lapset pyysivät, että eihän enää ulkoilla. kiitos koiranomistajat.

  • Viestiketjun aloittaja hermoissavikaa!!!!
  • Ensimmäinen viesti
Sen verran kyllä yhdyn ap:n kirjoitukseen, että itse asun täällä keskellä korpea kolmen koiruuteni ja perheeni kanssa. Viime keväänä olimme suunnistusreissussa, en nyt muista missä, mutta paikkana oli ihan uusi asuntoalua ja sen läheisyys. Sinne sitten käveltiin parisen kilometriä kävelytietä ja saatiin samalla ihailla niitä kauniitä uusia taloja, mutta voi jumankekka sitä koirankakan määrää siinä kävelytiellä...rakastan koiria ylikaiken mutta kyllä täytyy sanoa että se pisti jo inhottamaan minuakin. Se itseasiassa pilasi sen kauniin asuntoalueen!
 
"vieras"
Kaupunkeihin "kakkavahteja" :D. Ja joka idiootille, joka koiransa jätöksiä ei kerää, 500€ sakko. Olis sitten sen verran kalliita läjiä, että saattaisi paskat hävitä katukuvasta. Nehän voisivat samalla sakottaa muistakin rikkeistä.

Näille vahdeille vois sitten antaa vinkkejä idiooteista koiranomistajista (myös kissan?), jonka perusteella osaisivat sitten esim. kytätä jotain tiettyä henkilöä :).

No joo. Ehkä on vähän kaukaa haettu, mutta tuo on todella iso ongelma. Meidänkin pienellä pääkadulla on todella isoja läjiä ihan keskellä jalkakäytävää :( Mä en ymmärrä, millainen sika se koiran omistaja on, kun häntä itseään ei tuo häiritse. Mä luulen, että ne on tätä rupusakkia, joka muutenkin elää yhteiskunnan sääntöjen vastaisesti. Syrjäytyneitä surkimuksia, joita ei paska haittaa, kun se oma elämäkin on sitä ihteänsä. :(
 
Joo on täälläkin miellyttävästi paskaa kaikkialla, kattelin että ompi myös meidän rapun edessä. Mieltä lämmittää kun rattaiden renkaat on paskassa, näytti lämmittävän sairaalassakin kun jäi kunnon paskaskraidut niiden lattiaan (Y)
 
"vieras"
En tiedä missä asutte -- mutta taajamissa yleisesti ottaen kaikki on koristeltu koiranpaskalla. Oikeasti ihmetyttää kuinka välinpitämättömiä ja epäsiistejä koiranomistajat ovat...
 

Yhteistyössä