Lapseni leikkikaverilla kaksi äitiä

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Asiallinen vastaukseni on se, että ei sinun tarvitsekkaan hyväksyä lesboutta. Jokaisella saa olla oma mielipide tästä asiasta. Asiasta ei kuitenkaan tarvitse tehdä numeroa, tuskinpa lesboparin kotona mitään sen ihmeellisempää tapahtuu lasten leikkiaikaan kuin heteroparienkaan kotona.

6-vuotias lapsi ei ole vielä henkisesti niin kypsä jotta hänen kanssaan pitäisi käydä minkään valtakunnan keskusteluja seksuaalisesta suuntautumisesta. Kun lapsesi on vanhempi, voitte keskustella sinun näkemyksestäsi homoudesta. Muista kuitenkin että se on vain sinun mielipiteesi, lapsellasi saattaa olla ihan toisenlainen mielipide asiasta etkä sinä voi pakottaa häntä olemaan samaa mieltä kanssasi.

Lesboperheen lapsi on täysin syytön tilanteeseen ja voisin kuvitella että lapsi joutuu äkkiä syrjityksi ja kiusatuksi mikäli vanhemmat alkavat noinkin pienille lapsille esittämään mielipiteitään siitä, ettei tämän lapsen vanhemmat ole normaaleja.

En itsekkään kannata varsinaisesti homoutta mutta en myöskään syrji ketään sen takia. Minulla on lesbonainen ystävänä. Jokaisella ihmisellä on kuitenkin oikeus onnelliseen elämään eikä ole minun asiani (tai ylipäätään kenenkään) tuomita kun kyse ei kuitenkaan ole mistään rikollisesta tai vastaavasta...tiedätte mitä tarkoitan.
 
vierailija
On parempi erottaa lapset kokonaan. Lesbous eikä homous ole normaalia!
Johan sen nyt jo luontokin tietää niin miksi vitussa ei monenkaan ihmisjärki sitä tajua.
Roviolla sais kaikki homot ja lesbot polttaa. Hurraisin vieressä kun oikeus tapahtuisi.
Kuvottavia olentoja.

Miksi helvetissä homo- ja lesbopareissa toinen on leikkii miestä ja toinen naista? Ja ulkonäöltäänkin selvästi niin esittävät. Tähän kun joku kertoo tosi hyvän syyn niin voisin nämä outoudet hyväksyä,mut tuskin kukaan pystyy.
Miksi siis hakea sitä heteropariutta jos kerta niin kovasti tykkää omasta sukupuolen edustajasta :)

Mistä olet saanut päähäsi, että lesbopareista toinen suhteessa elävä esittää miestä ja toinen naista?
Jos ottaisit selvää asioista, voisit olla fiksumpi.
Itse seurustelen naisen kanssa kyllä ja olen itse myös nainen, tietääkseni kumpikaan ei yritä esittää miestä?! Olemme molemmat todella naisellisia ja pukeudumme naisellisesti, käytämme mekkoja ja korkkareita ja laittaudumme ja käytös on naismaista.
On toki myös lesboja jotka pukeutuvat miesten vaatteisiin, koska ne ovat mukavampia päällä ja tuntuu itseltä enemmän, ei kaikki naiset tykkää käyttää mekkoa? On myös naisia joilla on lyhyet ja pitkät hiukset. Sitten trans seksuaalit ovat erikseen.
 
vierailija
Toivottavasti oman lapseni kavereiden vanhemmat eivät ajattele noin.

Olen nainen ja naimisissa naisen kanssa. Meillä on yksi lapsi. Olemme ihan tavallinen perhe. Totta että jotkut lesbot ovat miesmäisiä ulkonäöltään mutta ei kukaan halua esittää miestä tai että suhteessa jompikumpi olisi mies. Minä ja vaimoni ollaan kummatkin ns naisellisia.

Pois vaan ennakkoluulot. Ollaan ihan tavallisia ihmisiä.
 
Kiusaajaa kasvatat
Ollaan sitä mieltä ettei mies ja naispareilla pitäis olla lapsia, koska lapsia voidaan kiusata, ja sit tollaset vanhemmat just opettaa lapsiaan et kaksi äitiä tai isää on asia josta syytäkin kiusata, ihmiset ja perheet on muutenkin erilaisia, deal with it! Ei se samaan sukupuoleen suuntautuminen tartu, niinkuin ei heteroseksuaalisuuskaan. Vai miten selität heterovanhempien homolapset? Luuletko että on mies tai naisparin lasten kanssa leikkiessä tarttunut. :D
 
vierailija
Luin aloittajan kaksi ensimmäistä lausetta ja OU MAI KAAT vittu lesboja. Nyt viette sen muksun äkkiä kuule piiloon ettei vaan tartu tuommonen lepsuus. Missä täällä on se vitun vasepalmiemoji.
 

Yhteistyössä