Lapsen halkeilevat kantapäät! Apuja!

  • Viestiketjun aloittaja Salama
  • Ensimmäinen viesti
Salama
Pojallani 3 v on molemmat kantapäät halkeilleet oikein kunnolla, on pari "viiltoa" ihan vereslihalla. Kai tuota Schollin tehovoidetta voi lapseenkin käyttää? Vai oisko joku parempi troppi apteekista.
 
Salama
Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:
Mä voin omasta kokemuksesta suositella Compeedin cracked heels voidetta. Aika outoa että noin pienellä on noin kuivat kantapäät. Sinuna veisin lääkäriin.
Huu, no voin vaikka viedäkin! Itsekin mietin asiaa. Mutta ajattelin, jos atoopikolle tulee herkemmin. Mullakin on korppukantapäät ja mä voisin itse kokeilla tuota suosittelemaasi voidetta!

Taidanpa tilata tohtorin...
 
Mulla halkeilee kantapäät teen niille sit ihan mitä vaan ja tuo voide on ainoa joka saa kantapäät kuntoon.
Mulla on ollut jopa imusuonitulehdus joka on lähtenyt haljenneesta kantapäästä ja vaati antibioottikuurin.
 
->
Mun nyt 6 vuotiaalla on ollu monta vuotta halkeilevat jalkapohjat, kesäsin yleensä paremmat.Eipä se ihotauti lääkärikää siihen osannu sanoo juuta eikä jaata, kirjotti reseptin rasvalle joka ei ees auttanu. Rasvaan pojan jalkapohjat joka ilta ja laitan sukat yöx jalkaa, eikä sekää oo näiden vuosien aikana hoitanu sitä ihoa kuntoo.
 
Salama
Peppari, mulla sama vika, paitsi ei tuollaista tulehdusta ole tullut, mutta ihan vereslihalle asti on usein auki.

Ja tunnustan, reilun viikon varmaan satunnaisesti poika on valitellut jalkojaan (ei mitenkään kovasti, mutta kuitenkin) ja olen laittanut ns. "kasvukipujen" ja kovan liikunnan piikkiin, tänään alkoi kävelemään varpaillaan ja enemmän kertoi sattuvan ja löysin nuo kuivat ja halkeamat. Aika nopsaan on tullut, koska vajaat pari viikkoa sitten niitä ei ollut.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Malai:
joo ..meillä käytetty bebanthenia reilusti ja sit sukat yöksi..
samoin! Kyllä on tehokasta voidetta. Sitä käytetään meillä muutenkin vähän joka paikkaa jos vaan on kuivaa. naama, jalat, kädet, kasvot, myös huulirasvana se on tosi hyvää...
 
->
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Malai:
joo ..meillä käytetty bebanthenia reilusti ja sit sukat yöksi..
samoin! Kyllä on tehokasta voidetta. Sitä käytetään meillä muutenkin vähän joka paikkaa jos vaan on kuivaa. naama, jalat, kädet, kasvot, myös huulirasvana se on tosi hyvää...
Täytyyki varmaa kokeilla tota rasvaa. Tuntuu että oon kohta käyny joka merkin läpi....
 

Yhteistyössä