lapseni ei nuku??

  • Viestiketjun aloittaja Ipi79
  • Ensimmäinen viesti
Ipi79
oisko kellaa vinkkeja..mun lapsi on kohta vuoden ja vielki heraa oisin about kerran kax yossa...josku parin tunnin valein...annan hanelle pullon aina kun alkaa itkemaan tai marisemaan! Oon nyt kokeillu kaikki mita voi...ainakin tuntuu silta...viel jos ois vinkkeja....tiedan et kai pitas lopettaa pullo KOKONAAN mut oon kokeillu sita...2 yota meni..ja sit en enaa jaksanu...oon yksin lapsen kaa...!!

auttakaa |O
 
No tuota... Meillä on KAKSI vuotias lapsi joka myös EDELLEEN herää öisin 2-10 kertaa. Enkä tiedä mikä sillä on... Joten vertais tukea täältä löytyy, mutta ei niitä neuvoja.... :kieh:
Jotkut vaan on hirmu huonoja nukkumaan, ilman mitään syytä... ja eihän se lapsi sit osaa muuta kun itkee jos johonki herää... Meilläkään kun ei kaks vuotias osaa sanoo mikä sen herättää... Tosin kolme vuotiaskin jos/kun yöllä herää ja alkaa itkeä niin hänkään sano mikä on... Joten!?
 
Suosittelen, että jätät sen pullon pois. Lapsi on luultavasti tottunut heräämään yöllä yöpalalle. Se vaatii sinnikkyyttä ja jaksamista, mutta se palkitaan sillä, että lapsi ei herää enään syömään.

Itse vieroitin lapseni yösyötöistä jo vähän reilu puoli vuotiaana. Pari yötä nukuttiin erittäin huonosti, mutta sen jälkeen saatiin nukkua senkin edestä. Yksi vuotiaasta eteenpäin on nukkunut yöt läpeensä. On nyt kaksi. Tietysti lapset ovat erilaisia ja kaikilla ei mene vieroitus yhtä helposti ja yksin on vielä vaikeampaa. Itse en olisi ollut niin sinnikäs, mutta mieheni päätti että nyt loppu yötissuttelut ja niin ne sitten loppuivat.

saisitko isovanhemmista tilapäistä vieroitusapua tai kenestäkään ystävästä, jotta saisit edes päivällä ottaa takaisin yön valvomisia.

Jaksamista sinulle!
 

Yhteistyössä