Lapsen äidille syyte!

"vieras"
[QUOTE="äippä";26099371]Ei jumalauta! Lapselle sattuu tapaturma mistä kook perhekin kärsii niin innokas syyttäjä repii perheen viel hajalle palkan kanssa![/QUOTE]

Kyllähän tuo tapaturma olisi ollut estettävissä. Vahinko mikä vahinko, mutta lapsen kättä ei takaisin saa.
 
"vieras"
ei tulis mieleenkään että paperi silppuriin vois sormensa menettää(ehkä lumilinkoon tai ruohonleikkuriin). Eikös se ole valmistajan asia suojata niin että ei sormet silppuunnu. Edunvalvoja? 50 000 euroa?
Vähän kun viinan juonti...Voidaanko vanhempia syyttää huolimattomuudesta jos lapsi tekee omiaan ja kuolee! tai lapsi saa käsiinsä myrkyllisiä aineita ja kuolee! Ei ne kaikki myrkyt ole kotona! Et voi lasta vahtia 24/7.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";26099383]Kyllähän tuo tapaturma olisi ollut estettävissä. Vahinko mikä vahinko, mutta lapsen kättä ei takaisin saa.[/QUOTE]

henkilö menettää raajansa töissä. Monelta on lähtenyt käsi sirkkelissä? Työn antaja joutuu vastuuseen? Ja siltä voi vaatia 50 000 euroa.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";26099446]ei tulis mieleenkään että paperi silppuriin vois sormensa menettää(ehkä lumilinkoon tai ruohonleikkuriin). Eikös se ole valmistajan asia suojata niin että ei sormet silppuunnu. Edunvalvoja? 50 000 euroa?
Vähän kun viinan juonti...Voidaanko vanhempia syyttää huolimattomuudesta jos lapsi tekee omiaan ja kuolee! tai lapsi saa käsiinsä myrkyllisiä aineita ja kuolee! Ei ne kaikki myrkyt ole kotona! Et voi lasta vahtia 24/7.[/QUOTE]

Öö, 2 vuotias?? Vanhempien tehtävä on tarkistaa kodin vaaranpaikat ja just esim. myrkyt on oltava pois lasten ulottuvilta. Ja lapsen kuolemasta voi saada syytteen ja myös vammantuottamisesta.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";26099470]henkilö menettää raajansa töissä. Monelta on lähtenyt käsi sirkkelissä? Työn antaja joutuu vastuuseen? Ja siltä voi vaatia 50 000 euroa.[/QUOTE]

Kyllä, työnantaja on nimenomaan silloin vastuussa. Pointtisi oli??
 
Blue
[QUOTE="vieras";26099490]Miten niin wanna-be? Eikö tää ole Majuri itse.[/QUOTE]

Ai, joko se nyt taas on mennyt vaihtamaan... Kun olin yksi ilta katsovinani että molemmat olivat samaan aikaan ja tällä tyypillä on samanlainen tyyli kuin ite Majurilla, mutta ihmekös tuo sitten.

No sit Majuri on tylsistynyt huomattavasti nikin vaihdon myötä, ei ollut nasevaa olenkaan tämä.
 
Blue
Ai, joko se nyt taas on mennyt vaihtamaan... Kun olin yksi ilta katsovinani että molemmat olivat samaan aikaan ja tällä tyypillä on samanlainen tyyli kuin ite Majurilla, mutta ihmekös tuo sitten.

No sit Majuri on tylsistynyt huomattavasti nikin vaihdon myötä, ei ollut nasevaa olenkaan tämä.
Joo, samahan se näköjään on, hamaana Majurinakin näköjään joskus kirjoitellut eli olisko sitten sitä sekaannusta mulla. Mitä ihmettä sulle on tapahtunut? Natsojen myötä menettänyt auktoriteettisi?? :O
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Yhteistyössä