Lapsi vs abortti

  • Viestiketjun aloittaja tk
  • Ensimmäinen viesti
tk
Onko mielestäsi hyväksytympää synnyttää vahinkolapsi vai abortoida se? Onko nainen halveksuttavampi jos hänellä on lapsia useamman miehen kanssa tai että hän on abortoinut lapsensa joilla olisi kaikilla eri isät?
Jos kohtaat tällaiset ihmiset, miten suhtaudut? Mikä on mielikuvasi näistä ihmisistä?
 
[QUOTE="Lapsellinen lapseton";23251594]Hyväksyttävintä on synnyttää ja antaa lapsi adoptioon. Saa rakastavan perheen. Järkevintä on tehdä abortti.[/QUOTE]

Mitä helv..? Mun vielä kohdussa viihtyvä vauva on vahinko ja saanut alkunsa yhden illan jutusta. En varmasti antaisi adoptioon! Rakastan häntä jo nyt enemmän kuin mitään vaikkei ole vielä edes syntynyt.
 
IhaNainen
[QUOTE="Lapsellinen lapseton";23251594]Hyväksyttävintä on synnyttää ja antaa lapsi adoptioon. Saa rakastavan perheen. Järkevintä on tehdä abortti.[/QUOTE]

Aiettä mä inhoan näitä adobtiovastauksia, te ette voi tietää kuinka rankkaa on tehdä tuollainen päätös, ja vielä rankempaa on joutua elämään sen asian kanssa loppuelämänsä.
 
No en mä kyllä mitenkään osaisi ajatella hienona asiana sitä että olisin abortoinut tai antanut adoptioon 2 lastani vain siksi etteivät he ole olleet suunnitellusti tehtyjä ja koska heidät on siittänyt eri miehet.

Jos vertaan itseäni erääseen tuttuuni joka on abortoinut kaikki 3 lastaan (eri miehille) niin koen olevani siltä osin ihan suoraan sanottuna parempi ihminen. Tapoihini ei kuulu nostaa itseäni muiden ylle, mutta tässä kohtaa sen teen.
 
No en mä kyllä mitenkään osaisi ajatella hienona asiana sitä että olisin abortoinut tai antanut adoptioon 2 lastani vain siksi etteivät he ole olleet suunnitellusti tehtyjä ja koska heidät on siittänyt eri miehet.

Jos vertaan itseäni erääseen tuttuuni joka on abortoinut kaikki 3 lastaan (eri miehille) niin koen olevani siltä osin ihan suoraan sanottuna parempi ihminen. Tapoihini ei kuulu nostaa itseäni muiden ylle, mutta tässä kohtaa sen teen.
Peesi. Vaikka henkilö olisi tehnyt yhdenkin abortin, niin kannanpahan itse ainakin vastuun.

Tekopyhäähän se on, että jos olisi itsekin mennyt tekemään kolmannen lapseni (ei suunniteltu tapaus, en miellä vahinko-sanaa oikeaksi termiksi, koska en suinkaan vahingossa harrastanut seksiä) kohdalla abortin, jotkut ihmiset ehkä arvostaisivat enemmän, etenkään jos eivät tietäisi abortista. Itse arvostan enemmän omaa rakasta lastani :)
 
Mielumin synnyttäisi ne lapset , jos vaan on kykeneväinen taloudellisesti ja oman terveyden sekä jaksamisen kannalta ajateltuna huolehtimaan lapsista.

Suoraan sanottuna olen pitänyt abortin tehneitä ihmisiä huonompina siihen asti kunnes itse jouduin keskeyttämään raskauden oman terveyden takia. Joten nykyään en ala enää arvostelemaan abortin tehneitä, paitsi sen verran jos joku ei yhtään välitä ehkäisystä ja tekee perusteettomia abortteja jatkuvalla syötöllä.
 

Yhteistyössä