Laittakaas kuvaa siitä Pregchek viivanpaikasta!

JeHiL, tuo viiva sai kyllä herättämään toiveet. Testasin vielä uteliaisuudesta tuon n. viikon kuluttua oviksesta.:whistle: Kuitenkaan ei digi näyttänyt että olisi raskaana eikä sitten parin päivän päästä tehty RFSU.n puikkotesti.Luulisi että olisi kuitenkin vahvistunut, jos jotain olisi. (n) Elikkä omalla kohdallani oli vain viivan paikka ilmeisesti.:(
 
Nuo ON herkkiä. Olen tuolta himotestaajosta ja blogeista bongannu ainakin 2 tapausta jossa hcg on ollu noin 8 ja viivat selkeämmät ku noi tän ketjun haamujen. Itse sain kesällä menetyksen jälkeen punaisen viivan aamupv random pissasta(ei edes aamun eka/yöpissa). Hcg oli sen aamun verikokeessa 21.
Tosiaan toi mun kuvassa oleva oli livenä pinkkikin.
 
Itselläni on pillereiden jälkeen tosiaan ovulaatiokin aina vähän metsästämistä, kun ei ole varmaa tietoa missä vaiheessa kiertoa mennään. Mietin että olisiko oma testini sitten ollutkin ovulaatioon viittaavaa..
 
Mmamitar
Kyllä, tai siis ainakin LH piikkiä. Mulla tossa oikeassa raskaudessa dpo10 ovistikkun viiva oli vaaleampi kuin kontrolli. Nyt tossa haamussa taas ovistikun viiva vähintäänkin yhtä tumma kuin kontrolli. Eli siitäkin päättelin etten oo raskaana vaan r.testi reagoi LHn. Yksi kirjoittaja tuolla hätähousuissa sai aina oviksen aikaan tosi selkeän piniin viivan r.testiin :)
 
Tammityttö, onneksi tuli pupuiltua tuolloin kuitenkin. Ehkä siis parin viikon päästä parempi tuuri :) Voi tietenkin olla, ettei mitään ovista mulla tapahdu edes kun kierto niin sekaisin.. Sain kyllä eilen ovistikkuun vaalean viivan, että ehkä se olisi ollut tuona testauspäivänä sitten tummempi.
 
Taitaa olla yleistä vikaa noissa mitä lataa foorumille suoraan. tässä linkki aijaan kautta :) : http://aijaa.com/yPsGod .. ja sitten seuraavana aamuna tehty : http://aijaa.com/pfrfor ( ei näkynyt enään mitään ) .. oli pakko vielä testata kun digi sano ei raskaana ja haamu kuitenki näkyi selvästi edellisenä päivänä :O Mutta joo hävisi sitten :(
Kiitos linkistä! Muistatko mikä dpo oli menossa tuossa ekassa testissä? Mä olen näkevinä tuossa tokassakin kuvassa haamun, hmm..
 
Anianna, en tikuttanut ovista mutta limoista päätellen olisi dpo 6-7 ollut tuolloin :D jos ihan rehellisiä ollaan (joo ei pitäs testailla ees noin aikasin). Mutta eilen dpo 8-9 tein RFSUn testin ja siinä ei näkynyt mitään, vaikka piti olla herkempi.
 
Mut tosiaan tuo eka kuva ei ollut ekasta aamupissasta mut toka kuva oli. et jos se olis ollukkin jotain niin sen olis kyl mun mielestä pitänyt näkyä vahvemmin kuin ekassa kuvassa. kuvat on otettu testiajalla, mut paljaalla silmällä en nähnyt oikein mitään. kuivuessa kuva 2 näkyi hentoa viivaa, mutta niitähän ei saisi edes katsoa jälkikäteen.
 

Yhteistyössä