laittakaa kuvia KYLPYHUONEISTA,omistanne!

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
staras
sä se änkeet joka pinoon kuvinesi.Milloin on oma naamasi,milloin lastesi,milloin kotisi.Olet tavallinen ja lapsesi tavallisen näköisiä.Koti synkkä ja kamala kuvien perusteella.
 
Turkilmas
Meillä kylppäri on edelleen ärsyttävän keskeneräinen, mutta kun en millään jaksa alkaa sitä miettimään. Tässä nyt kuitenkin pari kuvaa, josta saa edes osviittaa laatoista:





 
Turkilmas
Alkuperäinen kirjoittaja staras:
sä se änkeet joka pinoon kuvinesi.Milloin on oma naamasi,milloin lastesi,milloin kotisi.Olet tavallinen ja lapsesi tavallisen näköisiä.Koti synkkä ja kamala kuvien perusteella.
Sulle mä suosittelisin pientä happihyppelyä ulkona. Heittele vaikka matkalla pieniä kiviä tai jotain, jotta saat tuon agression puretuksi.
 
hei
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Meillä kylppäri on edelleen ärsyttävän keskeneräinen, mutta kun en millään jaksa alkaa sitä miettimään. Tässä nyt kuitenkin pari kuvaa, josta saa edes osviittaa laatoista:


mist toi kulmahylly on?Onko rautainen?nätti kylppäri :)
 
Turkilmas
Alkuperäinen kirjoittaja hei:
mist toi kulmahylly on?Onko rautainen?nätti kylppäri :)
Heips! Tuo kulmahylly (ja lavuaarin alapuolella oleva hylly) on Ikeasta. En tiedä mitä materiaalia se on, mutta kestää hyvin veden. Mä en halunnut kiintokalusteita kylppäriin juurikin siksi ettei tarvi jännätä kestääkö kosteutta ja vettä. Nuo Ikean on kivan huolettomat, eikä tod kalliitkaan :).

Siis jotain kovaa "metallia" ne on, mutta materiaalista en tosiaan tarkemmin osaa sanoa.
 
Turkilmas
Alkuperäinen kirjoittaja H:
Turkilmas teidän vessaan sopisi tosi hyvin lämpimät puun sävyt :)
Joo, olen kanssasi samaa mieltä. Pitää katsoa josko talvella/syksymmällä jaksais alkaa työstämään tuota. Muita huoneita olen jo jonkin verran sisustanut, mutta jostain syystä ei patit riitä tonne kylppäriin. Enkä oikein saa mieleeni mitään ideoitakaan että mitä sinne tekis. Kiitos siis vinkistä :) :flower:
 

Yhteistyössä