Lapselle reiät korviin, Jyväskylä?

Eihän täällä ole järkeviä aloituksia kuin 1/70 mitä aloituksiin tulee. Täyttä tuubaa kaikki, kunhan vaan kirjoittelevat, chatti-palsta u know. :)
Jep, täytyyhän sitä ihmisille olla ajanvietettä ja paikka, mihin purkaa stressiä ja muuta tylsistymistä. Parempi se on mammojen näille palstoille antaa palaa kuin hermojaan kiristellä lapsilleen. Täällä ketään sillä ei varsinaisesti satuta, koska se ei ole todella henkiläkohtaista.
 
"harmaa"
En tajua päänhakkaajaa :O
Itsekin sain aikanaan 6v korvikset ja saman ikäinen oli omakin tyttöni.
Omani niitä vinkui jo 3v asti mutta annoin vasta 6v ottaa ne.
Tosin eihän kaikki ole niin sitoutuneet hoitamaan korviaan.
Tiedän erään 12v tytön joka myös halusi korvikset ja sai ja jätti hoitamatta ja lopulta kasvattikin reijät umpeen.
Omani ei antanut minun edes hoitaa :D
hänelle oli tärkeä näyttää että hän ne halusi ja osaa itsekin ne hoitaa, kerran näytin kuinka niitä hoidetaan :)
Itse tuo hoitaa jopa korvisten vahdonkin.
 
Kiitoksia fiksuista vastauksista. :) Kohta lähdetään tytön kanssa etsimään paikkaa missä saisi laitettua. Tyttö on jo pari vuotta halunnut reiät ja nyt vihdoin lupasin, että laitetaan. Mielestäni 6v. on kuitenkin jo niin iso että ymmärtää asian ja sen että niitä pitää hoitaa, itse olin saman ikäinen kun reiät laitettiin. :)
 
Kultasepänliikkeissä aika laajalti, en tiedä tehdäänkö kaikissa mutta aika monessa..sitten myös kosmetologit/kauneushoitolat.
Jos mielummin lävistämällä kuin ampumalla niin sitten suosittelen Forumin Undergroundia taikka Kolmikulman Hålea, niissä on mukavat, nuoret naisihmiset lävistäjinä, niin ei lapsen tarvitse jännittää jotain isoa, karvaista setää jolla roikkuu kilo metallia septumista :)
 
"fanny"
Mun tyttö sai 3,5veenä ja ihan sama mitä muut ajattelee. Tyttö nyt 5v ja edelleen hyvässä kunnossa korvat ja tyttö on iloinen kun voi vaihdella eri korviksia. Mitä helvetin väliä sillä on ottaako 3veenä vai 18veenä. Mun tyttö oli kinunnu niitä jo kuukausia kun hiplaili aina mun koruja ja sanoin, että mennään sit ottaa, mut se nippasee vähän. Mun siskontyttö(9v) haluais ottaa, mut ei uskalla kun pelkää sitä kipua. Pienempänä parempi niin ei "ajattele" niin paljoa/mieti kipua. Ja onhan se äärettömän söpöä kun pienellä on korvakorut =) Mäkö turhamainen....
 

Yhteistyössä