Lapsen tapaamiset oikeuteen???

Jos joku jolla on kokemusta seuraavasta voisi antaa vinkkejä tai neuvoja. Eli Minulla ja exällä on ollut lapsemme tapaamisesta sopimus ja nyt exä haluaa laajentaa tapaamisia. Tähän en suostu vapaaehtoisesti, koska sukon ettei se ole lapsen etu. Hän siis mahdollisesti hakee tapaamisia oikeuden kautta. Miten tämä prosessi sitten etenee kun minulle tulee ilmoitus, että oikeuteen lähdetään? Mistä haen asianajajan ja mistä tiedän että saan hyvän sellaisen? Mitä vinkkejä oikeuteen valmistautumiseen tms??

Kiitos sille joka jaksaa neuvoja jakaa :flower:

...jos joku ihmettelee miksi en tapaamisia suostu enempää antamaan, niin esim siksi että exä on sekaantunut rikolliseen toimintaan plus kaikki muu pikku kiva..... :/
 
jaa, mulle kävi aikoinaan ,että asianaj, toiminut ihminen väärensi valtakirjan ,enkä koskaan saanut kutsua oikeuteen ,joten hakkaaja ukko voitti, kun oli paikalla. koskaan en saanut juttua oikaistua.kukaan ei auttanut. ELI ÄLÄ ANNA VALTAKIRJAA, ÄLÄ KOSKAAN TAPAA . YKSIN ,SOS,TANTTOJA ETKÄ KETÄÄN. MUISTA AINA ETTÄ PYSTYT TODISTAMMAAN SANOMISET .
 
Alkuperäinen kirjoittaja aaaa4:
jaa, mulle kävi aikoinaan ,että asianaj, toiminut ihminen väärensi valtakirjan ,enkä koskaan saanut kutsua oikeuteen ,joten hakkaaja ukko voitti, kun oli paikalla. koskaan en saanut juttua oikaistua.kukaan ei auttanut. ELI ÄLÄ ANNA VALTAKIRJAA, ÄLÄ KOSKAAN TAPAA . YKSIN ,SOS,TANTTOJA ETKÄ KETÄÄN. MUISTA AINA ETTÄ PYSTYT TODISTAMMAAN SANOMISET .
Miten noin voi käydä??? :eek: Sitä aina olettaa että oikeus voittaa ja asiat tapahtuu reilusti...näköjään mihinkään ei voi luottaa!!!!????
 
Lapsi on nyt kouluun menossa syksyllä. Sekin on yksi syy miksen asumismuutoksia halua, koska koulun alku on aika suuri muutos lapsen elämää eli muut muutokset kannattaa jättää jos vain on mahdollista...Koulu on melkeimpä meidän takapihalla, lapsen koko elämä pyörii näillä pihoilla ja ympäristössä..ystävät jne jne.
 

Yhteistyössä