Lapsen suusta

  • Viestiketjun aloittaja Onnellinen äitipuoli :-)
  • Ensimmäinen viesti
Onnellinen äitipuoli :-)
6-vuotias poikapuoleni mieheni edellisestä liitosta kuuli naapurin isännän sanovan, että kuinka tämä vaihtoi autoa ja että sai uuden, paremman auton. Siihen poikapuoleni totesi, että "Niinhän minun isäkin teki! Isä vaihtoi vaimoa ja sai äidin sijasta uuden, paremman vaimon" :)

Sen lisäksi poika on usein todennut minulle, että minä olen äitipuolena paljon parempi kuin hänen oikea äitinsä, joka on kuuleman mukaan tyhmä, laiska, ruma ja lihava :-D
 
Onnellinen äitipuoli :-)
vierailijarrrr
Mikä ihmeen typerä ja sairas provo? Kyseessä oli ensimmäisen viestini tälle keskustelusivulle koskaan ja se on täyttä totta, mitä kirjoitin. Mitään diagnoosia minulla ei ole, koska olen ihan terve ja normaali aikuinen ihminen.
Normaali, terva ja ennen kaikkea AIKUINEN ihminen ei anna lapsen puhua noin alentavasti omasta äiditään. Totta että jokaisessa ihmisesessä on hyvät ja huonot puolet, mutta aikuisten tehtävä on selkeyttää lapselle se että vaikka isä ja äiti on eronnut, ei se tarkoita että saisi haukkua omaa vanhempaa jne.

Mutta ymmärrän toki että tuollainen kommentointi hivelee keskenkasvuisen niasen heikkoa itsetuntoa. Mutta odotappa vuosi ja toinen, saatat olla se joka jää jälkeen kun miehesi taas vaihtaa ehompaan
 
Onnellinen äitipuoli
Normaali, terva ja ennen kaikkea AIKUINEN ihminen ei anna lapsen puhua noin alentavasti omasta äiditään. Totta että jokaisessa ihmisesessä on hyvät ja huonot puolet, mutta aikuisten tehtävä on selkeyttää lapselle se että vaikka isä ja äiti on eronnut, ei se tarkoita että saisi haukkua omaa vanhempaa jne.

Mutta ymmärrän toki että tuollainen kommentointi hivelee keskenkasvuisen niasen heikkoa itsetuntoa. Mutta odotappa vuosi ja toinen, saatat olla se joka jää jälkeen kun miehesi taas vaihtaa ehompaan
Mutta kun se poikapuoleni on pelkkä vammainen, ruma, tyhmä, ruma, haiseva, lyhyt ja idiootti läskipää ja tuo poikakin tietää sen. Kyllä hän saa äitiään haukkua kun se äiti on ansainnut sen olemalla sellainen surkea pikku paskiainen. Miehenikin on sitä mieltä ja haukkuu siksi koko ajan ex-vaimoaan pojan kuullen. Minä taas olen täydellinen, aikuinen nainen jota mieheni ei saa koskaan vaihtaa uuteen naiseen tai veljeni hakkaavat hänet :)
 
mitens ja mitens
hohhoijaaa
Mutta kun se poikapuoleni on pelkkä vammainen, ruma, tyhmä, ruma, haiseva, lyhyt ja idiootti läskipää ja tuo poikakin tietää sen. Kyllä hän saa äitiään haukkua kun se äiti on ansainnut sen olemalla sellainen surkea pikku paskiainen. Miehenikin on sitä mieltä ja haukkuu siksi koko ajan ex-vaimoaan pojan kuullen. Minä taas olen täydellinen, aikuinen nainen jota mieheni ei saa koskaan vaihtaa uuteen naiseen tai veljeni hakkaavat hänet :)
Aika sairasta etten sanoisi. Kai se ukkos haukkuu exää jos ei uskalla sanoa päin naamaa. On sitten suhteessakin varmaan sen takia kun ei uskalla susta erota ettei sitä hakattaisi.. Sinä et ole muuta kuin itsekeskeinen paska. Tuollainen käytös on täydellisyydestä kaukana :)
 

Yhteistyössä