Lapsesta erossa kolme viikkoa

Lapsi viety mummilaan lauantaina ja mä itken jo nyt!! Ekaa kertaa näin pitkä ero. Tyttö kohta 10 vee ja lähdetään nyt miehen kanssa kahdestaan kiertämään eurooppaa...

Tekis niin mieli käydä vielä kerran halimassa mutta on niin matka käydä tosta noin vaan... :(

Kai se tästä suttaantuu...
 
Varmasti ihan kauhee ikävä! Koska kuitenkaan lasta et nyt kolmeen viikkoon näe, niin suosittelen kylmästi vaan ajattelemaan kaikkea muuta. Turhaan se siellä hoidossa on, jos äidin koko loma menee siihen että on kauhee ikävä eikä voi muuta ajatellakaan. Koita vaikka miettiä sitä teidän reissua. Hyvää matkaa! Kuulostaa ihan mahtavalta.
 
Mä elän siinä toivossa että varmasti "unohdan" ikävän kun päästään etelä saksaan ja alppien ylitykset yms, yms... ;) Ei se plikka tästä mitään traumoja kuitenkaan saa!

Kerranhan tässä vaan eletään ja nyt on mahdollisuus huippu lomaan ja ihaniin kokemuksiin!! Niin ja moottoripyörällä lähdetään huomenna klo 13.00 muchenistä!
 
  • Tykkää
Reactions: jassåå ja as if
Hyvin se lapsi pärjää, kivaa matkaa teille!

Tiedän kyllä tunteen: Mun 10v lähti viikonloppuna isänsä kanssa 2 viikoksi ulkomaille ja mulla on jo nyt ihan hirvee ikävä. 14v lähtee ens kuussa 3 viikoksi kielimatkalle ja mä varmaan kuolen ikävään sillä välin :'(
 

Yhteistyössä