Lapsi n. 3 v alaosattomissa kauppakeskuksessa!!

Tänään oltiin perheen kanssa Turussa uudessa kauppakeskuksessa. Siellä sitten tuli vastaan pieni tyttö, ilman minkäänlaisia housuja!! Mä en ensin huomannut, mutta mies kysyi että näinkö? Asiaa siinä sitten ihmeteltiin, ja loppujen lopuksi tytön äiti tulikin vessasta (josta vissiin tää tyttökin oli tullut). Tyttö käveli siis pelkkä collegepaita päällään, ilman pikkuhousujakaan. Äiti senkun jatkoi shoppailua ja tämä arviolta 3 v tyttö käveli perässä housutta.

Luultavasti oli tullut pissat housuun, mutta tuo on jo sairasta laittaa lapsi kävelemään ilman minkäänlaisia housuja talvella kauppakeskuksessa!! Mutta miten sinä olisit toiminut? Itse olisin kävellyt suorinta tietä vastapäätä olevaan vaateliikkeeseen ja ostanut lapselle housut, sen aikaa olisi saanut olla märillä housuilla.
 
h
Jos todella jatkoivat shoppailua niin olisin kyllä kai käynyt kysymässä äidiltä, onko ihan asiallista toimintaa.. En tiedä, tulevatko poliiisit ihan noin pienestä paikalle. Jos taas olivat esimerkiksi menossa autolle vaihtamaan housuja, niin olisin kyllä varmaan vähän kanssa pyöritellyt päätäni mutta jättänyt asian siihen. Kukin tyylillään...
 
No nyt on kyllä pakko myöntää ettei tullut mieleen soittaa poliiseja. :ashamed: Kai tää on niin perussuomalaista junttiutta että katsotaan kyllä että mikäs toi juttu on, mutta mitään ei tehdä.
 
No nyt on kyllä pakko myöntää ettei tullut mieleen soittaa poliiseja. :ashamed: Kai tää on niin perussuomalaista junttiutta että katsotaan kyllä että mikäs toi juttu on, mutta mitään ei tehdä.
 
milli
Alkuperäinen kirjoittaja liirah:
No nyt on kyllä pakko myöntää ettei tullut mieleen soittaa poliiseja. :ashamed: Kai tää on niin perussuomalaista junttiutta että katsotaan kyllä että mikäs toi juttu on, mutta mitään ei tehdä.
Ei ois varmaan itellekään tullu mieleen. Kotona ehkä vasta. Mut kovin outo tapaus kyllä, sääli sitä lasta :(
 
vieras
Siis olishan se lapsi pitänyt KANTAA sylissä lähimpään housupaikkaan ja ostaa sille housut.

Ja jo tuo on välinpitämättömyyttä, että tyttö ensin oli yksin ja sitten vasta äiti tuli vessasta.
 
Mä en usko että "jatkoivat shoppailua". Eiköhän ne joko menneet autolle ja kotiin tai ostamaan uusia housuja. Ei siinä äiti oikein olis lapsensa kanssa voinu muutakaan tehdä, jos yksin oli liikenteessä eikä varavaatetta mukana. Kuinka monella on varavaatteet?
 
Tuli eka mieleen että se äiti on joku pedofiili itse. :/ Mun mielestä terve ihminen ei halua esitellä lapsensa sukukalleuksia kaikelle kansalle, koska kaikki tietää nykyään mitä tuntemuksia se aiheuttaa osassa miehiä( ja naisiakin tietty ) ja ne miehet saattaa selvittää missä se 3v asuu tai mennä heti kaupan jälkeen nettiin etsimään muiden tyttöjen kuvia tms.
Huh
 
Siis me istuttiin penkillä ja äiti meni yhteen kauppaan katsomaan ITSELLEEN talvitakkia! Sairasta, sanon minä. Sen takia me tilannetta seurattiin. Voi perhana kun ois tajunnut tehdä jotain, ees käydä sanomassa.
 
s
Ihme äiti kyllä.. Olisin varmaan käynyt koputtamassa olkapäälle ja sanonut, että "anteeksi, mutta onkohan tuo teidän tyttärenne ja unohdittekohan vahingossa pukea hänelle alaosaa?"
 
Alkuperäinen kirjoittaja liirah:
Siis me istuttiin penkillä ja äiti meni yhteen kauppaan katsomaan ITSELLEEN talvitakkia! Sairasta, sanon minä. Sen takia me tilannetta seurattiin. Voi perhana kun ois tajunnut tehdä jotain, ees käydä sanomassa.
no jos NÄIN,niin mä menisin sanomaan kyllä,mulla sen verran kaikki tollaista ärsyttää että mun susta sellaisille voi mitä vaan tulla
 
äiti80
minä olisin mennyt sanomaan, joko suoraan äidille tai sitten jollekin vartijalle tai sinne infopisteeseen sitten sanomaan asiasta. törkeää tollanen. oishan lapselle pitänyt pukea jotain päälle, vaikka äidin päällyspaita ,tms...aivan sama mitä kunhan jotain. ja kantaa tosiaankin pois tai ostamaan ne housut.
 
xx
Pakko olla keksitty juttu, ei kai kukaan niin tyhmä ole että antaa lapsen olla alasti ja varsinkin kauppakeskuksessa. Kyllä tyhmempikin olisi pukenut mieluummin märät tai laittanut itseltään jotain lapsen päälle tai ainakin kantanut pois ja peittänyt paikat.
 

Yhteistyössä