Laivojen ikäsäännöt siljalla (mikä on risteily/reittimatka)

  • Viestiketjun aloittaja "Gemma"
  • Ensimmäinen viesti
"Gemma"
Auttakaas nyt vähäsen palstalaiset mua tulkitsemaan tota siljan ikäsääntöä!

Olen siis 20-vuotias ja haluisin mennä viikonloppuristeilylle Tukholmaan pe-su. Käsittääkseni pääsen siis ainakin Turusta Tukholmaan menevillä laivoille (Europa & Galaxy), mutta mites Helsingistä lähtevät? Stadistahan siis lähtee Symphony ja Serenade, ja ne on tossa taulukossa sekä k18 että k21 kohdassa. Onko risteily, joka lähtisi pe-iltana Helsingistä, olisi la-aamuna Tukholmassa, lähtisi sieltä la-iltana ja palaisi Helsinkiin Su-aamuksi, siis yöreittimatka vai joku muu?? Jos se siis olisi yöreittimatka niin ilmeisesti sitten pääsisin sinne?

Tässä vielä linkki siihen ikäsääntöön: Tallink Silja

(en osaa linkittää, sori)
 
[QUOTE="Gemma";25051310]Auttakaas nyt vähäsen palstalaiset mua tulkitsemaan tota siljan ikäsääntöä!

Olen siis 20-vuotias ja haluisin mennä viikonloppuristeilylle Tukholmaan pe-su. Käsittääkseni pääsen siis ainakin Turusta Tukholmaan menevillä laivoille (Europa & Galaxy), mutta mites Helsingistä lähtevät? Stadistahan siis lähtee Symphony ja Serenade, ja ne on tossa taulukossa sekä k18 että k21 kohdassa. Onko risteily, joka lähtisi pe-iltana Helsingistä, olisi la-aamuna Tukholmassa, lähtisi sieltä la-iltana ja palaisi Helsinkiin Su-aamuksi, siis yöreittimatka vai joku muu?? Jos se siis olisi yöreittimatka niin ilmeisesti sitten pääsisin sinne?

Tässä vielä linkki siihen ikäsääntöön: Tallink Silja

(en osaa linkittää, sori)[/QUOTE]

On risteily eli pitää olla 21 vuotta täyttänyt tai sitten olla samassa hytissä vähintään 3-kymppisen kanssa.
 
jep ja reittimatka on yhdensuuntainen matka esim hki-tall eikä tulla samalla takasin ,oletetaan siis että jatkat siitä muualle ja risteily on se humppailumatka eli mennään sinne laivalle ja tullaan samalla pois.esim 21h matkat on risteilyjä ja pelkkä ylitys on reittimatka..
Tulikohan nyt sekavasti :D
 

Yhteistyössä