Lapsen isä väittää että...

rikon tapaamissopimustamme!!!!
sopimus on siis tälläinen: yhteishuoltajuus, lapsi asuu minun luona(äidin), sopimuksessa lukee että tapaamisista sovitaan keskenää ei siis ole sopimukseen merkitty mitään, tarkistin asiaa lastenvalvojalta että mitä se käytänössä nyt sitten tarkoittaa ja se sanoi näin: minä san päättää tapaamisista ja minun ei tarvitse antaa lasta yöksi eikä edes tunniksi isälleen sillain että ovat kahdestaan ainoa mitä en saa tehdä on että en saa TAHALLISESTI estää tapaamisia ,tähän asti on käynyt meillä lasta katsomasssa aina kun on kaupungissa noin joka v.loppu siis! nyt siis isä väittää että rikon sopimusta esim. silloin kun käyn jossain kavereiden kanssa juhlimassa koska hänen mielestään estän tällöin tapaamisia!! ja nyt sitten kun sanoin että kun kesäloma alkaa lähden lapsen kanssa isäni luokse pariksi viikoksi niin ei kuulemma onnistu!!! isällä ei ole omaa asuntoa (uuden tyttöystävän luona majailee) ei ole ollut IKINÄ lapsen kanssa kahdestaan yötä eikä 4 tuntia pidempään muutenkaan, ei tiedä lapsen lääkityksestä mitään paitsi että aamulla ja illalla pitää antaa, kohtauslääkkeestä ei tietoakaan(astma) astma todettu yhdessä olomme aikana joten jos olisi kiinnostanut niin tietäisi, aina kun lähdin jonnekkin niin minun piti paperille kirjoittaa mitä milloinkin pitää lapselle tehdä(ruokailut jne...) joten kertokaas kokemuksianne ja neuvojakin otan mielelläni vastaa :)

oli varmaan aika sekavaa mutta toivottavasti ymmärsitte:)

niin ja lapsi ei halua edes lähteä isänsä mukaan kerrankin olivat lähdössä kahdestaan syömään kun annoin siihen luvan niin kun huomasi että minä en ole lahdössä niin alkoi itku ja vaatteiden riisuminen eikä siis halunnut lähteä mukaan! minä sitten puin itseni ja eikun mukaan vain koska lapselle oli isä luvannut ja raskinut pahoittaa lapsen mieltä :/
 
niin minä olen ajatellu kans että kiusaa tekee, se luulee että voi ohjailla mun elämää ja päättää ite milloin tulee ja olettaa että olen kotona, sanoinki sille että sen pitää ilmoittaa hyvissä ajoin milloin on tulossa koska en ala omia menoja perumaan sen takia mutta tuostaki on aina sanomista mutta periksi en anna!
 

Yhteistyössä