lapsen petauspatjasta

Hei, mistä saa ostettua KUNNOLLISEN petauspatjan lapsen jatkettavaan sänkyyn? :attn: Sellasen vähän paksumman, ei mitään onnetonta 1cm littusta patjaa....Myydäänkö ees 70x150cm sänkyihin kunnollista petaria..... :attn:

 
Aika vähän taitaa olla niitä paksuja petareita lastensänkyihin. Itse olen kyllä sitä mieltä että ohut on käytännöllisempi, se on helppo pestä koneessa kun tulee pissavahinkoja tai oksennusta. Laitan patjansuojuksen petarin alle, ettei se hiostaisi lasta niin kovasti.
 
Me ostettiin Ikeasta niin patja kuin petarikin. Patja koostuu kolmesta osasta, joista kaksi on kapeampaa jatkopalaa. Petarissa on taitteet niitten jatkopalojen välien kohdalla eli saa nätisti taitettua siitä kohtaa ku tarvis. Meillä jätettiin toinen jatkopala pois ja ylimääränen petari on taitettuna tyynypäätyyn.

*Muoks* On mun mielestä ihan hyvän paksuinen, mutta kuiten ihan helposti pestävissä tarvittaessa. :)
 
Kiitos teille. Meillä on tällä hetkellä tosi ohut petari likan sängyssä...Meinasin vaan että ois vähän pehmeempi sänkykin sit ku ois kunnon petari. Vaik lapsella pitäs kaiketi olla aika kova sänky selän takia??!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja carla-81:
Kiitos teille. Meillä on tällä hetkellä tosi ohut petari likan sängyssä...Meinasin vaan että ois vähän pehmeempi sänkykin sit ku ois kunnon petari. Vaik lapsella pitäs kaiketi olla aika kova sänky selän takia??!!
Patjalla siinä enempi on merkitystä miten pehmyt on. Mun mielestä lasten patjat on aika pehmeitä.
 

Yhteistyössä