Laittaisitko rippijuhliin päälle?

  • Viestiketjun aloittaja mie
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:
Molemmat kyllä laittaisin, mutta en yhtäaikaa. Jotenkin eivät sovi yhteen. Pistä toi hame ja siihen joku toinen paita.
Joo, hame tosi hieno mutta laittaisin jonkun hennon vaaleanpunaisen paidan tai tunikan.

 
sari
Ihan hyvin voi laittaa. Olin just yksissä rippijuhlissa missä toi sun mekko olis ollu varmaan yks juhlavimmista. Suurella osalla miehistäkin oli siellä vaan farkut ja kauluspaita...nolotti kun olin pakottanu miehen laittaa oikeen puvun päälle.......
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja sari:
Ihan hyvin voi laittaa. Olin just yksissä rippijuhlissa missä toi sun mekko olis ollu varmaan yks juhlavimmista. Suurella osalla miehistäkin oli siellä vaan farkut ja kauluspaita...nolotti kun olin pakottanu miehen laittaa oikeen puvun päälle.......
Ei olisi tarvinnut nolottaa. Tehän olitte pukeutuneet tyylikkäästi, muut eivät tajua sellaista.
 
mie
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:
Molemmat kyllä laittaisin, mutta en yhtäaikaa. Jotenkin eivät sovi yhteen. Pistä toi hame ja siihen joku toinen paita.
Joo, hame tosi hieno mutta laittaisin jonkun hennon vaaleanpunaisen paidan tai tunikan.
Tunika ja levenevähelmainen paita ei mielestäni passaa yhteen. Ja en halua olla kokonaan pinkkipossu. Eikä oikein muutakaan paitaa ole. Paitsi tavallinen vihertävä t-paita, mut ei sitä vaik värit sopiikin...
 

Yhteistyössä