun raksuani kohtaan. Oli se joo ihan ok, työssäkäyvä, urheilua harrastava, kouluttautunut, kohtelias, mutta ei vaan iskenyt, ei ollut sellasta kipinää. Mut ku harvoin tollasta kunnollista on sattunut kohdalle, niin luulin että tässä Se Oikea nyt sit on, kun se vieläpä itse ehdotti seukkausta ja kosi ja kaikkea. Mut tosiaankin nyt jo suoraan sanottuna ällöttää ja oksettaa. Kaikkeen oikeesti epätoivoinen ihminen rupeaa. Ihan niinku hävettää. Tosiaankin tajuun sen, et miks oon ollut sinkkuna niin pitkään...tykkään vaan olla vapaa, sinkku, ainakin nyt.
 
"vieras"
Ettei nyt vaan olis yhtään merkitystä sillä että haluat olla kesän vapaana ja juosta terasseilla ilman että tarvii olla kellekkään tilivelvollinen? Muistan vaan kun tuossa joku aika sitten aiemmin keväällä voivottelit tuota että miten esittää asia raksulle :) Vaikka se oli kyllä minusta niin absurdi kysymys että aattelin jo silloin että jos tuollaisia pitää miettiä niin ei se kyllä ole oikea mies sulle.
 
"tanttu"
[QUOTE="Nyt harmaana";28583195]Kuinka kauan ihmiset jaksavat uskoa tuota jatkuvaa provoilua. Vohan aapee tietenkin olla kehitysvammainenkin joka selittäisi nämä juonenkäänteet.[/QUOTE]

Voihan maapallokin olla litteä
 
Siis tä? Ei ollu kipinää?
Etkös sä järjestäny vimosen päälle piknikit ja kaikki tälle raxulle:|

Jaxui hei hirveesti:hug:
 
[QUOTE="Nyt harmaana";28583195]Kuinka kauan ihmiset jaksavat uskoa tuota jatkuvaa provoilua. Vohan aapee tietenkin olla kehitysvammainenkin joka selittäisi nämä juonenkäänteet.[/QUOTE]

ei tämä ole mikään uskonasia. Ei se, että vastaa vielä tarkoita sitä, että uskoo lukemaansa.
 
Siis tä? Ei ollu kipinää?
Etkös sä järjestäny vimosen päälle piknikit ja kaikki tälle raxulle:|

Jaxui hei hirveesti:hug:
Annas noita jaxuhaleja vaiks sille ex-raksulle, mä en tartte, kiitti vaan. Tää sopii mulle aivan hyvin..

Ja nyt kaikille yhteisesti, et en tosiaankaan jättänyt mun raksuani sen takia että alkaisin terasseilla juosta. Tietty sekin pointti tässä on, mut se ei ollut syy sille et laitoin raksun kiertoon. Syyn voitte lukea tuolta ylhäältä: ei iskenyt tosissaan, vaan luulin vaan et niin oli. Oikeesti voisin oksentaa koko raksun ulos nyt ja oksennankin. Tosi ällö olo jäi koko seukkauksesta, vaiks kaikki oli kaikinpuolin kunnollista. Mut joo, tosiaankin lähden ens viikonloppuna terassille, ja siitä en ole tilivelvollinen kellekään miehelle enkä myöskään teille ;D
 
"pälli"
Annas noita jaxuhaleja vaiks sille ex-raksulle, mä en tartte, kiitti vaan. Tää sopii mulle aivan hyvin..

Ja nyt kaikille yhteisesti, et en tosiaankaan jättänyt mun raksuani sen takia että alkaisin terasseilla juosta. Tietty sekin pointti tässä on, mut se ei ollut syy sille et laitoin raksun kiertoon. Syyn voitte lukea tuolta ylhäältä: ei iskenyt tosissaan, vaan luulin vaan et niin oli. Oikeesti voisin oksentaa koko raksun ulos nyt ja oksennankin. Tosi ällö olo jäi koko seukkauksesta, vaiks kaikki oli kaikinpuolin kunnollista. Mut joo, tosiaankin lähden ens viikonloppuna terassille, ja siitä en ole tilivelvollinen kellekään miehelle enkä myöskään teille ;D
Täällä kuitenkin hölötät itse kaiken meille
 
"vieras"
Mua ei naurata. Tai ehkä sittenkin :D Mutta joku näistä jutuista puuttu. Sun täytyy vielä vähän harjotella tota kirjottamista. Vähän niinku joku potku puuttuu vielä. Tuo tuksutyyli on kyllä ihan hauska, mutta voisit vetää vielä vähän pidemmälle tuota roolia.
 
"Vieras"
Sini- oletko ihastunut johonkin mielikuvituksen tuottamaan kipinään sähköön säpinää johonkin jota ei ihan oikeesti ole.
Hetkenkö huumaa valhettako .

Pysy kaukana miehistä.
Katso vain peiliin , katso syvälle itseesi.
 
haahhhaa
Mikäs kipinä se sitten oli, joka "pakoitti" töistäkin soittamaan ja takstaamaan? Kannatti ne potkutkin saada just raxun vuoksi. No hyvä kun tilanne valkeni sulle ennen häitä ja mikä parasta, valkeni ajoissa myös raxulle.
 
"vakituinen vieras"
[QUOTE="vieras";28583617]Eihän sun häitä olisi tarvinut perua, olisit vain äkkiä etsinyt uuden sulhon.[/QUOTE]

Sinisulalta se käy tosiaan äkkiä, mutta nythän oli ongelma sekin ettei häihin ollut rahaa.
 

Yhteistyössä