Lapsen kaveri kertoi tänään saamistaan rangaistustavoista.

huuli pyöreenä
Alkuperäinen kirjoittaja Molleri:
Just. Kertoko mistä syystä rangaistuksia saa ja kuinkakohan usein? Tuo viimenen eritoten kuulostaa sairaalta.
Kuulostaanko nuo muut myös? Meillä ainakin käytössä kaikki muut paitsi vika. Onko noissa muissa siis jotain kovin kamalaa?
 
Muut rangaistukset kuulostaa ihan normaaleilta. En tiedä uskonko. Hänen isäpuoleen olen kyllä kiinnittänyt huomiota, että on melko jurmu jätkä. Semmoinen työtön hapannaama. Ja äiti keksii ihme sääntöjä ja kieltoja. Mutta kukin tavallaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja huuli pyöreenä:
Alkuperäinen kirjoittaja Molleri:
Just. Kertoko mistä syystä rangaistuksia saa ja kuinkakohan usein? Tuo viimenen eritoten kuulostaa sairaalta.
Kuulostaanko nuo muut myös? Meillä ainakin käytössä kaikki muut paitsi vika. Onko noissa muissa siis jotain kovin kamalaa?
Ei niissä oo mitään kamalaa, ihan normikäytäntöjä :D Tuo vyöllä piiskaaminen ei vaan musta oo oikein.
 
Ai miten minä vaikutan oudolta? Tänään tuli kummatkin jutut esiin, kun likat leikki yhdessä. Täytyy kyllä sanoa, että mun lapsella on normaalia paremmat oltavat, kun katsoo ympärillä olevia lapsia/perheitä. Vaikka onkin eroperheen lapsi.

Ihmiset ovat todella outoja nykyjään, ja stressaa että joutuu olemaan huolissaan lapsen kavereiden voinnista.
 

Yhteistyössä