Laiton lakko jättää lapset ja vanhukset ilman ruokaa

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ärsyttää kun en tiedä oletko tyhmä vai trolli. Siltä varalta, että olet tyhmä ja kaikillekin muillekin sivistymättömille tiedoksi: poliittiset lakot ovat nimenomaisesti lainsäädännöllä sallittu. Eli poliittinen lakko ei voi juuri koskaan olla laiton.

Laiton lakko on sellainen lakko, johon ryhdytään työhön liittyvien syiden takia työehtosopimuksen ollessa voimassa.
 
vierailija
Jostakin kummallisesta syystä ap, juuri tämän hallituksen aikana useampi ryhmä osoittaa mieltään..

Työttömät, eläkeläiset, työntekijät ja opiskelijat..
Oliko vielä joku muu ryhmä, vai siinä kaikki?

Minusta se kertoo jo kaiken oleellisen siitä, että tämä lakkoilu johtuu kansan tyytymättömyydestä, ei halusta järjestää (muka) "laittomia" lakkoja...
 
vierailija
Minunkin mielestä se on nykyinen hallitus ja varsinkin Sipilä itse, jonka pitäs nyt kattoo peiliin, että miksiköhän juuri heidän kaudellaan tulee niin pirusti meteliä... Oiskohan mahdollisesti heidän toimillaan jotain yhteyttä kansan tyytymättömyyteen...? :sneaky:
 
vierailija
Erikoista on se, että jos joku vastustaa näitä poliittisia lakkoja ovat trolleja! Ihmisillä on mielipiteitä ja minun on se, että nämä hallitusta vastustavat lakkotoimet vahingoittavat Suomea, mutta myös huijaavat liittojen jäseniä.
Ei nämä pomot meidän duunareiden elämästä ole kiinnostuneita, vaan omasta asemastaan ja vallasta.
 
vierailija
Luulen, ettei duunareita ole informoitu tarpeeksi. Mita tarkoittaa esim paikallinen sopiminen.
No..
Työnantajien liittoon kuulumatomalla työnantajalla on oikeus sopia työntekijän kanssa samat tai paremmat ehdot kuin tes määrää. Duunarilla eli minulla ei muutu mikään. Palkaton sairauslomapv koskaa 10% duunareista ,kuten henkilökohtaisia avustajia tai maatalouslomittajia. Oletko sellainen?
Työntekijän verotus kevenee, eli rahaa saat enemmän.
 
vierailija
Erikoista on se, että jos joku vastustaa näitä poliittisia lakkoja ovat trolleja! Ihmisillä on mielipiteitä ja minun on se, että nämä hallitusta vastustavat lakkotoimet vahingoittavat Suomea, mutta myös huijaavat liittojen jäseniä.
Ei nämä pomot meidän duunareiden elämästä ole kiinnostuneita, vaan omasta asemastaan ja vallasta.
Vuonna 2018
 
vierailija
Luulen, ettei duunareita ole informoitu tarpeeksi. Mita tarkoittaa esim paikallinen sopiminen.
No..
Työnantajien liittoon kuulumatomalla työnantajalla on oikeus sopia työntekijän kanssa samat tai paremmat ehdot kuin tes määrää. Duunarilla eli minulla ei muutu mikään. Palkaton sairauslomapv koskaa 10% duunareista ,kuten henkilökohtaisia avustajia tai maatalouslomittajia. Oletko sellainen?
Työntekijän verotus kevenee, eli rahaa saat enemmän.
Tässäpä se ongelma hyvin näkyy kun et edes ymmärrä tuota paikallista sopimista. :rolleyes:
 
vierailija
Luulen, ettei duunareita ole informoitu tarpeeksi. Mita tarkoittaa esim paikallinen sopiminen.
No..
Työnantajien liittoon kuulumatomalla työnantajalla on oikeus sopia työntekijän kanssa samat tai paremmat ehdot kuin tes määrää. Duunarilla eli minulla ei muutu mikään. Palkaton sairauslomapv koskaa 10% duunareista ,kuten henkilökohtaisia avustajia tai maatalouslomittajia. Oletko sellainen?
Työntekijän verotus kevenee, eli rahaa saat enemmän.
👍🏻 Niitä suututtaa kun ei voi palkallisesti enää viettää 3 päiväistä viikonloppua aina silloin tällöin.
 
vierailija
"Perussuomalaisten ay-aktiiveja edustava Peruspuurtajat ry vaatii ay-liikettä ryhdistäytymään ja lähtemään puolustamaan jäsentensä sopimusturvaa yrityskohtaista sopimista vastaan, tarpeen vaatiessa vaikka yleislakolla."

 

Yhteistyössä