Lapsi omaan huoneeseen

äippä
vanhin oli vissiin reilun puolenvuoden kun siirrettiin omaan huoneeseen( nukkui yöt tosi huonosti ja säpsyi aina hereille kun kylkeä käänsi tms ja kun muutti omaan huoneeseen rupes nukkuu paljon paremmin) ja toinen jotain alle vuoden kun siirreettiin isosiskon kaa samaan ja nurommainen oli kans alle vuoden kun siirreettiin omaan huoneeseen.
 
me ollaan siirretty tyttö omaan huoneeseen kun oli 7kk, koska heräili jatkuvasti siihen kun itse nukun tosi levottomasti. eli yöt meni siinä että tarkkailtiin ja kuunneltiin toisiaan puoliunessa. nykyään tarttee käydä pari kertaa yössä laittamassa tutti suuhun ja joskus tulee tissin tarve.
 
Bintje
Esikko (kohta 3v) on nukkunut reippaat puoli vuotta omassa huoneessa. Tänään siirsin pikky typyn (1v3kk) samaan huoneeseen. Saappa nähä siirränkö huomenna typyn sängyn takas meidän makkariin :whistle: On vaan herkkä reagoimaan minun läsnäoloon. Heti kun ite meen nukkumaan alkaa kitisemään ym et jospa tää auttas :)
 
meillä näin
3.5kk ikäisenä siirtyi viereiseen eli omaan huoneeseen nukkumaan. Hyvä ratkaisu molempien unen kannalta. Kuitenkin herään joka tuhahdukseen, mutta en siihen unituhinaan, joka aiemmin valvotti minua yöt pitkät.
 
Lotta
Meillä lapsi 1v3kk ja nukkuu samassa huoneessa kanssamme. Ehkä tuossa 2v ikäisenä siirretään omaan huoneeseen. Nukkuu yöt hyvin, mutta enhän minäkään haluaisi yksin nukkua, niin saa lapsi nukkua kanssamme samassa huoneessa, kun on vielä niin pieni.
 
Meillä taisi olla vuoden ja muutaman kuukauden päälle (siinä vaiheessa asunto vaihtui suurempaan). Hyvin sujui, muutaman kerran yössä sillon taisin käydä tuttia antamassa. Meillä parani koko perheen unet, kun ei kuunneltu toistemme tuhinoita ja heräilyjä ihan vierestä...
 
vieras
Meillä siirrettiin silloin kun oli lopettanut yösyönnin n. 2kk ikäsenä.
Ei katsottu tarpeellisena enää pitää meidän makkarissa kun tilaakaan ei liiemmälti ollut.
Ja on nukkunut täydet unet joka yö siirron jälkeen.
 

Yhteistyössä