laittakaa kuvia teijän ukoista

Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja kati1974:
http://www.aijaa.com/v.php?i=2108351.jpg Tuossa meiän isäntä ruottin laivalla. :heart: No ompas kyl huono kuva. Ei nuku siinä :LOL:
Se näyttää, kuin se sanois "mä arvasin tän, mulla ei oo vaihtosukkia mukana, voi harmi" :D

Niin, ja kiva nenä, mun veljellä on samanlainen.
 
tinkiwinki
Alkuperäinen kirjoittaja MySelene:
Alkuperäinen kirjoittaja tinkiwinki:
Alkuperäinen kirjoittaja MySelene:
Alkuperäinen kirjoittaja TuiKKu:
Galleriastahan tuon kuva löytyy :)
niin täälläkin. tosin mul on melkein kaikki kuvat lukittuna. ukolla kyllä omatkin sivut joten jos haluu nähä niin kaivatkaa esille. :LOL: :D
gallerias löytyy kans..
:wave: :heart: mitäs siellä?
mitäpä tänne ihan hyvää ukko meni just viemää broidii dösärille kun velvollisuus kutsuu taas lomat on lomittu :D entäpä sinne??
 
MySelene
Alkuperäinen kirjoittaja tinkiwinki:
Alkuperäinen kirjoittaja MySelene:
Alkuperäinen kirjoittaja tinkiwinki:
Alkuperäinen kirjoittaja MySelene:
Alkuperäinen kirjoittaja TuiKKu:
Galleriastahan tuon kuva löytyy :)
niin täälläkin. tosin mul on melkein kaikki kuvat lukittuna. ukolla kyllä omatkin sivut joten jos haluu nähä niin kaivatkaa esille. :LOL: :D
gallerias löytyy kans..
:wave: :heart: mitäs siellä?
mitäpä tänne ihan hyvää ukko meni just viemää broidii dösärille kun velvollisuus kutsuu taas lomat on lomittu :D entäpä sinne??
ootan että araratista tuodaan mulle mun kanasalaatti. sit alkaa lätkäkin kohta..tai no..tunnin päästä. lenkillekin tekis mieli lähtee... :whistle: :saint:

ääh..ootas hetki..tuun meseen. :D
 
oot aika sokee
Alkuperäinen kirjoittaja huh:
Kyllä noiden teinien pitäisi keskittyä lastenhoitoon, kun kerran niitä on tehnyt, eikä itsensä epätoivoiseen laittamiseen, kun ei kuitenkaan niin siisti lopputulos. Jos sen energian, rahan ja ajan laittaisi siivoamiseen voisi asuntokin näytäisi aivan toiselta. Järkyttävää että lapset joutuvat asumaan tuommoisessa väliaikaisasumiselta näyttävässä ympäristössä
ai kuka muka? täällä mitään sotkua nähty
 

Yhteistyössä